Mimmejä, joilla kisatähtäin niinkin kaukana kuin 2010?

En tiedä kuuluuko tämä tänne ainakaan vielä, mutta koen itselleni tärkeäksi jutuksi ja viime päivinä nuo ajatukset on tässä asiassa kummasti pyörineet...
Eli onkos teissä mimmeissä muita, jotka ovat päättäneet kisata ensi kertaa 2010?

Itse sain päätöksen tehtyä tällä viikolla läheisten ja valmentajan kanssa vaihdettujen postien kannustuksella. Tiedän, että mitä vain voi tapahtua kun aikaa on noin paljon, mutta jotenkin tuo aika ei tunnu itsestä mitenkään paljolta vaan on jopa sellainen olo, että ehtiikö sitä varmasti kisakuntoon :rolleyes:

Mutta päätös on siis joka tapauksessa tehty :dance: :hyvä:
Eli ketäs muita saman päätöksen tehneitä täältä löytyy? Itse olen Itä-Suomesta, joten kysyn samalla, onko täältä päin muita?? Olis kiva vaihtaa ajatuksia (muidenkin kuin itäsuomalaisten kanssa tietty :D ). Ja muutenkin, jo kisanneilta tulen varmasti tämänkin palstan kautta kyselemään kaikenlaista. Tuntuu, että joka päivä tulee joku kysymys mieleen - koittakaa siis kestää :lol2:

Nyt vain kovan työn kautta tuloksiin :rock:

Täällä kans pyörii ajatuksissa juurikin sama asia-kisaamaan täytyis tuolloin päästä :) Päätös on asiasta tehty,mutta tarvis siirtyä pikku hiljaa ajatuksen tasolta tekoihin. Valmennusapua oon miettinyt,mutta pähkäilen josko omin neuvoin pääsis vielä vuoden eteenpäin,tällainen päänvaiva mulla:rolleyes: Mutta kiva kuulla muista,joilla tällainen vielä "kaukainen" tavoite on mittarissa :rock:

Hienoa :dance: heti tuli vastaus ja löytyi kohtalotoveri :D
Mistä päin oot, jos saan udella? On ihan älyttömän mukavaa, että on joku jonka kanssa voi vaihtaa mielipiteitä. Mulla ei ole ketään kaveriporukassa joka "ymmärtäis" tätä touhua. Kyllähän ne on menossa mukana ja kannustaa, mutta esim. se ettei syö töissä mitään pullaa tms. aiheuttaa jo kyräilyä. Kukin tavallaan tietty :lol2:

Tampereella asustelen. Leirin kautta löytyi täältä punttaavia mimmejä,joiden kanssa onneksi pääsee juttelemaan tästä elämäntavasta :) Mutta muutoin kaverit on kyllä aika pihalla tästä mun innostuksestani,kannustusta kyllä löytyy, mutta ne taitaa pitää mua vähän vinksahtaneena:D Samoin myös perhe omaa avokkiani lukuunottamatta:jahas:

Tosi hyvä olla liikkeellä jo tässä vaiheessa, eikä missään nimessä liian aikaista. Itse aloitin kisoihin tähtäämisen vuosi sitten tavoitteenani kilpailla bf:ssä syksyllä 2009. Silloin tuntui, että onpa sinne vielä pitkä matka, mutta hups vaan, ollaankin jo tässä syksyssä! Kaksi vuotta on sellainen aika, missä lihasta ehtii hankkia hyvin ja, mikä itselleni on ollut erityisen tärkeää, käydä läpi asioita omassa päässään.

Valmentajasuhteen solmimista suosittelen jo tässä vaiheessa, kun kisoihin on aikaa pari vuotta. En ole itse vielä päässyt lavalle asti, mutta olen saanut paljon tärkeää tietoa, ammattilaisen vastauksia kaikkiin mielessäni pyöriviin kysymyksiin, kallisarvoista rehellistä palautetta ja rutosti treenimotivaatiota, joka tsemppaa vähän paskempinakin päivinä :thumbs:

Voimia treeneihin tytöt :)

Ihan totta. Tässä ajassa on ihan realistista päästä kuntoon,mutta vaatii varmasti roppakaupalla kovaa ja järjestelmällistä duunia. Kyllä alan kallistua itsekin sen valmentajan puoleen kääntymistä piakkoin.Se raha on vaan opiskelijalle aika hurja menoerä,mutta kyllä sitä tällaisen asian vuoksi on valmis maksaakin:thumbs:

Apua. Kai munkin on pakko tunnustaa, että vuoteen 2010 tähtään. Tarkemmin sanottuna bf tulokkaisiin.Vielä pitää aika paljon asioita saada oman pään sisällä käytyä läpi, mutta jotenkin helpottaa kun jonkinlainen tavoite on jo olemassa. Valmentajan kans on kilpailuajankohdasta juteltu ja siltäkin suunnalta hyväksyntä on tullu.

Mikään ehdoton aika kilpailemiselle tuo 2010 ei kuitenkaan ole, vaan ihan oman kehityksen ehdoilla mennään. Eli jos näyttää että lihat ei lavalle riitä niin sitten kilpaileminen siirtyy. Tuolloin 2010 mulla on tavoitteellista treeniä takana kolmisen vuotta, joten fysiikka ei varmasti ole vielä kovin kummoinen. Ajattelen kuitenkin niin, ettei sitä ensimmäistä kisaa ehkä kannata ihan loputtomiin siirtää, silloin kuitenkin selviää et onko se kilpaileminen edes mun juttu vai jatkanko treenaamista ihan muulta pohjalta. Mut jos taas käy niin, että saan siitä diettaamisesta ja lavalla olemisesta kicksit, niin mikäs sen parempi treenimotivaattori tulevaisuutta ajatellen.:)

Tämäkin tunnustaa. :) Aiemmin ajattelin että ei musta minnekään lavalle ole, mutta nyt kun valmentaja on opettanut mitä tarkoittaa treenata kovaa niin näen että muutosta tapahtuu. Bf tulokkaat on mullakin mielessä. Saa nähdä miten käy, nyt ainakin treenaan täysiä koska en halua yrittääkään kilpailemista pelkästään laihdutettuna.

Tuota valmentajaa voin oikeasti suositella, sanoisin että se on aloittelijan tärkein lisäravinne! Moni pistää täysin turhaan juttuun rahaa, kun taas valkku on joka sentin arvoinen.

:whip:
Apua. Kai munkin on pakko tunnustaa, että vuoteen 2010 tähtään. Tarkemmin sanottuna bf tulokkaisiin.Vielä pitää aika paljon asioita saada oman pään sisällä käytyä läpi, mutta jotenkin helpottaa kun jonkinlainen tavoite on jo olemassa. Valmentajan kans on kilpailuajankohdasta juteltu ja siltäkin suunnalta hyväksyntä on tullu.

Mikään ehdoton aika kilpailemiselle tuo 2010 ei kuitenkaan ole, vaan ihan oman kehityksen ehdoilla mennään. Eli jos näyttää että lihat ei lavalle riitä niin sitten kilpaileminen siirtyy. Tuolloin 2010 mulla on tavoitteellista treeniä takana kolmisen vuotta, joten fysiikka ei varmasti ole vielä kovin kummoinen. Ajattelen kuitenkin niin, ettei sitä ensimmäistä kisaa ehkä kannata ihan loputtomiin siirtää, silloin kuitenkin selviää et onko se kilpaileminen edes mun juttu vai jatkanko treenaamista ihan muulta pohjalta. Mut jos taas käy niin, että saan siitä diettaamisesta ja lavalla olemisesta kicksit, niin mikäs sen parempi treenimotivaattori tulevaisuutta ajatellen.:)

Tässä tiivistyy aika pitkälle minunkin ajatukset. Fysiikan ehdoilla mennään, valmentaja on ja täysin samaa mieltä tuossa ettei ensimmäistä kisaa loputtomiin siirretä vaan asetetaan realistinen tavoite ja katsotaan mitä tuleman pitää :D

Nyt vain sitten tytöt ruoskitaan itseämme kohti niitä tavoitteita :whip: ja eiköhän sitten aikanaan leireillä tavata, itse kun en vasta-alkajana ole uskaltautunut minkäänlaista leiriä vielä edes ajattelemaan, ehkä sitten kun... :rolleyes:

Olen vaan tosi kaukana kaikesta täällä susirajalla (kaukana valmentajasta, kaukana leireistä ja kaukana suurimmasta osasta muita punttimimmejä) :jahas: Kaverit ei tätä lajia ymmärrä, onneksi rakas aviomies kannustaa :haart: ja tietenkin valmentaja uskoo ja niinä päivinä kun itse ei usko, valaa lisää uskoa ja motivaatiota :worship: Ja tottakai, te muut punttimimmit olette uskomaton motivaattori!! :hyvä: :dance:

Täällä kans yksi joka olis lähdössä kisaamaan 2010 :) Bf-? tulokkaissa, tiedä vielä sen tarkemmin, mutta bf se taitaa kuitenkin olla! Myös mulla olis siihen mennessä 3 vuotta tavoitteellista treeniä takana, niistä 2 valmentajan kera :) Ja kyllä suosittelen palkkaamaan valmentajan, siitä on NIIIIIN paljon apua, niin ruokavalion, treeniohjelmien kuin motivaation suhteen. Mä luulin että syön oikein, kunnes valmentaja teki ruokavalion ja johan rupes tuloksia syntymään (syntyi niitä ennenkin mutta toooosi hitaasti verrattuna nyt). Ja kun itse teki ohjelmia niin sitä vaan jostain syystä tulee koottua treeniohjelma 98,5% niistä tutuista ja turvallisista ja kivoista treeniliikkeistä ja unohtaa tasapainon :D Ja tosiaan, se 2010 ei ole välttämättä SE VUOSI, mutta siihen tähdätään :) Tosin valmentaja ehdotti yhdessä vaiheessa että lähtisin kisoihin jo 2009, mutta tuntuu etten ole ihan siihen vielä valmis, ainakaan henkisesti (kun itse olin jo pitemmän aikaa pyöritellyt lukua 2010)..
Olikos ketää täältä läntiseltä rannalta?

Täällä kanssa yksi treenailija. Mulla kans tavoitteena kisaamaan 2010. Ja vapareineen.
oon hommannu ittelleni pt:n elokuussa. Ja tuntuu, että ei ole todellakaan liian aikaista valmentajan hommaamiselle. Tuntuu varmemmalta tehä tätä hommaa kun on joku jolta voi aina kysyä jos on jotain epäselvää.... Ja hyvää on myös se, että jos tästä joskus kisa dieettiin asti päästään niin valmentaja on jo oppinut siihen mennessä tuntemaan mut ja mun kroppaa, se helpottaa varmasti kisadieetin suunnittelua!

Koen tärkeänä sen, että valmentaja on mukana tässä hommassa mahdollisimman aikaisesta vaiheesta alkaen. Tällöin molemmat oppii tuntemaan toisensa hyvin ja yhteistyö on varmasti helpompaa.
Kuten edellä monet ovat kirjoittaneet, tuo 2010 vuosi riippuu täysin siitä olenko kunnossa. Vaikkakin ensimmäiset kisat ovat lottovoitto jo senkin takia kun (ei jossitella enää) rohkaistuu sinne kisalavalle kiipeämään. Voin vaan kuvitella sitä jännityksen määrää :hyper:

Niin ja Bf-tulokkaat on tähtäimessä minullakin.

Mahtavaa, että ketjuun ilmoittautuu heti muitakin. Hienoa!! :dance:

Heippa! Olen kans haaveillut kilpailevani vuonna 2010 bf-tulokkaissa. Valmentajaa ei vielä ole, mutta sellainen pitäisi pikaisesti hankkia. Osaako kukaan suositella ketään pk-seudulta..? Motivaatiota olis hurjasti ja olis tosiaan kiva tutustua muihinkin treenaajiin! :)

Heippa! Olen kans haaveillut kilpailevani vuonna 2010 bf-tulokkaissa. Valmentajaa ei vielä ole, mutta sellainen pitäisi pikaisesti hankkia. Osaako kukaan suositella ketään pk-seudulta..? Motivaatiota olis hurjasti ja olis tosiaan kiva tutustua muihinkin treenaajiin! :)

Oletko käynyt katsomassa näitä sivuja: http://www.fitnessflow.org/
Minun mielestä ihan loistavat. Löytyy kysymykseen kuin kysymykseen vastaus ja myös noihin valmentaja-asioihin. Jälleen kerran kiitos ja kumarrus Faidralle :worship:

Myöskin Suomen Fitnessliiton sivuja kannattaa käydä tutkimassa osoitteessa: http://www.fitnessliitto.fi/

Jos teillä on enemmän kysymyksiä joihin kaipaatte vastauksia myös tonne Fitnessflow:hun, niin otan mielelläni niitä vastaan :) Kiva jos sivuista on apua!

Tarkoituksena olisi ajan kanssa raapustaa sinne myös enemmän mm. kisaviikosta + maalailuista. Tällä hetkellä ei vaan oma aikataulu anna periksi väsätä oikein mitään ylimääräistä...

Jos teillä on enemmän kysymyksiä joihin kaipaatte vastauksia myös tonne Fitnessflow:hun, niin otan mielelläni niitä vastaan :) Kiva jos sivuista on apua!

Tarkoituksena olisi ajan kanssa raapustaa sinne myös enemmän mm. kisaviikosta + maalailuista. Tällä hetkellä ei vaan oma aikataulu anna periksi väsätä oikein mitään ylimääräistä...

Sivuista on ollut ihan mielettömästi apua ja juuri ne ovat "osasyyllinen" siihen, että meikätyttö tähtää kisoihin :thumbs: Kuulostaa kivalta tuokin suunnitelma kirjoitella kisaviikosta ja maalailuista infoa. Ei voi kuin kiittää ja kumartaa syvään :worship:

Nyt on mullakin suunnitelmat selvinnyt eli tosiaan vuonna 2010 junnuissa olisi tarkoitus bf-lavoille nousta. Juuri viikonloppuna oli valmentajan (tai oikeastaan valmentajien) kanssa miitinki,joten tästä se lähtee. (:

tigress,saako udella vähän,ovatko valmentajasi paikkakuntalaisia..??

Eipä ole ei, Tampereelta. Täältä kyl etsiskelin aluksi, mutta lopulta päädyin kumminki tuonne Tre suuntaan ko siellä tulee muutenkin käytyä useasti ja myös etävalmennus toimii mulla. (:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom