Mimmien tavoitteet 2011

Yleisellä puolella olikin jo ketju aiheesta, mutta listataan me täällä mimmien tavoitteita ja uudenvuodenlupauksia alkavalle vuodelle.

Omia tavoitteitani:

- saada vedettyä edes se 1 leuka
- penkistä 50 kg
- kyykky 80 kg
- sixpäkki kesäksi ;) (ja muutenkin rasva% alemmas)

Katsotaan sitten vuoden päästä, miten kävi. :D

Omia tavotteita vuodelle 2011:

- Jatkaa säännöllistä treenaamista
- kehittää lihasmassaa
- päästä lähemmäs sikspäkkiä
- jatkuvasti parantaa ruokavaliotaan

Nytki salilla treenatessa joka liikkeeseen oon asettanu itelleni tavotepainot ens vuodelle. On se ihanaa kun on tavotteita ja pääsee haastamaan itteään! :)

- saada lisää lihasmassaa
- penkki omasta painosta (n. 70kg)
- vetää 5 leukaa (nyt 3)
- oppia syömään puhtaammin

Vuoden eka tavoite on saada rasvaprosentti alenemaan fiksusti, kunnes peilistä näkyy mun mielestä hyvännäköinen kroppa. Mikä se on, en tiiä. Sen näkee sitte, tarkoittaako tuo tavoite -3kg vai -7kg. :) Vuoden 2010 aikana oon oppinut hirmuisesti oikeanlaisesta syömisestä ja treenistä sekä pistänyt lihakset koville -> vuonna 2011 on aika saada nuo näkymään jossain (ja toki jatkaa treeniä)!

Kuntoilupuolelta tärkeimmät:
-leuanvedot ja dipit omalla painolla.
-penkki -> 50kg (nyt maksimi ehkä 40kg?)
-kyykkytekniikkaa paremmaks, kiloja tangossa yli oman painon (yli 60kg)
-juoksukuntoa reippaasti paremmaks parin epäonnisen vuoden jälkeen (ollut nilkan vääntymisiä, rasitusmurtumaa yms pientä kiveä matkan varrella)
...ja tärkeimpänä tavoitteena: treenata vammoitta koko vuosi.

Hyvää pian alkavaa uutta vuotta kaikille! :)

Haluaisin vetää ennen kesää 2011 ainakin 10 leukaa (nyt 6)
Haluaisin Nostaa penkistä 75kg (nyt maximi 60kg)
Kyykky pysyisi ennallaan :dance:
Ja haluaisin oppia syömään järkevämmin ja vähemmän herkkuja ja karkkeja...

Niin ja se puolimaraton olisi juostava toukokuussa :)

Siinäpä olisi sitä tavoitetta tulevalle vuodelle!!

1.Että olis mahdollista vielä ensi vuosi käydä 4 kertaa salilla/viikko.
2.Olla tyytyväinen omaan vartaloon.
3.Päästä kokeilemaan maksimipainoja aina välillä, eli saisi varmistajakaverin.

1. Nousta taas lavalle syksyllä
2. Saada penkistä ylös oma paino (onnistunee dietillä jos ei ihan järkysti voimatasot tipahda)
3. Saada selkää parempaan kuntoon niin ettei kokoajan tule fasettilukkoja.
4. Vahvistaa keskivartaloa ja koittaa korjata notkoselkää ettei kokoajan tule fasettilukkoja.
5. Hioa kyykky, mave, sjmv jne tekniikoita sellaisiksi ettei kokoajan tule fasettilukkoja.;)

Mun tavoitteet eivät liity niinkään treeniin ja sen sellaiseen enää, vaan joukossa on muitakin juttuja. Tässä viikon aikana mieleen tulleita isompia ja pienempiä juttuja:

1. Valmistuminen. Tämä nyt on isoin ja tärkein, ja tähän liittyy myös muita isoja asioita, kuten valmistumisen jälkeiset valinnat (kuten mitä todennäköisin muutto pois nykyiseltä asuinpaikkakunnalta).
2. Ruokailujen muokkaaminen edelleen nykyiseen suuntaan ja sitä kautta nykyisen hyvän terveydentilan säilyttäminen. Tähän sisältyy mm. ahkerampi idättely nyt talvella ja joidenkin perinteisten ruoanlaittotapojen testaaminen (jos vaikkapa niitä pitkään listalla olleita luuliemiä tulisi viimein kokeiltua).
3. Treenissä tavoitteena on säännöllinen astanga myös kesällä ja erityisesti sen minulle niin hankalan päälläseisonnan oppiminen. Salilla on tavoitteena myös käydä silleen säännöllisesti, etteivät lihakset ole aina kipeät, mutta toisaalta ei mitään pakkotreenejä.
4. Opettelen värjäämään ja nyppimään itse kulmat, niin ei tarvitse siihen rahaa laittaa. Ja hoidan kynsiäni paremmin. Enkä tuhlaa kaikkia syksyllä kerättyjä rahoja.
5. Teen kaikkia kivoja asioita, kun olen kerran makuun päässyt!

Kaikki tavoitteet eivät minullakaan liity treeniin. Olennaisimpia olisi:
1: valmistuminen. Olen vähän liian monta vuotta ollut töissä ja unohtanut opiskelut. Nyt täydellä höökillä, että saan ne paperit.
2: Pitää kroppa ehjänä. Mulla on "vähän" liikaa kokemusta itseni telomisesta. Josko sitä kehonhuoltoakin harrastaisin jo ENNEN kuin olen ihan rikkipoikkihajalla.
3: Jatkaa hyvin alkanutta diettiä kunnes peilistä katsoo joku muu kuin Jabba the hutin kaksoissisar. Oletettavasti vielä n. -10kg
4: 10 leukaa vuoden loppuun mennessä. Nyt menee 3.
5: Keksiä mitä haluan tehdä koulun jälkeen.

Pelkästään treeniin/kroppaan liittyvät tavoitteet:

-Tanssissa paremmaksi ja uusi tanssilaji kehiin!
-Lisää notkeutta
-Tasapaino paremmaksi
-Sixpack (hyvällä mallilla jo)
-Kapeat reidet
-Vahvemmat kädet
-10 leukaa
-Penkistä 50-60kg

Siinä riittää työtä koko vuodeksi!

- Saada penkkisarja (5x5 tai 3x8, en tiedä) nousemaan väh. 10-15kg = omapaino
- Kyykätä 100kg
- Mave 120kg
- Kunnon olkapäät ja jumalattomat reidet!
- Leukoja paljon enemmän
- Vatsa kuntoon

Nämä tuli nyt mieleen, pitänee lisäillä kun keksii lisää :) Onneks tällä hetkellä on ankara motivaatio, kunpa pysyis loppuvuodenkin!

- Kehittää kireä kunto kevään (ja syksyn, jos kisaan) kisoihin
- Pitää kiinni dietistä (onneksi joulu ja uusivuosi on ohi!)
- Parantaa lihastasapainoa, tekniikoita salilla, jne.
- Valmistua kesällä personal traineriksi ja saada alan duunia - tai jotain edes läheltä liippaavaa

Yllä varmaan tärkeimmät.

Mun tavoitteisiin kuuluu ehdottomasti paluu salille! Pari kuukautta sitten tuli seinä vastaan, kaikkea ihan liikaa (työt, lapset, opinnot yms) ja saleilu loppui kerrasta. Nyt uusin voimin takaisin! Parhaan mahdollisen tasapainon löytäminen arkeen, joka usein on aika täynnä muuttuvia tekijöitä.

Mun tavoitteet vuodelle 2011:

- Valmistuminen ja sen jälkeinen ahkera töiden etsintä.
- Säännöllinen liikunta jälleen ruotuun joka kadonnut pariksi kuukaudeksi koulustressin, laiskuuden ym takia.
Kuten: Hiihtäminen, jumpat ja muu aerobinen viikottaiseen ohjemaan. Punttitreenit 3-4krt viikossa.

- Koiran kanssa pitemmät lenkit!
- Painonpudotus kesään mennessä (ainakin 5kiloa), jossa valmistujaisjuhlat motivaattorina.

Säännöllinen liikkuminen ja puhtaampi ravitsemus alkaa loppiaisena, ( olen tässä potenut imeisesti noroa kohta 3vrk ja voimat vähissä ) puhumattakaan että mikään ruoka maistuu, terveellisestä ruuasta puhumattakaan. Palautumisessakin kestää varmasti muutama päivä...

Tärkeysjärjestyksessä ykkösenä on valmistuminen.

Treeniin liittyviä tavoitteita on vetää 8 leukaa kesään mennessä (nyt menee 5), saada tehtyä jonkinlainen penkkisarja/-sarjoja omalla painolla (15kg matkaa) ja juosta maraton alkukesästä. Jos joku näistä tavoitteista on liian kova, niin se on se penkki.

Mulla on kanssa kaikenlaisia tavotteita. Yleisesti toivon että vuonna 2011 pääsen kiinni omiin unelmiin paremmin kuin viime vuonna..tuli pari aika karvasta pettymystä. Mutta kaikki into ja yritys tälle vuodelle koska uudet opinnotkin alkaa ensi viikolla!!

Kiirahvin tavoitteet tässä:
-Suoriutua opinnoista hyvin ja osallistua kaikkeen innolla
-Hoitaa taloutta opiskelujen ajan niin fiksusti, että ei tarvis kituutella.
-Löytää kesän jälkeen uusi työpaikka jossa ei tarvitse tehdä yövuoroa ja jossa ei tarvitse vain istua.
-Muuttaa miehen kanssa saman katon alle.
-Saada rasva% maltillisesti pienemmäksi, toiveissa ennen kesää alle 25%. Ja tietenkin kiva bikinikunto.
-Juosta ½-maraton.
-10 leukaa (nyt 5)
-Tavata useammin kavereita ja toteuttaa nyt pitkään suunnittelemamme kimppatreenit kerran viikkoon.
-Malttaa odotella erään salaisen haaveen toteutumisen kanssa vielä ainakin puoli vuotta... :haart:

Tämä vuosi ainakin tarjoaa mahdollisuuksia joten koitan tarttua niihin!! :thumbs:

Syssyllä lavalle semmosessa kunnossa, ettei tarvi hävetä. Eiköhän tähän tavoitteeseen päästä, jos kroppa kestää. Mulla on paha tapa teloa itseäni siviilissä (ei siis reenatessa, vaan ihan muuten vain) ja viime vuoden kisahaaveet kaatuikin polvivammaan, joten nyt jos selviäis tämän vuoden ilman vahinkoja....

Back
Ylös Bottom