Mimmejä, joilla kisatähtäin niinkin kaukana kuin 2010?

jahas porukka tulee kaapista ;)

Pitäähän sitä uskaltautua kun asiat alkaa oleen varmemmalla kannalla (eli valmentajat saatu).

Mistäs päin mimmit on ja millasilla fiiliksillä projektia viedään eteenpäin? Tiedä vaikka täältä löytys samaan tiimiinkin kuuluvia. :rolleyes:

Minä tulen täältä ihan itäisestä osasta Suomea.

No heti vasta kysymys, joka tuli mieleen jo noita Turun osallistujalistoja lukiessa: kuuluuko kaikki johonkin tiimiin ja miten sellaiseen liitytään?! :wtf: Ja joo, olen aloittelija vaikkakin jo kisa-ajankohdan päättänyt. Ehkä tuo kysymyskin sen jo paljastaa :evil:

Miekii yritän saada ittestäni kilpailijan lavalle asti 2010. Saa nähdä miten käy.. Bf olisi täälläkin tähtäimessä. Ja tosiaan, eipä siihen niin pitkä aika ole, ihan hyvä ehkä alkaa nyt miettimään tosissaan treenejä ja syömisiä. Tässä ehtii vielä kehittyä ;)

kuinka kauan te jotka tähtäätte 2010- kisoihin olette treenanneet? siis tähän mennessä?
Mullakin kiinnostais, mutta ehkä joskus 2011-12 vois olla ajankohtainen kun vasta keväällä sain salikärpäsen pureman :D

ite oon reenaillu järjestelmällisemmin vajaan vuoden. Ekan tatsin hommaan oon saanu ala-asteen loppu vaiheilla-->kotona oli leuanvetotanko,penkki,soutulaite ja jotain käsipainoja. Siitä lähtien hyvin epäsäännöllistä haahuilua on salin suhteen ollut.

Mulla on urheilutaustaa muualta kuin salilta melko pitkältä ajanjaksolta. Salilla on tullut käytyä säännöllisen epäsäännöllisesti noin viitisen vuotta. Järjestelmällistä harjoittelua on aina välillä jaksottain, fiiliksen mukaan. Pikku hiljaa treenit on alkanu sujuun vähän enemmän sillä periaatteella että kehitystäkin on huomattavissa - mitä läskien seasta erottaa ;) - ja kisat on kiinnostanut vakavasti viime vuoden syksystä asti. Treeneihin saa mukavasti lisämotivaatioo, kun ottaa jonkun tähtäimen itselleen :)

Oon näköjään taas tännekin unohtanut kirjotella elikkäs..

Ainakin mullla tuo tiimi tulee ihan valmentajan kautta.

Ja ja pelkkää punttia mulla on alla pari vuotta, sitä ennen kaikennäköistä on tullut reenailtua.

Tuntuu vaan et tuo kaks vuotta menee kyl todella nopeasti, varsinki ko Expossa olin kahteleen tulevia kilpasiskoja niin HUHHUH. Aikamoiset tavoitteet sitä itselleen laittaa, mutta parempi niin päin kuiteski. Motivaatio senkun vaan kasvaa :whip:

Minun piti myös lähteä Expoon mutta valitettavasti en päässyt ja sekös ärsytti :curs:
Olis varmaan ollut motivoivaa jo omien treenien kannalta käydä kattoo paikan päällä touhua, mutta kyllähän noita kuvia katsellessa jo tuli sellainen motivaation potku että oksat pois :evil: Tavoite on todella kova mutta sitä kohti mennään. Ja tsemppiä saa täältä pakkotoiston forumilta tosi paljon, joten kiitos siitä teille muille! :dance: :rock:

Minun piti myös lähteä Expoon mutta valitettavasti en päässyt ja sekös ärsytti :curs:
Olis varmaan ollut motivoivaa jo omien treenien kannalta käydä kattoo paikan päällä touhua, mutta kyllähän noita kuvia katsellessa jo tuli sellainen motivaation potku että oksat pois :evil: Tavoite on todella kova mutta sitä kohti mennään. Ja tsemppiä saa täältä pakkotoiston forumilta tosi paljon, joten kiitos siitä teille muille! :dance: :rock:

...ja varmasti tuota tsemppiä tullee täältäkin suunnasta matkan varrella vaan lissää.;)

Mihis sarjoihin tyttöjen ois tarkotus osallistua sitten kahen vuoden päästä? Itsehän tosiaan olen jokatapauksessa aina tappisarjassa ja ekana vuonna junnuissa vielä.

*yrittää kovasti udella ja pitää keskustelua yllä*

Tosta tiimiasiasta... Jokaisen kilpailijan pitää edustaa jotain tiimiä. Body-lehdessä on sellainen "puolueeton" tiimi jossa kuka tahansa voi kilpailla, joten nou hätä, kaikki pääsee kyllä kisaamaan vaikkei kuuluisikaan mihinkään muuhun tiimiin. Tästä löytyy lisäinfoa fitnessliiton sivuilta :)

Itsellänikin on seuraavat kisatavoitteet vuodessa 2010 ;) Mä tosin kisailin ekaa kertaa just perjantaina, mutta lihasta on vielä sen verran vähän että nyt pitää malttaa kasvatella pari vuotta. Oli muuten aivan mielettömän hieno kokemus olla siellä lavalla, että ei voi kun kannustaa kaikkia jotka sinne meinaa, että rohkeesti vaan!!! Oli se vaan niin törkeän kivaa, ja nyt on aivan hullu motivaatio treenata taas:dance2:

kuinka kauan te jotka tähtäätte 2010- kisoihin olette treenanneet? siis tähän mennessä?
Mullakin kiinnostais, mutta ehkä joskus 2011-12 vois olla ajankohtainen kun vasta keväällä sain salikärpäsen pureman :D
Kyllä sä pysty treenaamaan 2 vuodessa ittes siihen kunto jos treenit on sellasia että teet sitä kisaa varten, eli täysillä. Ja tietty muukin elämä (syöminen) sen mukasta :)
Mulle sanottiin että kyllä vuodessakin kerkee, mut ei tod. kerkee kun katto tän vuoden BF tulokkaiden kärkeä :eek: oli aikas hienoja tytsyjä!

Kyllähän sinne "kerkiää" pohjakunnosta riippuen jo parin vuoden treenillä ja sinne voi lähteä periaatteessa sitten kun vaan itse haluaa, mutta eri asia onkin se, mitä ne ekat kisat kullekkin merkitsee :) Toiset menee sinne vähän "vaiheessa" hakemaan kokemusta ja välitavoitetta, toiset haluaa puurtaa kauemmin ja nousta lavalle vasta sitten kun on reilusti työtä alla ;) Mun mielestä kumpikaan vaihtoehto ei ole huono, se vaan riippuu niin ihmisestä miten tässä haluaa edetä (: Tosin tässä lajissa maltti on valttia!

Minä olen tässä keväästä asti pyöritellyt asioita mielessäni, ja nyt on tosissaan alkanut tuntua siltä että lavalle olisi joskus kiva päästä! :)
Treenitaustaa mulla on salilta 5 vuodelta, joista pari viimeisintä olen treenannut tavoitteellisemmin.

Valmentajaa ei ole, ja muutenkin tuntuu että monista asioista olen aivan pihalla vielä, siksipä se 2010 tuntuu vielä turvallisen kaukana olevalta ajankohdalta. En tiedä ehtisikö vuodessa vielä saamaan riittävästi tuloksia vaikka ei ihan tyhjältä pöydältä lähtisikään :)

Mulla tavoitteena to 2010! Tosin ananna itselleni jousto varaa jos näyttää, että kunto ei riittävän hyvä omaan silmään. Eli aikalailla fiilis pohjalta mennään. Valmentaja jo hankittu ja kerran tavattu. Nyt vaan sit treenaillaan ja pyritään hommaamaan lisää lihasta. Mä haluan tehdä myös vapari, joten töitä kyllä tulee riittämään silläkin saralla.... Into on kuitenkin kova ja salitreeniä on alla useampi vuosi. Ja perusjutut hallussa.... Mukavaa, että täällä on kehittymässä tällainen "yhteisö" jonka kanssa purkaa tuntojaan kisa tavoitteista!

Eihän kilpailu mahdotonta ole ilman valmentajaa, mutta kyllähän se valmentaja antaa niin paljon, että tuloksia tulee varmemmin jos on joku asiantuntija opastamassa, ainakin voisin väittää näin. Tuohon kysymykseen mistä tietää onko valmis kilpailemaan siteeraisin tässä ketjussa aiemmin angelon kirjoittamaa kommenttia : Toiset menee sinne vähän "vaiheessa" hakemaan kokemusta ja välitavoitetta, toiset haluaa puurtaa kauemmin ja nousta lavalle vasta sitten kun on reilusti työtä alla. Mun mielestä kumpikaan vaihtoehto ei ole huono, se vaan riippuu niin ihmisestä miten tässä haluaa edetä Olen samoilla linjoilla ja tosiaan niin ihmisestä kiinni mitä kilpailulta hakee tai haluaako ehkä ollenkaan kilpailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom