GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mimmien tavoitteet vuodelle 2008!

-Penkkituloksen nostaminen (mielellään sinne 40kg:hen, mutta siihen en ihan vielä usko)
-Lihasmassan lisääminen
-Ruokavalion parantaminen

Vaikka vähän myöhässä ehkä olenkin näitten tavoitteiden suhteen kun vuosi on jo pitkälle yli puolenvälin.

Laitetaas tännekin tavotteita (muitakin kuin puntillisia )

-vatsikset
-tulokset nousuun
-kunnon selkäkin olisii kiva omistaa
-kandityö valmiiksi
-rennompi ote ylipäänsä kaikkeen
-kesällä vaellus (tätä on jankattu ja suunniteltu ilman aikaansaannoksia )
-olen kiltti itselleni ja muille

Nyt taitaisi olla aika vähän tarkastella tätä vuotta. Tässä oli mun tavoitteet tuolta toisesta ketjusta. Mitä onkaan tapahtunut?

-vatsiket kehittyneet mutta työtä pitää jatkaa vielä
-tulokset on noussut :thumbs:
-selkään olen saanut pattia mutta vielä on työn sarkaa
-kandityö valmistui, jee!
-rennompi ote on tullut osaksi elämää (vaikka joskus vieläkin vähän stressa liikaa)
-vaellus tehtiin, tosin vain päivän vaellus mutta sekin tyhjää parempi
-kiltimpi voisin olla vaikka ihan peruskilttinä olen ollut (joulupukki huom ;))

+ lisäksi olen saanut kaikkia muita kivoja ja pieniä tavoitteita täytettyä, vaikka niitä en olekaan kijrannut ylös. Se on ehdoton plussa tälle vuodelle!

Treenissä
-Juoksupuolella se puolikas olis kyllä kiva. Kevät näyttää miten tämän tavoitteen kanssa käy.
-Kehitystä leuanvedoissa
-Kyykyn tekniikan opettelu. (Ja ehkä penkin. En lupaa mitään!)
-Ratsastamaan, ainakin kesällä, jos taloudellinen tilanne ei muuten salli.
Muussa elämässä
-Opiskelusuunnitelman mukaan eteneminen.
-Kunnollinen työpaikka kesäksi ja rahaa säästöön.
-Terveenä pysyminen ja oman pääkopan selkiyttäminen = ihmisenä kasvaminen. Tämähän on ikuisuusprojekti, mutta silti.

Yleisesti ottaen pitää elämä suunnilleen tällaisena kuin nyt. Olen tyytyväinen itseeni, elämääni ja ympäristööni eikä suuria korjauskohteita tai tavoitteita ole juuri nyt näköpiirissä.

Juoksupuolen puolikkaasta ei mitään tullut, mutta ei se mitään. Suht puhtaita leukoja menee päivästä riippuen 3-4, kehitystä on tapahtunut! Kyykkytekniikan muka opettelin, mutta nyt opettelen sitä taas uudelleen. Penkin tekniikkaa en opetellut. Ratsastamaan en päässyt, kun kesälläkään ei ollut rahaa.

Opiskelusuunnitelman mukaan etenin, ja vähän päällekin. Opin myös huolehtimaan entistä tarkemmin (ehkä jopa liiankin orjallisesti) taloudestani, vaikkei työpaikka mikään rahasampo ollutkaan. Ihmisenä olen kasvanut ehkä hitusen, ja se nyt on aina :thumbs:.

Treeneissä :whip::
- parannella edelleenkin oikeaa olkapäätä :wanha:
- jos se paranee tarpeeksi, työntää "uudella" olkapäällä kuulaa yli 10m(jäi tekemättä viime kesänä, osaksi vamman takia)
- punnertaa penkistä tällä olkapäällä noin 70 kg
- treenata kyykkyä ja mavea mielellään uusille enkkalukemille
- treenata kiekon ja moukarin tekniikkaa usiin enkkalukemiin asti
- tehä säännöllisemmin ja enemmän aerobista ja sitä kautta:
- parantaa kestävyyttä

Muuten:
- uida se 1 km avovedessä (kestohaave)
- lukea Bleak house englanniksi
- edistää tietokoneosaamistani
- käydä ensiavun jatkokurssi

No, olkapää on taas hiukan parempi, mutta ei kai se koskaan ennalleen tule :( Kuulaa en työntänyt kuin kerran ees yli 9 m. Kiekko jäi heittämättä, kun olka tuli heti ekassa kisassa juukelin kipeäksi. Moukari ei lentänyt kunnolla. Penkistä kyllä sain melkein 70 kg, vähän vajaaksi jäi se enkkanosto. Kyykky ja mave voivat ehkä vielä parantua, viime aikoina on treeni kulkenut hyvin. Aerobista tein mutta en niin paljon kuin olisin halunnut (mm. pyöräily jäi surkean vähäiseksi). Avoveen kilsa siirtyi taas ensi kesäksi, jospa ilmat suosisivat paremmin. Bleak Housin aloitin, mutta olohuoneessa se odottaa keskeneräisenä (hurja tiiliskivi). Tietsikasta tiedän nyt kyllä enemmän; ainoa tavoite joka on toteutunut. :dance: Ensiavun kursseja kun ei sopivia ollut tarjolla. Taiankin tästä lähteä ensi vuoden tavoitteet -ketjuun

-Vaihtaa työpaikkaa
-raskautua
-pudottaa painoa noin viisi kiloa
-keittiöremontti
-ostaa auto

-Uuteen työpaikkaan vaihdoin maaliskuussa.
-Raskauduin ja raskaana olin 17 viikkoa, mutta mönkään meni. :(
-Paino putosi 78->71, mutta lähti nousuun raskauden myötä, nyt kai jotain 75.
-Keittiöremontin loppu häämöttää, hieno tulee ja paree tullakin, on ollut sen varran hermoja raastavaa asua tämän kaaoksen keskellä.
-Helmikuussa ostin ekan oman auton.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom