SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien unelmauros??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Nate

Eli unelmamies: yli 180-senttinen, yli 80-kiloinen, leveäharteinen ja jykevä (rasvaprosentin ei tarvi olla viisi, mutta kaljaplösö on tylsä, eli tiukat vatsikset ja vaikka vähän massaa siinä). Reidet! Ne on oltava muodokkaat, mielellään sellaisten tiukkojen sortsimallisten mustien alushousujen kera...

Huomaavainen, älykäs, keskustelutaitoinen, lapsirakas, HAUSKA (osaa nauraa myös itselleen!), plussana myös kyky huomata naisen uudet vaatteet tai kampaus :p , ei mustasukkainen eikä kateellinen, alkoholinkäyttö ei överiä, ja mikä tärkeää, makuuhuoneen puolella täysin estoton, rietas ja hävytön...

= meikä

(silti mä vaan näitä polkuja yksin tallaan.....nyyhkytys:( )

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Monen mimmin unelmauros taitaa olla gorilla jolla on hevosen kalu.

Iceman olet kehunut niillä naisasioillasi sen verran paljon ettei kannata nyyhkiä. Vai oletko todellisuudessa joku reppana?

Miksi miehet vastailevat tähän topikkiin innokkaammin kuin naiset?

reppana ja ressukkahan mä oon. Oonko muuta väittänytkään...

Ja kehut menevät naisille, EIKÄ itselleni...

Eli unelmamies: yli 180-senttinen, yli 80-kiloinen, leveäharteinen ja jykevä (rasvaprosentin ei tarvi olla viisi, mutta kaljaplösö on tylsä, eli tiukat vatsikset ja vaikka vähän massaa siinä). Reidet! Ne on oltava muodokkaat, mielellään sellaisten tiukkojen sortsimallisten mustien alushousujen kera...

Huomaavainen, älykäs, keskustelutaitoinen, lapsirakas, HAUSKA (osaa nauraa myös itselleen!), plussana myös kyky huomata naisen uudet vaatteet tai kampaus :p , ei mustasukkainen eikä kateellinen, alkoholinkäyttö ei överiä, ja mikä tärkeää, makuuhuoneen puolella täysin estoton, rietas ja hävytön...

Samoilla linjoilla Naten kanssa. Tykkään lisäksi isoista, muodokkaista olkapäistä. Ja naama ei saa olla liian nätti.
Lapsirakkaan vois vaihtaa eläinrakkaaksi kun itse olen kaikkea muuta kuin lapsirakas.

Originally posted by PMLats
Voihan hellutin tellutin... :) Onkos meitä pariskuntia täällä paljonkin?? Paljastukaa kaikki rohkeasti!!

No minä ja Nate ainakin... ;)

Mun parempi puolisko ei oo kirjottanu ku kai pari postia, kun mä oon jatkuvasti ite koneella. Lukee viestejä siinä samalla ku minäkin. Saa nähdä, tuleeko se teille kesän aikana tutuksi, kun mä en oo maisemissa...

Et Iceman ois kimpasta kiinnostunut..?
:D :D

Olen kyllä! *mörisee Icemanin äänellä* :)

Originally posted by naiskovis
Tuohon lisäisin vielä, että ne jotka luulevat olevansa hyviä sängyssä, eivät sitä useinkaan ole. Mitä suuremmat puheet, sitä pienemmät kyvy
t!
'

Joo-o !! En minäkään tiedä muita kuin itseni !!!!!

Originally posted by PMLats
Voihan hellutin tellutin... :) Onkos meitä pariskuntia täällä paljonkin?? Paljastukaa kaikki rohkeasti!!

minä ja hkuja

No kannanpa minäkin korteni kekoon tässä unelmamieskeskustelussa! Eli jos nyt puhutaan miehestä jonka kanssa haluaa olla pidemmän aikaa, niin kyllähän se luonne nousee ykkössijalle. Pitää siis olla sellanen tyyppi, jonka kanssa pystyy puhumaan mitä vaan ja tarvittaessa olemaan hiljaakin ilman sellasta vaivaantuneisuuden tunnetta. Joidenkin kanssa synkkaa ja toisten kanssa ei sitten niin millään keksi mitään puhuttavaa! Niin ja huumorintajua pitää löytyä!
Mutta koska luonnetta ei oikein päällepäin näe, niin sellanen urheilullinen, sopivan lihaksikas (eli niin että vaikka on paita päällä niin huomaa että on lihaksia:) )kroppa herättää mun huomion, ja naama sais olla kanssa katseen kestävä. Hiustyylillä ei mulle oo oikeestaan väliä, kivat silmät ja iloinen ilme ja hyvä tuoksu on ehdotonta plussaa. Ja tärkeintä on ehkä se olemus, eli rento, positiivinen ja sopivasti itsevarma (ja tätä ei sitten pidä sekottaa itserakkauden kanssa, mikään ei ole kamalampaa kuin mies jolla on ylisuuri ego!)
Tuuri on käynyt, kun olen sopivan urhon itselleni jo löytänyt, terveisiä vaan Tonzalle, jos satut täällä palstalla käväisemään ;)

Mites ois 150 senttinen pygmi ja sillä oikeen ryppynen vartalo ja tietenkin hirvee kalja maha!! :D :D

Originally posted by Yade

Minunkin privalaatikkooni voisi tällaisen uroon yrittää mahduttaa :rolleyes:

Niin, siitä naamasta vielä. Kyllä minun makuuni on enemmän semmoinen Arska-lookalike, eli hiukan kirveellä veistetynoloinen karju - siksipä heitinkin sen "ei naamalla niin väliä"-kommentin, mitkään italiaanot eivät niin hätkäytä suuntaan jos toiseen..

Ja se on tosiaan kammottavaa, jos mies on yksinkertaisesti pienempi kuin mitä itse, ja tämän voi ja pitääkin käsittää monella eri tavalla :D (okei, viitaten ensisijaisesti lihasmassaan..)

Jumankauta täällähän puhutaan minusta.

:cool:

Hrmn, kumma juttu. Kun aletaan puhua miesten ulkonäöstä niin eikö senkin keskustelun joku miehenpuoli onnistu kääntämään kalun kokoon... :rolleyes:

Naiskoviksen kanssa samoilla linjoilla siinä asiassa, kuten myös siinä ettei sitä älykkyyttä sinänsä niin paljon hyvään sänkysuoritukseen tarvita. Sen sijaan jos haluaa muutakin kuin yhden illan hupia, niin sitten on älykkyys jo kovassa kurssissa.

HEI!!! mistä tällaisia naisia löytää!?!?!
MULLE YKS!!! :p

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
No mun ihannemies on miehen kokoinen ja mahaa pitää ehdottomasti edes vähän olla. Raja menee fitnessmiesten ja bodareiden välillä. Bodarit on ok, mutta tiukkana aikasen äklöjä. Sen tosin sietää kun tietää sen olevan ohimenevä juttu :)
Fitnessmiehet hyi........ hyi.....

Myönnän olevani niin itserakas paskiainen että yritän aina pilata miehen dieetin, mutta mun mielestä sixpack tai älytiukka kroppa on ällöttävä.

Tässä nämä näin pinnallisesti ajateltuna, mutta luonnehan se pidemmällä tähtäimellä ratkaisee..

Onneksi ei tullut luettua näitä teidän rakkaiden naisten toiveita ennen kuin tapasin nykyisen avovaimoni. Hän nimittäin treenaa punttisalilla hyvinkin ahkerasti ja omaa vaikuttavan lihaksiston. Itse taas olen teidän termeillänne lähinnä narukäsi (178cm & 73kg), jota sali ei ole koskaan innostanut mitenkään merkittävästi. On hieman surullistakin lukea kuinka lähes tulkoon jokainen täällä listaa vaatimuksiinsa ensimmäisinä ison, lihaksikkaan kropan ja hyvät taidot sängyssä. Stereotypiat kukoistavat täällä. En tiedä sitten mistä johtuu se, että miehen pitää olla iso. Tekeekö se olonne turvallisemmaksi..? Itse olen kuitenkin hyvin luottavainen sen suhteen, että salin puutteesta huolimatta pystyisin takaamaan avovaimoni turvallisuuden minkälaista salihirmua vastaan hyvänsä. Ei se voima vaan nopeus. Kehonrakennusta väitetään usein hyvin narsistiseksi touhuksi ja näitä juttujanne lukiessa käsitys vain vahvistuu. Itse voin täysin rehellisesti sanoa, ettei minulle ole mitään merkitystä sillä onko elämänkumppanini läski vai vaijeri. Sisin ratkaisee. Kuulostaa se sitten kuinka kornilta tahansa. Sen sijaan suoranaisesti naurettavalta kuulostaa se, että jotkut naureskelevat ihmisille joita sali ei kiinnosta. Tekeekö se ihmisestä huonomman? Tosin olen kyllä samaa mieltä näistä langanlaihoista malleista, joita näkyy esim. H&M:n mainoksissa. He näyttävät sairailta. En silti nauraisi heillekään. Kuten en myöskään kehonrakentajille joiden vartaloista en myöskään pidä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom