Vaihtelee
Mä en ikinä (!) kiinnostu kestään ensinäkemältä -ellei se sano tai tee jotain erityistä mikä jää joko vaivaamaan mua tai sit naurattaa oikein sydämen pohjasta. Kukaan ei oo niin komee että sais mut sen takia kuolaamaan. Näin on. Ikävä kyllä...Sillä mä oon helkkarin nirso :(
Unelmauros. Ulkonäköä pitää olla, mutta mä viehätyn yleensä jostain erikoisesta piirteestä ennemmin kuin niistä tyypeistä joita kaverit kehuu syötäviks. Katse on tärkee mutta sekin riippuu taas tyypistä...ja hymy. Jonkinlaista älykkyytä pitää olla, koska mua alkaa risoo ns. tyhjäntoimittajat, jotka ei koskaan ajattele mitään.
Koulutuksella ei sinänsä ole väliä mutta elämänkatsomuksella on ja se usein kulkee rinnan koulutuksen kanssa.
Mä tykkään keskustella, jos vaan jaksan avautua...
Lihaksia saa olla tai olla olematta. Tottakai on miehekkäämmän näköistä jos ei ole aivan tikkulaiha mutta eipä ole laihuus estäny mua ihastumasta ties kehen jos tyypissä muuten on "sitä jotain".
Raskaansarjan bodarit ei enää oo mun mieleen, kyllä pitää ihmiseltä näyttää. Sitä paitsi mä pelkäisin sellaista korstoo
Miehen pituudella ei ole väliä kunhan ei ole mua lyhyempi (oon 162cm)!!! Mielellään tietty niin että voi reilusti ylöspäin katsoa.
Ennen vannoin sinisten silmien nimeen mut nykyään kelpaa kyl kaikki. Hiusten värikin saa olla mitä vain kunhan ne ei oo pitkät! Ponnareita en kestä! Ja yks mihin aina ekana kiinnitän miehessä huomiota on nenä. Oon hulluna tietynlaisiin neniin ;) mutta eihän se mitään ratkaise.
Parransänki voi jollekin sopia mut viikset ja iso parta on iso YÄK. Tai varauksella joillekin käy sellanen siisti muotoiltu "pikkuparta"
Etelä-eurooppalaiset ei sytytä pätkääkään mutta slaavilaiset ja suomalaiset jne kyllä. Miehekkäät piirteet on aina plussaa mut eräällä ihastuksellani on kyllä jotain söpöjä piirteitä eli kyllä nekin sallitaan...
Heh, siinä vähän tällasen vielä puol vuotta virallisesti teini-ikäisen tytsyn ajatuksia. Kirjotan sen verran väsyneenä ja silmät ristissä että sekavat jutut annettakoon anteeksi...
Mut pointti on se et joku saa syttyyn ja joku ei, riippumatta ulkoisista piirteistä!