GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mimmien tavoitteet vuodelle 2008!

projektia kerrakseen....

Fiona sanoi:
...Pitää yhteyttä kavereihin, joita ei näe usein
...

Tää täytyy (ikävä kyllä :nolo: ) allekirjoittaa itekin. Kaikenlaisia syitä (tekosyitä(kö?)) kyllä löytyy, mutta eipä se puhelu/tekstari sillon tällön paljon sitä ni kallisarvoista aikaa veis. Kahta duunia pyörittäessä on vaan aika mehut ollut pois. Mutta tosiaan ens vuonna sit paremmin yhteyksissä, jos ei pääse moikkaamaan paikan päälle ni sit ainakin tekstaria, soitellen ja maililla.

Mutta sitten jos joskus antais työtilanne ja muutenkin aika hektinen elämäntilanne periks ni kovasti ois haaveissa oman sammarin ostaminen... No se toki vaatii rahaakin, mutta ennen kaikkea aikaa ja panostusta -nyt sitä ei ole. Mutta ehkä viä ens vuoden aikana. ehkä ehkä, ehkä toivottavasti.

Jos taloustilanteen sais vihdoin ja viimein kunnolla balanssiin. Pärjäis omillaan kunnolla, eikä tarttis vippailla säännöllisen epäsäännöllisesti sieltä sun täältä.

Treeneistä haluaisin saada kunnolla kiinni, taas- kahden duunin takia ei oo paljon paukkuja löytynyt enää reenaamiseen. Mutta jos sit ens vuonna taas. Ne kisalavatkin siintäis kyl kovasti haaveissa, mutta saa nährä. Eli lihasta tarkoitus olis tahkoa lisää (heh, kelläpä ei) eikä se lisä woemakaan pahitteeks ois.
Vapariin täytyy panostaa enemmän - lähestulkoon kaikilla osa-alueilla. Sentäs rappustreenejä :lol2: ei tartte tehdä, kun se tuppaa muutenkin hoitumaan.

Nii ja joo, kämpän pitää pysyä siistinä! Hemmetti soikoon! Tässä on mulle haastetta, mut niistähän mä tykkään.. villakoirat varokaa :evil: huutia tulee, enää ette mun huushollissa asu.

Eiköhän tässä nyt häthätään oo projektia.
oikein tulosantoisaa ja lihaisaa alkavaa vuotta kaikille... johka saadaan joulunpyhät ekaks alta pois.

Treeneissä :whip::
- parannella edelleenkin oikeaa olkapäätä :wanha:
- jos se paranee tarpeeksi, työntää "uudella" olkapäällä kuulaa yli 10m(jäi tekemättä viime kesänä, osaksi vamman takia)
- punnertaa penkistä tällä olkapäällä noin 70 kg
- treenata kyykkyä ja mavea mielellään uusille enkkalukemille
- treenata kiekon ja moukarin tekniikkaa usiin enkkalukemiin asti
- tehä säännöllisemmin ja enemmän aerobista ja sitä kautta:
- parantaa kestävyyttä

Muuten:
- uida se 1 km avovedessä (kestohaave)
- lukea Bleak house englanniksi
- edistää tietokoneosaamistani
- käydä ensiavun jatkokurssi

Vuonna 2oo8 aion:

- Kehittyä työntekijänä ja saada töissä hyviä tuloksia aikaan
- Ylläpitää parisuhteeni onnellisuutta ja avoimuutta osaltani :-)
- Ottaa aerobinen liikunta ja punttis osaksi jokapäiväistä arkea
- Syödä terveellisesti ja monipuolisesti (ja siinä samassa opetella suhtautumaan ruokaan kehon polttoaineena, ei sen kummempana asiana)
- Harrastaa enemmän koiran kanssa ja alkaa keväällä harjoittelemaan kesän näyttelyitä varten.

Varsinaisia uuden vuoden lupauksia yritän välttää parhaani mukaan, mutta yhden asian haluan luvata itselleni. Lupaan yrittää olla itselleni niin hyvä kuin toivoisin muidenkin olevan minulle!

Toivon paljon rakkautta ja uusia kokemuksia punttimimmien tulevalle vuodelle! :haart:

Jos kirjoittaisi omat tavoitteet oikein esille, niin ehkä niitä ryhtyisi myös tavoittelemaan:

-toivottavasti vihdoinkin löytäisin/kautta pääsisin opiskelemaan alalle, joka oikeasti kiinnostaa itseäni
- voisin aloittaa vihdoin oman elämän, eli muuttaa pois porukoitten helmoista ja alkaa katsoa elämää "itsenäisen ja aikuisen" ihmisen silmin
- päästä yli entisen ihmissuhteeni aiheuttamasta katkeruudesta ja alkaa vähitellen luottamaan muihin ihmisiin
- hankkia edes yksi ystävä, jonka kanssa viettää aikaa
- olla itselleni armollisempi
- niin ja treenit saisivat jatkua sujuvasti ja painoa ei tietenkään tarvitsisi kertyä juurikaan muuten kuin lihaksena..:D

Vastasin jo toiseen ketjuun, mutta tähän sitten kans.

- laihdutan ylipainoni pois noudattamalla mieheni tekemää ruokavaliota kirjaimellisesti.

- treenaan taas, tavoite 4 kertaa viikossa kuten vanhoina hyvinä aikoina.

- yritän olla itselleni hyvä ja uskoa, että ansaitsen ihmisarvoisen elämän

Liikapaino ja läskit pois. Olo on hivenen tukala ja 6 kilon pudotus olis jo vasta jotain!
Kasvatan isommat lihakset (toki, mutta sitähän oon yrittänyt jo aika kauan..;) )
Osoitan miehelleni rakkautta kaikilla tavoin enkä laiminlyö häntä. (helppoa, mutta mainitsemisen arvoista). En ole vielä tosin jättänyt osoittamatta rakkautta tai laiminlyönyt häntä..
Hoidan myös raha-asiani paremmin.

Tämä vuosi oli niin tapahtumarikas ja moni asia meni ihan putkeen, etten oikein meinaa uskaltaa laittaa kovempia tavoitteita ensi vuodeksi..

Mutta jos nyt jotain:

- Talon lisärakennusosan rakennutus ensi kesänä. Tarkoittaa sitä, että luonnos pitäisi piirtää NYT.:D Mutta kun ne takan ja portaiden sijoittelut... äh, jätetään ammattilaisten huoleksi, ne osaa kuitenkin ehdottaa järkevämpiä juttuja. Kunhan nyt seinät saisi itse piirrettyä.:rolleyes:

- Tuo ylläoleva turhaan stressaamatta olisi saavutus. Nyt jo niskavillat pystyssä.

- Lisää mitaleita kaulaan! Mieluiten niistä EM- ja MM-kisoista. Siis jos on varaa matkata Kanadaan, siihenkin liittyy yksi tavoite: saada sponsori. Onneksi vielä ei ole paineita saada sitä kultaista killuketta.:lol2:

Synnytykseen olis vielä vajaa 4vk aikaa ja sen jälkeen alkais sit uusi elämä, jatkan siis siitä, mihin raskauden alussa jäin. Puntille en samantein pääse, kun tehdään sektio, mutta ruokavaliolla ajattelin alotella. Paino pitäis saada normaalilukemiin, eli 70kg olis tähtäimessä aluksi (nyt sitä alkaa olla taas liikaa...). Sitä en tiedä, mihin asti pääsen 2008 vuonna, mutta toivon olevani suht normaalin näkönen. :lol2:

^äääh, piti vielä lisätä, että olen nyt kuunnellut tuota ukon naljailua jonkun aikaa ja sitä, kuinka olen niin helkutin raskasrakenteinen, etten ikänä vois näyttää miltään hoikalta kaunottarelta, joten se tuo motivaatiota kummasti.:D

Tavoitteita pitää olla.

Päästä pitkälle - vaikkapa lähikapakkaan tai Tokioon. Treenata säännöllisesti, myös penkkiä, että saisin aikaan todellista tuloskehitystä: lisää voimaa ja lihasta, esim. pallo-olkapäät nykyisten lisujen tilalle ja paaaaljon lisää romua tankoon. Toisaalta läskistäkin pitäisi hankkiutua eroon kun elämä on ollut taas yhtä massakautta viimeisen vuoden ajan, eli aika ristiriitainen tavoitekokoelma taas kerran. Tietysti tavoitteena on myös pysyä edes niin ehjänä kuin nyt olen, siitäkin huolimatta että uusin taas ylen kalliin kohelovakuutukseni. Onhan ortopedini mukava mies, mutta... Ja siten tietysti pitäisi löytää jokin mielekäs hyvinpalkattu treeniä häiritsemätön päivähoitopaikka itselleni, että olisi varaa mässäillä sisäfileellä joka päivä, tuoreista kasviksista nyt puhumattakaan! Ja kyllä, tavoitteeksi voisin ottaa senkin että edes vakavissani yrittäisin häätää villakoirat nurkistani useammin, ja muistaisin kastella kukat. Mutta sellainenhan jo edellyttäisi sitä etten olisi koko ajan treenaamassa, nukkumassa tai syömässä - ei hyvä?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tavoitteeni tulevalle vuodelle:
- Olla itselleni armollisempi
- Oppia herkuttelemaan kohtuudella ja ilman omantunnon tuskia
- Bilettää niin, ettei mene överiksi, eikä tule morkkiksia :kippis1:
- Elää arkea ja tehdä asioita, joita minä haluan miettimättä muiden odotuksia
- Treenata tiukasti, mutta armollisesti
- Tehdä enemmän juoksu/aerobisia harjoituksia
- Lyhentää yhden treenin kestoa ja lisätä tiheyttä
- Jatkaa aloittamaani joogaharrastusta :haart:
- Opiskella sairaanhoitajasta terkkariksi (kouluun jo pääsin, good for me:thumbs: )
- Löytää balanssi työn ja taloudellisen tilanteen välille
- Matkustaa Thaimaan kotiin ainakin kerran :dance:
- Yrittää päästä edellä mainittuihin tavoitteisiin, ainakin osittain :whip:

Hei
Minulla tavoitteena 2008

* Osallistua Naisten kympille (toivottavasti into pisaa)
* Antaa hiusten kasvaa takaisin yli olkapäiden (olen toivoton hiusten kasvattaja :curs:)
* Harrastaa säännöllisesti ja monipuolisesti liikuntaa + terve suhtautuminen syömiseen/painoon:(
* Käyttää saamani lahjakortti oman kullan kanssa jossain lämpöisessä :haart:

Treeni tavoitteita:
Yksi leuka vastaotteella (kesään menessä)
(Lyhyiden) dippisarjojen teko omalla painolla
Kyykkytekniikan kehittäminen
Venytellä huomattavasti useammin
Käydä hieronnassa avaamassa jumeja

Muita tavoitteita:
Valmistua
Päästä mielenkiintoiseen työhön
Pitää enemmän yhteyttä kavereihin
Ulkoilla enemmän

Treeni:

* kroppaa kiinteämmäksi
* 3kg rasvaa pois kesään mennessä
* puolimaraton kesällä, jos polvi kestää
* enemmän panostusta venyttelyyn

Muut:

* löytää mukava kimppakämppä mulle ja kaverille
* kesällä terassien kiertäminen kaukaa (tai sitten hörppii vain jotain vissyä, jos kuitenkin eksyy ;) )
* muutenkin turhan juhlimisen välttely, vesilinjalla useimmiten (tämä tosin ollut käytössä jo tämän vuoden puolellakin)

Omia tavoitteitani on
tietenkin kehittyminen treenissä ja tuloksia ylös
optimaalisempi ravinto ja lepo
olis mukava koittaa tutustua muihin lujaa punttaaviin

Pistän lisää kun tulee mieleen:):)
Vauhdikasta ja raskasta treenivuotta 2008 kaikille ja paljon kipeitä lihaksia ja hyviä tuloksia!
Samoilla linjoilla mennään :) toivon tosiaan että tutustuisin muihin rauta mimmeihin. omasta kaveripiiristä kun ei "tosissaan treenaavia" löydy. Salilla toki tytöt käy mutta vaihdellen ja eri fiiliksellä. Odotan innolla mitä 08 vuosi tuo tulleessaan ja kuinka nopeasti pääsen tavoitteisiini. Yksi tavoite on myös löytää hyvä, vakituinen työ.

*Hankkia parempi lihaskunto
*Lisätä aerobista kuntoa, ehkäpä uskaltautua jopa naisten kympille
*Syödä vähemmän leipää (olen leipäsyöppö) ja juoda enemmän vettä
*Valmistua humanististen tieteiden kandidaatiksi
*Vaitaa alaa: päästä sisälle amkiin informaatioteknologian istituuttiin. Iso hyppäys humanistille:rock:

- juosta naisten kymppi toukokuussa

- tiputtaa painoa (nyt tällä kertaa maltillinen tavoite 7 kg alkuun)

- kyykätä satasella ennen kesää

- opetella venyttelemään, koska tällä tahdilla ja kovuudella treenaten homma loppuu lyhyeen jos ei kohta opettele lihashuoltoa

- toipua menetyksestä ja löytää ilo elämään

- huomioida enemmän ystäviä ja kavereita ja olla sosiaalisempi

- osallistua johonkin naisten kymppiin
- saada timmimpi keskikroppa
- ylipäätään nousujohteisempi treenaus
- säännöllisempi treenaus ja optimaalinen ravinto
- olla armollisempi itselleni niin syömisten kuin liikkumisten suhteen

ja muuten..
- entistä enemmän panostamista parisuhteeseen
- enemmän sosiaalista elämää
- höllentää pipoa kodinpidon suhteen - kaikkea ei tarvitse tehdä

Ja onhan sitä paljon muutakin.. Mutta nuo päällimmäisenä :)

Oma tavote lyhyesti; massaa,voimaa, LIHASTA. Ka kunto sitli yllä tietty.

Nyt tulee off topic mutta enivei..53v äitini kysyi MINULTA kuntosali- ja samalla kunto-ohjelmaa. Nyt neuvot kehiin. Äitini on ikinäkuntosalillakäymätön, n 158cm ja melko pyöreäskö keski-ikäinen,herkkuihin ja hyvään oloon keskittyvä nainen. :) Kuntosalipäivät tulisi olla ma, ti/ke ja to. Arkiaskareita hänellä on isossa talossa paljon,jotenka lepopäivien kohdalle ajattelin hänelle kirjoittaa "arkiaskareita";) Suunnittelin että laitan parina päivänä sitten sauvakävelyn kun ei ole punttia. Lisäksi ohjelman tulisi olla monipuolinen ja mielellään 3-jakoinen,äitini on helposti kyllästyvää sorttia mutta tunnollinen,mikä lienee etu tässä hommassa. Elikäs jeesatkaahan minua ja samalla äitiäni saamaan uudenvuodentoive toetutettua:D kiitos:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom