SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien suosikki- ja inhokkiliikkeet salilla?

Niin!
Mites mimmeillä, mikä lihasryhmä on kivin reenata salilla? Entä mikä ikävin? Tai mikä on joku kauhistusliike teille?

Mä tykkään treenata olkapäitä! Teen käsipainoilla viparit taakse (tätä myös laitteessa), sivulle ja eteen plus pystypunnerruksen. Varsinkin pystypunnerruksen aikana on mahtavaa kun olkapäitä polttaa niin julmetusti ja samalla voi vähän ihailla jo sitä kehittynyttä lihasta (mitä niin?!) peilistä ;)

Hauis ja ojentaja on kans kiva tehdä. Varmaan tykkään yläkropan liikkeistä niin paljon siksi, kun se on aina ollu mulla tosi heikko, ja nyt oon jotain kehitystä alkanut huomaamaan. :hyvä:

Kaikista ärsyttävintä on tehdä jalkoja. Luulisi, että tykkäisin niitä jyystää, kun niissä on jerkkua melko paljon verrattuna yläkroppaan, mutta ei. Varmaan se on rasittavaa siksi, kun siihen menee niin hitosti aikaa, jos aikoo tehdä kunnolla. Blaah.. Mitenhän oppis taas tykkäämään jalkatreenistä? Joskus se oli ihan fantsua.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ou jee, olkapäät on kyllä parhaita treenipäiviä! Haukkarit ja selkäpäivät on rokrok.:puntti:

Inhokkeihin menee osa vatsoista (esim. lankku) ja jalkapäivät osittain. Tykkään jalkaprässistä, mut suurimmasta osasta jalkatreenejä mulla nousee syke niin törkeän korkeelle ja olen monesti ihan oksennus kurkussa :urjo: (vatsahapot iskee). Mut siis jos haluan jalkoihin kehitystä, niin oksu kurkussa mennään; pienemmillä painoilla hinkkaaminen olis ihan yhtä tyhjän kanssa. Täytyy vaan koittaa pitää kunnon palautus settien välissä.

SJMV, mave, jalkaprässi, takareidet, ylätalja niskan taakse, ristikkäistalja = YÄK YÄK!

Hauikset, suurin osa rintaliikkeistä, vatsat, vartalonkierto, etureidet, ylätalja kapealla vastaotteella eteen = JEE!

Vatsalihastreeni on kamalaa. Keskivartalo on ruokottoman huonossa kunnossa, kun ei yhtään inspaa tehdä. En tykkää/tahdo/halua. Myös rinta jää helposti tehtyä puolihuolimattomasti.

Jalkapäivä onkin sit aina odotettu. Kyykky<3 Pitää myös yhtyä siihen, et olkapäiden hinkkaaminen on myös jostain syystä erityisen muksaa :)

Rintalihakseen vaikuttavat liikkeet ei nappaa, mutta selkä (ylätalja, kulmasoutu) on nannaa, niitä voisi sitten vetää niiden rintaliikkeidenkin edestä...Tänään taas rinta vuorossa :(

Tykkään mavesta ja kulmasoudusta varmaan eniten, eli siis selkätreeni on nannaa. Vähiten taas tykkään tehdä vatsoja ja jalkaprässiä inhoan jostain syystä. Kyykky on vähän siinä ja siinä, tykkäänkö vai enkö tykkää. Johtuu lähinnä siitä, että tekniikka kusee vielä aika paljon, joten se on sekä rasittavaa että vähän noloakin.

Mä tykkään tehdä vatsalihaksia, ainakin jos lihakset on hyvässä kunnossa. Sen jälkeen on ehkä paras jälkifiilis. Mutta jos on ollu taukoa niin niitä on erittäin rasittavaa alkaa hinkkaamaan... Ylätalja on kanssa jees. Selkälihakset on ärsyttäviä. Jalkaprässi ja muut jalkaliikkeet on melkosta pakkopullaa. Vähän sama ku pau_liinalla, joskus aikoinaan tykkäsin siitäkin. Oikeastaan puntti on alkanu tuntua aika pakkopullalta viimeaikoina, treenit on menny enemmän zumbaks ja lenkkeilyks :D Mutta kyllä punttis on aina tuntunut niin omalta että enköhän vielä innostu kun on vähän taukoa...

Ehdoton inhokki leuanveto (avustettuna ja ilman). Pitkän aikaa jo mennyt ilman mitään kehitystä, aina vaan liike tuntuu yhtä raskaalta ja vastenmieliseltä. Jos jollain on vinkkejä, kiitollisena otetaan vastaan (kokeiltu on jo eri otteita ja eri tekniikoita - negatiivista leuanvetoa, roikkumisia).

Inhokki: Kaikki hauisliikkeet, hyh hyh. Penkistä en tykkää myöskään, kun rinta on heikoin lenkki.
Suosikkeja on sitten kaikki muut, jalat, selkä. Uutena suosikkina nyt rinnaltatyöntö, vaikka onkin vielä harjoitteluvaiheessa.

Rakastan jalkatreeniä: SJMV, prässi... Wohoo!
En inhoa oikeastaan mitään, mut välillä en jaksais tehdä vatsalihasliikkeitä.

Eilisen treenin jälkeen inhosin myös penkkiä. Tuntuu, että rinta ei kehity ei sitten millään, vaikka vääntäis kui hulluna. Mä teen penkki+vinopenkki+joskus peck deck (onko siitäkään mitäääään hyötyä) ja oikeesti, tuntuu että ei kehity mitenkään. En ole saanut lisättyä penkkiin painoa kertaakaan, en uskalla ku meinaa entistenkin alle kuolla. Muihin yläkropan liikkeisiin on kuitenkin painoa voinut lisätä. Siis kuinka ärsyttävää!!! Kohta lopetan koko rintatreenin, ei ne lihakset ees tissien alta mihinkään näy :D

Hauisliikkeet on syvältä, joten enpä niitä oikeastaan erikseen treenaakaan :D

Inhokkiliikkeet on varmaan ne, joita en kunnolla osaa, eli esim. olkapäille vipunostot sivuun. :( Nykyään tykkään mm. rintaliikkeistä, kun saan niissä niin hyvän tuntuman. Samoin SJMV ja niskantakaa punnerrus on ollut aina kivoja.

inhokkeja on kyllä ne joita pitäs työstää eniten eli kaikki olka-, selkä- ja rintaliikeet. taas vaatimattoman 4kk salitauon jälkeen on niiiiiin kurja lähtee veivaamaan muutamalla hassulla kilolla ja huomata että sekin aiheuttaa ongelmia.

hauikset on miulle taas yks ihan lemppari! ja tykkään prässistä ihan hulluna!

Inhokkejani ovat leuanveto, kulmasoutu ja jalannostot roikkuen. Kaikki muu onkin enimmäkseen mukavaa. Ikisuosikkejani ovat jalkakyykky ja mave (sekä kapealla että sumolla). Penkkikin on enimmäkseen aika jees, erityisesti lattiapunnerrus.

penkki on ihQuin ja nykyisin myös kyykky. Lopetin "VN-kyykyn" tekemisen ja siirryin täyteen monttukyykkyyn. Ei v*tuta enää yhtään, mukavoo on :D painot nyt tietty tippu rutkasti, mutta väliäkö tuolla :D

Suositut

Back
Ylös Bottom