Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä kans yksi joka olis lähdössä kisaamaan 2010
Olikos ketää täältä läntiseltä rannalta?
niin ja millos angeloa nähdään lavalla? ;)
Mistä päin läntistä rantaa olet?
Milloin se on :D mut siis oot ajatellut kuitenkin meneväsi lavalle? Niin mäkin, mutten välttis vielä tuolloin 2010.Sit kun se on ajankohtaista ;)
Milloin se on :D mut siis oot ajatellut kuitenkin meneväsi lavalle? Niin mäkin, mutten välttis vielä tuolloin 2010.
Vaasasta olen, tuttuja seutuja sulle?
Mä tähtään 2010 Syksyyn! Sillon on ekat BF kisat eli tulokkaisiin mennään Niin kova treenaan kun pystyn sinne asti, ja sitten katsotan miltä se tuntuu. Ainaki ku käy kattoo kisoja ni itelle iskee hillitön INTO päästä kanssa lavalle ;)
Tänä syksynä alottanut valmentajan kera tämän tavoitteellisen treenauksen..
Mulla vähän paskemmat fiilikset tuon unelmani suhteen.. Yritän pitää jonkinlaista 'esidiettiä', mutta paino ei ota tippuakseen :curs: Oon siis sen verran tuhti typykkä, että pitää ensin pitää esidietti, jotta voi lähteä varsinaiselle dietille (tai siis näin se vissiin kannattaa tehdä, jotta varsinaisesta dietistä ei tuu ihan mahdotonta). Treenit kyllä sujuu ja salipainot on noussu jonkun verran - salilla oon alkanu viihtyy vaan paremmin Mutta tää kehon massa ja kertynyt vatsamakkara (!!!) masentaa.. Yritän lohduttautua sillä, että aikaa on onneks vielä paljon (suhteellinen käsite tosin), ja jospa tää kroppa alkais ajanmyötä toimiin kuten pitää - mulla ei oo koskaan ollu mitkään tosi terveelliset elämäntavat. Kiva kuulla, että muilla sujuu hyvin - tsemppiä jatkoonkin! :thumbs:
Mulla suunnitelmat etenee varsin hyvin nyt olen etsimässä hyvää valmentajaa, olen Kyselyitä lähettänyt s.postilla.Kenelläkään Suosituksia?