GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mimmien tavoitteet vuodelle 2008!

...Niistä tavoitteista v.2008...

Opinnot tuli jouluun mennessä suoritettua, joten nyt voin panostaa täysillä omaan ja perheen hyvinvointiin. Tässä konkreettiset tavoitteet keväälle:

- Aamupäivän teho-vaunulenkit pojan kanssa joka päivä min.30min.
- Juoksutreenit 3krt./vk
- Salitreeni joka toinen päivä uudella ohjelmallani
- Huima painon pudotus tavoite (-18-20kg) kevään-kesän 2008 aikana (Tämän jälkeen hemmottelen itseäni ja ostan uudet makeet kesäfarkut).
- Ainakin yksille festareille; Sauna Open Air 2008
- Yleistavoite:Pitää pääkoppa järjestyksessä, huolehtimalla omasta fyysisestä ja psyykkisestä hyvinvoinnista.
- Nautiskelu äippälomasta, vaavista, elämästä ja uudesta tulevasta keväästä! :rock:
- Ystävien tapaaminen ja uusienkin ystävyyssuhteiden solmiminen.:haart:

Meikäläisen tavoiteeita 2008:

- saattaa beebe onnellisesti maailmaan ja olla maailman paras äiskä (tietty :D)
- reenata niin paljon kun pystyn, ropan ehroilla tietty
- olla onnellinen ja olla ressaamatta turhia
- nauttia!

Siinä ne tärkeimmät. Noissakin on kyllä tekemistä :)

Tavoitteet vuodelle 2008:

- saada taas lihaskuntotreenit käyntiin
- jonkinlainen järkevä rytmi futistreenien, juoksemisen ja salitreenin välille
- opetella syömään niin, että on hyvä olo, ottamatta siitä suurempaa stressiä
- käydä muutamassa juoksu/hölkkäkisassa ja parantaa viime vuoden aikoja
- löytää oma, uusi, suurempi asunto :haart: sisustaa se kivasti ja pitää siinä kunnossa, että on kiva pyytää kavereita kylään :)

-vetää dieetti kunnialla läpi
-treenata entistä kovemmin(onnistunee parhaiten kun alan taas treenailee mieheni kans samaan aikaan.)
-olla kaikinpuolin parempi ihminen:),aluksi jos lopettaisi edes tupakoinnin...

Jaahas...tavoitteita tälle vuodelle.....

- päästä parin vuoden takaisiin mittoihin eli noin 2-3kg pois ja timmimpi vartalo

- laittaa taas ruokapuoli kuntoon;
*terveellistä ja ravitsevaa ruokaa riittävästi
*herkuttelua harvemmin, eli ts katsoa mitä suuhunsa laittaa
*hoitaa tämä järkevästi ilman, että menee överiksi ja turhaksi niuhottamiseksi

-jatkaa säännöllistä liikkumista, ehkä hieman tavoitteellisemmin ja nousujohteisemmin
*lisätä venyttelyä ja aerobista
*ottaa touhu rennosti ja muistaa nauttia siitä
*muistaa levätä ja välttää ylirasittamasta itseään ja huomioida muukin elämän tilanne, eli höllätä silloin jos muussa elämässä on tiukkaa

Nämä tavoitteet liikkumisen ja ravinnon suhteen. Noiden myötä toivon taas energian ja hyvän olon lisääntyvän muussa elämässä. Sitten on tietenkin muitakin tavoitteita; puolison parempi huomioiminen, ystäviin yhteydenpito ja henkisen hyvin voinnin lisääminen.....jne.

Tavoitteena on saada kroppa priimakuntoon raskauden jäljiltä. Tosin tilanne ei kauhean huono ole nytkään, mutta tavoitteena saa silti olla raskautta edeltävän kunnon saavuttaminen. Sekin vain siksi jotta voisin sitten hyvillä mielin raskautua uudelleen. Joka onkin sitten vuoden toinen tavoite!

Niin ja herkuttoman tammikuun ajattelin tänä vuonna pitää ihan oikeasti.

Saas nähä kuin käy, palaamme asiaan vuoden kuluttua!

-Vaihtaa työpaikkaa
-raskautua
-pudottaa painoa noin viisi kiloa
-keittiöremontti
-ostaa auto

Hmmm, taitaa olla että osa noista tavoitteista kumoaa toisensa, jos kakkonen toteutuu niin se kyllä ainakin vaikeuttaa ykkösen ja kolmosen toteutumista. :rolleyes:

Voisin kanssa liittyä tohon Cassyput:n ''herkuton tammikuu'' -ajatukseen, sekä...
-pudottaa painoa vielä 5-6 kg
-keskittyä koulujuttuihin enemmän
-jatkaa säännöllistä treeniä
-päättää mitä haluan ensi kesältä (;

Tavoitteita vuodelle 2008:
- pudottaa painoa 3-5 kg
- treenata säännöllisesti ja tavoitteellisesti
- lisätä kävelylenkkejä
- hoitaa ihmissuhteita paremmin
- kiinnittää enemmän huomiota syömiseen eli siihen, että mitä syö ja kuinka paljon
- positiivinen asenne
Olisi mukavaa myös tutustua muihin punttaileviin naisiin.

- juoksulenkit tavaksi eikä satunnaiseksi harrastukseksi.
- sama salitreeneihin, salilla käymisestä rutiini
- timmimpi kroppa, lihasta erityisesti yläkroppaan
- hyvä olo pääprioriteetti, jos pää ei toimi niin ei toimi mikään muukaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
aloittaa pitäis kotirauhan saavuttamisesta....
sitten:
- uusi työpaikka
siitä seuraa kesä ilman lomaa :( mut ok
- talorakennusprojektin aloittaminen. ainakin perustukset ja autotalli pystyyn......
- talven sinnitteleminen mökissä :)
olis romanttista jos sais sen mieheni ensiks taas tykkämään miusta :(

Treeni / keho:
- Aerobisen kunnon parantaminen; juoksulenkit n. 3 krt / vko
- Kuntosalitreeni 2-3 krt / vko; tehokkaasti!
- Myös uimaan!

Muuta:
- Ystävyyssuhteisiin panostaminen
- Oman, uuden kodin sisustaminen "asuttavaksi"
- Työprojekteihin paneutuminen entistä huolellisemmin

Ja tärkeintä:
- Ison elämänmuutoksen jälkeen itsestä huolehtiminen ja oman itsensä hoivaaminen kaikin tavoin

Hei, onko porukka saanut tänne listaamiaan tavoitteita toteutettua vai onko jotkut tavoitteet jopa muuttuneet vuoden kuluessa? :) Kattelin tossa omiani ja itselle on ainakin tullut jotain muutoksiakin...

Vuonna 2oo8 aion:

1) Kehittyä työntekijänä ja saada töissä hyviä tuloksia aikaan
2) Ylläpitää parisuhteeni onnellisuutta ja avoimuutta osaltani :-)
3) Ottaa aerobinen liikunta ja punttis osaksi jokapäiväistä arkea
4) Syödä terveellisesti ja monipuolisesti (ja siinä samassa opetella suhtautumaan ruokaan kehon polttoaineena, ei sen kummempana asiana)
5) Harrastaa enemmän koiran kanssa ja alkaa keväällä harjoittelemaan kesän näyttelyitä varten.

1) Työpaikkaa ehdinkin jo vaihtaa tossa kesän alussa. Työtavoitteet muutenkin aika toisarvoisia tällä hetkellä, koska olen lähdössä opiskelemaan ja itseni kouluttaminen on nyt ensisijainen juttu tulevaisuuden kannalta.
2) Parisuhde voi hyvin ja vahvistuu koko ajan :haart:
3) Oon pitänyt saliharjoittelun kiinni arjessa ja motivaatiokin on pysynyt hyvänä!
4) Oon syönyt terveellisesti ja monipuolisesti, ja oppinut jopa suhtautumaan ruokaan paljon terveemmällä tavalla - mähän oon itseasiassa jo melkein normaali ihminen :D
5) Nää koiratavoitteet onkin muuttuneet ihan täysin. Tultiin jo keväällä siihen tulokseen, ettei näyttelyt oo meidän eikä koiran juttu. Meijän koiruus on luonteeltaan enemmän sellanen "aktiivikoira" - tykkää suojelutapahtumista, taakanvedosta, metsässä hillumisesta ja kaikesta tekemisestä, sen sijaan että se seisois tuolla näyttelykehissä nenä pystyssä arvosteltavana :D Ei, ei, ei! Ja tän tajuaminen oli lopulta myös mulle helpotus, koska en itsekkään oo oikeen päässyt sisään siihen näyttelymeininkiin... Mun mielestä se kertoo jo jotain, jos niissä tapahtumissa haisee enemmänkin ihmisen hiuslakka, kuin koirat :jahas: No, se siitä.

