Mimmejä, joilla kisatähtäin niinkin kaukana kuin 2010?

Outibf, me oltiin samassa sarjassa ja mulle jäi ihan samat fiilikset kun sullekin :dance2: Itse oon menossa seuraavan kerran todnäk syksyllä 2010 (tai keväällä 2011...). Oli kyllä aivan mieletöntä, mutta nyt vaan sitten kovasti puntteja nosteleen että seuraavalla kerralla ei mee samannäköisenä takas :whip:

Milloin se on :D mut siis oot ajatellut kuitenkin meneväsi lavalle? Niin mäkin, mutten välttis vielä tuolloin 2010.

Kyllähän se kieltämättä on sellanen suuri unelma mullakin :rolleyes: Oon päättänyt että keskityn nyt vaan rakentamaan hyvää pohjaa muutaman vuoden ja alan miettiä kisoja vasta sit kun alkaa näyttää siltä että siellä vois jo pärjätä ;) En haluu mennä sinne ihan rääpäleenä. Muutenkin diggaan enemmän siitä itse treenaamisesta ja kisat on ajankohtaiset vasta sitten kun haluun oikeesti kuoriutua ja nähdä mitä oon saanut vuosien treenillä aikaan. Koen kisaamisen itselleni enemmänkin sellasena "tilannekatsauksena" eikä se oo mulle se suurin ja tärkein päämäärä tässä hommassa. Tosin suuri ja tärkeä se on silti ja haluan (ja aion) sen vielä kokea :P

Mä tähtään 2010 Syksyyn! Sillon on ekat BF kisat eli tulokkaisiin mennään :) Niin kova treenaan kun pystyn sinne asti, ja sitten katsotan miltä se tuntuu. Ainaki ku käy kattoo kisoja ni itelle iskee hillitön INTO päästä kanssa lavalle ;)
Tänä syksynä alottanut valmentajan kera tämän tavoitteellisen treenauksen.. :)

Mä tähtään 2010 Syksyyn! Sillon on ekat BF kisat eli tulokkaisiin mennään :) Niin kova treenaan kun pystyn sinne asti, ja sitten katsotan miltä se tuntuu. Ainaki ku käy kattoo kisoja ni itelle iskee hillitön INTO päästä kanssa lavalle ;)
Tänä syksynä alottanut valmentajan kera tämän tavoitteellisen treenauksen.. :)

Hieno asenne! Samoilla ajatuksilla täälläkin; kovaa treeniä ja muutkin asiat kuntoon siinä ohessa (syöminen ja myöskin erittäin tärkeässä roolissa oleva riittävä lepo). Välillä on tietty päiviä, jolloin treeni ei kulje niin hyvin, mutta entäs fiilikset onnistuneen treenin jälkeen?? :dance:

Itsellä (jos en ole jo kirjoittanut sitä...) olis tähtäimessä BF-tulokkaat silloin 2010. Ja voi itku miten paljon on töitä tehtävänä, kun näkee kisalavoilla olleita :eek: :worship:

Heippa! Mites homma etenee 2010 vuoteen tähtäävillä?
Mulla siis 2010 tavoitteena. Aika ja kehittyminen näyttää onko sitten valmis lavalle.... Vaparin haluan tehdä, joten liikkeiden opettelua onkin jo pikkuhiljaa aloitettu. Tosin aikamoinen homma oppia liikeet ja sitten vielä saada hyvä ohjelma aikaiseksi. Mutta minulla on valmentaja jo hommattu. On kiva kun voi aina kysymysten herätessä ottaa yhteyttä valmentajaan eikä tarvitse pohtia yksin kaikkea. Onko kaikki menossa BF:ään vai onko fitness kisaan haaveilevia? Taitaa toi BF olla suositumpaa...?

Homma etenee oikein hyvin ainakin täällä päi. Paperista katotaan mitä syödään ja milloin syödään (voi sitä määrää :kuola: ), kovaa reeniä 4krt/vko ja haaveilua mm. kisa-asuista. Valmentajalle tulee kirjoiteltua kysymyksiä melkein vähän väliä, mutta kuten sanoit, onneksi ei tarvihe sit ite pienessä päässä niitä pohtia ko aina voi kysyä. Eniten ehkä tässä kaipaa jonkun, jonka kanssa voisi enemmänkin höpötellä nimenomaan reenistä ja ruuasta (ei miehen kanssa aina jaksa, sitä kaipaa naisnäkökulmaa). Salillakin ko tulee käytyä yksin tahi avokin kanssa. Onneksi punttimimmi/ muuta reenaavia kavereita on edes muutama ja tänne voi ajatuksiaan/ihmetyksiään kirjotella. Uusia tuttavuuksiakin tulee pikkuhiljaa lisää.. (:

nutri, täällä kans haaveillaan fitnessiin osallistumisesta :) kaks eri valmentajaa ois tarkoitus hommata. Toinen valkku on saatu, mutta vaparin tekoon/apuun ei ole vielä saatu varmuutta. Itselläkin noi liikkeiden opettelut aluillaan, hirmu vaikeilta ne vielä tuntuu, koko ohjelmasta puhumattakaan! :) Mutta usko on kova,joten tuulta päin vaan :thumbs:

Mulla vähän paskemmat fiilikset tuon unelmani suhteen.. Yritän pitää jonkinlaista 'esidiettiä', mutta paino ei ota tippuakseen :curs: Oon siis sen verran tuhti typykkä, että pitää ensin pitää esidietti, jotta voi lähteä varsinaiselle dietille (tai siis näin se vissiin kannattaa tehdä, jotta varsinaisesta dietistä ei tuu ihan mahdotonta). Treenit kyllä sujuu ja salipainot on noussu jonkun verran - salilla oon alkanu viihtyy vaan paremmin :) Mutta tää kehon massa ja kertynyt vatsamakkara (!!!) masentaa.. Yritän lohduttautua sillä, että aikaa on onneks vielä paljon (suhteellinen käsite tosin), ja jospa tää kroppa alkais ajanmyötä toimiin kuten pitää - mulla ei oo koskaan ollu mitkään tosi terveelliset elämäntavat. Kiva kuulla, että muilla sujuu hyvin - tsemppiä jatkoonkin! :thumbs:

Mulla vähän paskemmat fiilikset tuon unelmani suhteen.. Yritän pitää jonkinlaista 'esidiettiä', mutta paino ei ota tippuakseen :curs: Oon siis sen verran tuhti typykkä, että pitää ensin pitää esidietti, jotta voi lähteä varsinaiselle dietille (tai siis näin se vissiin kannattaa tehdä, jotta varsinaisesta dietistä ei tuu ihan mahdotonta). Treenit kyllä sujuu ja salipainot on noussu jonkun verran - salilla oon alkanu viihtyy vaan paremmin :) Mutta tää kehon massa ja kertynyt vatsamakkara (!!!) masentaa.. Yritän lohduttautua sillä, että aikaa on onneks vielä paljon (suhteellinen käsite tosin), ja jospa tää kroppa alkais ajanmyötä toimiin kuten pitää - mulla ei oo koskaan ollu mitkään tosi terveelliset elämäntavat. Kiva kuulla, että muilla sujuu hyvin - tsemppiä jatkoonkin! :thumbs:

Mie oon kans ikäni ollut tällanen pullukka ja nyt oon yrittänyt unohtaa ne vatsamakkarat sekä löllöt ja keskittyä vaan kovaan reeniin. Varmasti mullakin kunnon testidietti viel edessä, et saa sen suurimman osan tästä ylimääräisestä sit pois ennen varsinaista diettiä. Tän hetkisellä perusruokavaliollakin on (onneksi) alkanut paino menemään pikkuhiljaa alaspäin. Mutta tosiaan ko sitä pudotettavaa kisoihin mennessä on vähintään 15kg niin välillä kyl turhauttaa kahtoo itteään peilistä.

Tsemppiä sinnekin, kyllä se kroppa alkaa siitä muotoutua aivan varmasti (:

Kiitos tigress kannustuksesta! :) Eiköhän tämä tästä, ja yritän tosiaan itsekin keskittyä enemmän siihen kovaan treeniin kuin näihin kiloihin.. Mullakin on pudotettavana lähemmäs (tai jopa) 20kg - huh!

2010 Syksyyn minäkin! Päätös on kypsynyt pikkuhiljaa ja lokakuun Lahden kisat oli ihan viimenen pisara. Kova draivi ja into päällä. Treenitaustaa mulla on salilta kolmisen vuotta. Niistä tosin alkuosa meni ihan harakoille kun syömishäiriö oli vielä vahvana päällä. Nyt on siitäkin monen vuoden episodista selvitty ja yli vuoden olen jo reenannut niin että jotain on tapahtunutkin, kun syömiset on olleet reilassa.

Eteenpäin sano mummo lumes:D

Mulla suunnitelmat etenee varsin hyvin nyt olen etsimässä hyvää valmentajaa, olen Kyselyitä lähettänyt s.postilla.Kenelläkään Suosituksia?

Ruokavaliota hieman siistinyt ja turhat mässyt jättänyt pois ja lisännyt aerobista.Muokkasin hieman treeni ohjelmaa ja taas tuntuu potkivan:)
Avokki tähtää myös Bodykisoihin(raskassarja) 2010...ehkä;) jos saa itsensä rohkaistua;)
Kivaa kun on yhteinen projekti:)

Mulla suunnitelmat etenee varsin hyvin nyt olen etsimässä hyvää valmentajaa, olen Kyselyitä lähettänyt s.postilla.Kenelläkään Suosituksia?

Kerrotko, missä päin Suomea asustat? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom