Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvinkäällä
Äh, epäilen että esidieetit kannattaa unohtaa ja dieetata kunnolla sitten kun on lihaspohja kunnossa. Sellainen jojoilu vaan hidastaa massan rakentamista. Nim. myös muutaman dieettiyrityksen haudannut...
Kyllä kannattanee kokeiludieetti tehdä. Etenkin jos rasvaa on poltettavana paljon, niin jossain vaiheessa olisi hyvä pudotella osa jo pois ettei itse kisadieetti olisi niin pitkä. Toisekseen kokeiludieetillä voi testata niitä juttuja, mitkä itsellä mahdollisesti toimii ettei itse kisadiietin tarvitsisi olla se eka koekaniinidieetti.
Kannattaa tietysti hankkia valmentaja mahdollisimman läheltä omaa asuinpaikkaa, helpottaa yhteistyötä huomattavasti Eli sun tapauksessa valmentajaa kannattaa katella etelä-suomesta / pääkaupunkiseudulta. Itse voin lämpimästi suositella Katarina Tunturia, joka toimii täällä Lahdessa mutta myös laajemmalla alueella. Muista valmentajista mulla ei ole omaa kokemusta, mutta pääkaupunkiseudulla toimivat Marjo Krishi ja Aki Mähönen ovat ainakin paljon kehuttuja valmentajia Muut kertokoon omista kokemuksistaan lisää
Mulla taasen eri juttu, pudotettavaa on reilusti, mutta valmentajat olivat sitä mieltä ettei mitään testidiettejä pidetä, koska se on vain ajanhukkaa. Dietataan sitten kun on se oikein kisadietin aika ja nyt keskitytään lihaksen kasvattamiseen. (toki mulla ainakin ohella rasvaa palaa,tooooooodella hitaasti tosin). Tapoja ja käytäntöjä on siis monia, mutta tässä mie ainakin itseni kohdalla luotan asiantuntijoihini.
Ja mitä yleisiin kuulumisiin tuli niin täällä ainakin reenit sujuu mallikkaasti ja tuloksiakin on tullut (just oli viime kuussa kuntokontrolli ja olivat valmentajat tyytyväisiä). Nyt sitten uudella ohjelmalla taas mennään ja kasvatellaan, posejakin jonkunverran tulee mallailtua.
Josko sitä nyt sitten antaisi itsensä ilmi :D 2010 olisi tarkotus lähteä kisaamaan, BF pätkäsarjalainen ja junnukin vielä
Jee,toinenkin junnu (: Onko tarkotus syksylle vaiko keväälle tuolloin?