Olen pistänyt tämän kolme kertaa aloittelijoiden treeniohjelma arvosteluun osioon, eikä kertaakaan ole tullut mitään neuvoa, kommenttia tai mitään, joten päätimpäs tehdä nyt sitten uuden..
Ja jos joku tämän sinne siirtää niin menee järki -.- :D
'' 1päivä
penkki 3x6
kyykky 4x10
pystypunnerrus 3x10
scott-hauiskääntö (kp) 3x10
ojentajat taljassa 3x8-10
pohkeet 3x10
vatsat koneella ja vatsalaudalla
2päivä
prässi 3x12
koukistukset 3x12
selänojennus 3x15
maastaveto 3x10
vinopenkki 3x8-10
kulmasoutu 3x15
ylätalja 3x10
vatsat voimapyörällä ja jalkoja nostellen/ rutistukset
Salikerrat MA,KE ja PE ja tavoitteena kasvattaa tietysti lihasta hyvällä tahdilla!
Toistomääriä vaihtelen 4 viikon välein..
Onko oikeilla raiteilla tämän miehen ohjelma? ''
Tuollainen viesti on sielä ollut, joten onko millainen ohjelma?
Vuoden olen treenannut satunnaisesti eri liikkeillä ja nyt alkaisin noudattamaan vain tuota..
Ja tämä kunto on tavoitteena vieläkin: http://absworkouthelp.files.wordpress.com/2008/07/sixpack21.jpg
Kiitos jos joku viitsisi arvostella ohjelmaa, parannus ehdotuksia antaa tai ihan mitä vain muuta, kuin sanoa kuvan äijästä kommentteja, että '' laihduttamalla tuollaisen kunnon saa ''..
Ohjelmasta vielä senverran, että tuollainen minulle täälä jokuaika sitten kehiteltiin, mutta sittemmin kun ohjelmani mainitsin, niin täälä samalla sivustolla se lytättiin tai, että ei mitään järkeä tuollaisella treenata, joten salille kun menee niin ei oikein tiedä vieläkään mitä tehdä tai mitä ohjelmaa noudattaa..
Ja jos joku tämän sinne siirtää niin menee järki -.- :D
'' 1päivä
penkki 3x6
kyykky 4x10
pystypunnerrus 3x10
scott-hauiskääntö (kp) 3x10
ojentajat taljassa 3x8-10
pohkeet 3x10
vatsat koneella ja vatsalaudalla
2päivä
prässi 3x12
koukistukset 3x12
selänojennus 3x15
maastaveto 3x10
vinopenkki 3x8-10
kulmasoutu 3x15
ylätalja 3x10
vatsat voimapyörällä ja jalkoja nostellen/ rutistukset
Salikerrat MA,KE ja PE ja tavoitteena kasvattaa tietysti lihasta hyvällä tahdilla!
Toistomääriä vaihtelen 4 viikon välein..
Onko oikeilla raiteilla tämän miehen ohjelma? ''
Tuollainen viesti on sielä ollut, joten onko millainen ohjelma?
Vuoden olen treenannut satunnaisesti eri liikkeillä ja nyt alkaisin noudattamaan vain tuota..
Ja tämä kunto on tavoitteena vieläkin: http://absworkouthelp.files.wordpress.com/2008/07/sixpack21.jpg
Kiitos jos joku viitsisi arvostella ohjelmaa, parannus ehdotuksia antaa tai ihan mitä vain muuta, kuin sanoa kuvan äijästä kommentteja, että '' laihduttamalla tuollaisen kunnon saa ''..
Ohjelmasta vielä senverran, että tuollainen minulle täälä jokuaika sitten kehiteltiin, mutta sittemmin kun ohjelmani mainitsin, niin täälä samalla sivustolla se lytättiin tai, että ei mitään järkeä tuollaisella treenata, joten salille kun menee niin ei oikein tiedä vieläkään mitä tehdä tai mitä ohjelmaa noudattaa..