Loppuvuodelle vielä pari tavoitetta:

* suoritan yhden syksyn kurssin kunnialla läpi
* haen syksyn yhteishaussa AMK:hon
* saan nostettua tätä elopainoa parilla kilolla (piffii...) :rolleyes:

Mun tavoitteet näytti olevan toisessa threadissä, tämmösiä oon lupaillut vuodelle 2008:

-julkaista kaksi artikkelia
-olla oikeasti säästäväinen
-vatsisten kehitystyö jatkuupi
-nostaa pyöreä yt voimanoston SM-kisoissa
-lopettaa jatkuva herkuttelu (jos joku on nähnyt itsekuriani, lähettäisittekö sen takaisin kotiin?)
-kissa ois kiva.
Edit: niitä lihaksia pitäis hommata yläkroppaan, erityisesti käsiin ja selkään.

Ja väliraportti:
-Kaksi artikkelia on epätoivoinen yritys, mutta yksi pitäisi saada pian valmiiksi.
-säästäväisyys sai uuden käänteen, kun ostimme yllättäen asunnon alkuvuodesta :hyper:
-vatsikset on edelleen ostoslistalla, mutta sentään mulla jo on vatsalihakset nykyisin!
-Sm-kisat meni ihan putkeen ja yt oli pyöreä
-herkuttelu on edelleen lähes jatkuvaa, mitäs on aina jäätelöpaketit tarjouksessa :D
-kissa ois joo kiva, paitsi repiiköhän se sohvan? :lol2:

Uusia tavoitteita on aina isommat raudat. Ylläri.

Aijai, mä saavutin oikein hienosti mun tavoitteen hienosta työpaikasta, ja mielestäni mä olen hoitanut velvollisuuteni hyvin ja kaikki on hyvin. Ei tässä muuta kuin jatketaan samaan malliin. Töiden ohessa vielä jotain jatko-opiskelua hoidan, mutta se on nyt vaan mukavaa kun oma ala kiinnostaa ja haluan olla pätevistä pätevin! Tai jotain. Tietty voisin vähän kiristellä mutta se hoituu siinä ohella kun toivon mukaan sosiaalinen elämä hiljenee jonkun verran, säätkin on jo paskoja eikä ne tästä ainakaan parane (kai). Mutta tämä työjuttu on niin mahtava, etten muuta osaa edes toivoa. Hienoa, hienoa!
Treenit jatkuu hienosti myös. Hienoa.

- Edes yksi myötäoteleuka, vastaotteella menee 5 mut myötäotteella ei ainuttakaan...
- Aerobinen kunto kuntoon
- Kirjoituksista hyvät tulokset
- Sisään kauppatieteelliseen

Jou. Kaikki tavotteet saavutettu. Leuat ei kyl ehkä enää mee mut muuten tavotteet kunnossa.

- Hoitaa uusi duuni hyvin
- Tehdä verkkotentit ajallaan :nolo:
- Kirjoittaa 1 juttu per kk
- Vähentää viinin (ja varsinkin skumpan :D ;)) litkimistä
- Saada treenit säännöllisiksi ja kaikki krempat pysymään poissa
- Aerobisen tekeminen säännöllisesti
- Pitää yhteyttä kavereihin, joita ei näe usein

Yksinkertaisesti pitää itsestään ja lähimmäisistään parempaa huolta :)

Hmm..

- Uusi duuni hoidettu hyvin ja jatkoa seuraa :) niin töille kuin opinnoillekin.
- Verkkotehtävät.. Auts. Ei olla kyl nyt ihan aikataulussa.
- Artikkeleita on tullut kirjoitettua ihan hyvin, about 1 per kk
- Viinin litkimisen vähentäminen.. no joo.. Tälläkin hetkellä punkkulasi tossa vieressä. Mut se edistää vaan terveyttä! :D
- Krempat ei ole pysyny poissa, mutta tilanne on huomattavasti parempi kuin vuosi sitten :)
- Treenit on suht säännöllisiä, samoin aerobinen + kehonhuolto
- Kavereihinkin on pidetty yhteyttä (liian vähän kuitenkin), vaikka tiukkaa tekee kaiken tän keskellä.

Loppuvuosi panostetaan opintoihin ja työhön. Ja tietty treeneihin (kolotukset veke) ja ruokavalion siistimiseen + tietty sosiaalisten suhteiden ylläpitoon. :)

- kovemmat treenit
- rasvaprosentti alemmas
- opinnot paal-jon eteenpäin
- enemmän lihaa...
- parempi parisuhteen hoitaminen

-Salilla käynnin säännöllisyys(juuri aloittanut)
-Lajitreeneissä kehittyminen.esim nopeus+tekniikka
-Painoa alaspäin
-Habaa lisää ja kehonhallintaa myös
-Kokonaisvaltainen balanssi ja sekasorto omassa elämässä(samanaikaisesti =D)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom