Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Suni

Lökäpöksyt ry
Ikä
40
Elikkäs pakkohan tännekkin oli tälläinen keskustelu tunkea..

Ottakaas nyt mittanauhat esiin ja mittailkaa oma habanympärys..ja tänne sitten vaan tuloksia .
Itelläni huimat 30 cm näyttää olevan :lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
habamitta

Jep, mulla on sama, 30 cm. Viimeks ku mittasin (ainaki vuosi sitten) se oli 26 cm. Kai ainakin osa on lihasta, onhan...? :D

Zone-sarja -42%
Eilen mittasin pitkästä aikaa ja sentti näyttää tulleen lisää, läskiä ei ainakaan, koska paino on muuten pudonnut. Mitta nyt 32 cm!
Vielä sentti, niin olen tavoitteessa! Tavoitemitta tulee siitä, että serkkutytöllä on parhaimmillaan ollut 33 cm ja sitä tuli aikoinaan ihailtua, että hitsi mikä hauis! Ei siis enää itsellä pitkä matka siihen! :D

Habatuloksessa voi saada väärää tietoa lihaksen paljoudesta, koska useimmiten meillä naisilla lisää senttejä antaa joku ihan muu kun lihas:lol2:

En nyt löydä mistään mittanauhaa, mutta olettaisin habani olevan n. 30cm luokkaa... ja nyt kun on vähän tullut dietattua niin pitäisi sen aika pitkälle lihasta olla:kippis1:

Re: Mimmien habamitat..

Täytyihän minunkin kaivaa mittanauha esille. 30.5 senttiä näyttää olevan jännitettynä eli :rolleyes: Noh, pienihän minä muutenkin olen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin, nyt kiinnostaisi tietää taas muitakin mittoja kuin tuo pelkkä haba. Itselläni iski masennus kun sain jännitettynäkin mitaksi vain 27 cm, mutta en kyllä ole kovin isokokoinen muutenkaan (158cm/52kg). Mutta on tuo silti aika säälittävän vähän...

Hurlalla jännityksellä sain 30,5 cm. Olen kyllä ihan tyytyväinen, sillä ei tuo mitta ole vielä koskaan yli kolmeakymmentä ollut... Tosin varmaankin tuo lisääntynyt puoli senttiä on rasvaa :( Ja tämän honkkelin mitathan ovat 183cm/about 66 kg.

Mulla 28 cm:n haba...hurjaa:rolleyes:
No oon kyllä huomannut ettei voi ainakaan lyhempien tyttöjen kanssa vertailla, koska pitkillä se tuntuu olevan (kuten mulla) hankalampaa saada "pulleita"lihaksia....siis tarkoitan että lyhemmillä tuntuu se patti herkemmin kasvavan...sekä miehillä että naisilla...
Omat mitat 175cm 60 kg

Originally posted by Katariina
No oon kyllä huomannut ettei voi ainakaan lyhempien tyttöjen kanssa vertailla, koska pitkillä se tuntuu olevan (kuten mulla) hankalampaa saada "pulleita"lihaksia....

Juuri näin :D Tosin enpä tiedä, onko sitä ympärysmittaa kuitenkaan vaikeampi pitkän kasvattaa kuin lyhyen. Ainakin selvää on, että 160 senttisen 30 cm haba näyttää taatusti pulleammalta kuin minun 30 cm habani... Eli pullealta näyttävän lihaksen hankkiminen on vaikeampaa, mutta onko kuitenkaan suuremman ympärysmitan hankkiminen vaikeampaa :confused:

Kyllä mä oon näin käsittänyt että pidempien miestenkin on vaikeampi saada isommat ympärys mitat kun lyhempien...onhan lyhemmillä lyhyemmät lihaksetkin, jotka pullistuu helpommin....;) Pitemmillä kun se massa jakaantuu pitkän lihaksen koko pituudelle...?!:confused:
No joo...enpä tiedä...no ainakin se optinen harha on tosi!;)

Minulla on haban ympärys 29,5 senttiä jännitettynä, mutta kyllä se tuosta alenee nyt kun diettikausi pääsee kunnolla vauhtiin. Viime syyskuussa haba oli 28 senttiä, joten kasvua on kyllä onneksi jonkun verran tapahtunut. Ei se rasvaakaan voi olla (eihän...?).

Diettaamisen johdosta mittanauhan tulokset eivät kyllä jatkossa ole ihan vertailukelpoisia kasvun mittareita. Peili kertonee sitten raa-an totuuden.

Mulla juuri mitattuna oikea 36cm ja vasen 36,5cm.... WTF? Olisin luullut oikean olevan johdossa... Joo, ja en ole ihan sieltä tiukimmasta päästä :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom