Miltä näyttää miesten body fitness -kilpailija?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu
nCh sanoi:
P.S Hulkille kyllä rispektii! Mahtava esimerkki siitä että natikkanakin voi kasvaa ja päästä hyväänkuntoon! :thumbs:

Niin kyllä... Mutta ei tuo Hulkin kunto vielä niin järisyttävä ole. Katotaanpas 10v. päähän, silloin voipi olla aikahurja paketti kasassa... Eikä enää mennäkään bodyfitnekseen, ellei aleta lihoja tahallaan polttamaan.
Loistavassa kunnossa nytkin, mutta.... aika näyttää ;)

Allekirjoittaneen ikuinen suosikki, 50-luvun Mr. Universe Steve Reeves oli melko lähellä nykyistä Bodyfitness-tyyppiä, vaikkei painorajoihin silloisissa mitoissa aivan mahtuisikaan (taisi olla n. 185 ja 97kg). Toisaalta voisihan tuosta vielä muutaman kilon siipaista kisakuntoon.. :rock:

Liitteet

• sreev002.webp
    sreev002.webp
    24,8 KB · Katsottu: 1 085
Ron Moss sanoi:
Yritän nyt jotenkin selventää, eli mielestäni kohtuullinen lihasmassa hyvällä symmetrialla iskee silmään (= body fitness kilpailija).
Ns. freekit jalat tai mitkään muutkaan ruuminosat eivät ole ikinä nauttineet silmissäni mitään arvostusta. Sama pätee ikuiseen massan kasvatukseen symmetrian tai lihastasapainon kustannuksella, sillä mielestä lihassymmetria ja tasapaino ovat paljon tärkeämpiä tekijöitä kuin suhteettoman isot massat (ei nyt kaikista paras esim. mutta Ronnien kehitys (35kg lisää lihasta), jossa silmääni enemmän miellyttää tämä pienempi Ronnie). Pro-ukoista juuri Jackson onkin henk.koht suosikki.
Priest oli kyllä huono esimerkki, joten isku siitä mulle.

Loppupeleissähän kysymys on siitä mikä kenenki silmää mielyttää ja minua body fitness -tyylinen kroppa miellyttää kaikista eniten. Tulevan kesän ja tulevaisuuden tavoittee liikkuvatkin em. tyylisssä kropassa..

Jeps, eli tätä juuri hain. Itse olen kyllä aivan samaa mieltä, että "pieni"-Ronnie oli HUOMATTAVASTI paremman näköinen kuin nykyinen

ja nCh, jos sun oli jotenkin vaikea tämä ymmärtää, niin tarkoitus ei ollut tuomita mitenkään, vaan kysyä ihan mielenkiinnosta, että häiritseekö se todella suuri lihasmassa yleisesti (mikä löytyy kaikilta ukoilta, joillain vain suuremmissa määrin) jo pelkästään silmää. Voisin sanoa, että 90%:lle peruspunttaajista, kuka tahansa pro-ukko on jo aivan liian suuren näkönen.

Kannattaa muuten hieman enemmän vähentää noita ääripäitä. Tiesitkö, että 75-95 kg:n BF-ukkojen ja 130 kg "Ronnie colemanien" ( :lol2: ) välistä löytyy vielä paljon vaihtoehtoja?

Kehonrakennuksen EM-kisojen yhteydessä kilpailtiin myös body fitneksessä. Tässä muutama kuva.

Sijat 11. 1. 9.
aah.jpg

Sijat 7. 3. 9.
aag.jpg

Kolmonen
aak.jpg

Sijat 9. 3. ja 5.
aao.jpg

Voittaja
aap.jpg

On ne kovassa kunnossa!

Jatkuvuus sanoi:
Kehonrakennuksen EM-kisojen yhteydessä kilpailtiin myös body fitneksessä. Tässä muutama kuva.
:eek:

:worship: kyllä sille joka vetää itsensä tommoseen kuntoon natuna

FitSamBoy sanoi:
..totta kovassa kunnossa on kaveri, jos natikka.. :worship:
mun mielestä kovassa kunnossa vaikkei oiskaan :) ja tuskin onkaan :)

huom en sano etteikö voisi olla, kyllä voisi, mutta hyvin todennäköisesti ei.

neutraali sanoi:
mun mielestä kovassa kunnossa vaikkei oiskaan :) ja tuskin onkaan :)
huom en sano etteikö voisi olla, kyllä voisi, mutta hyvin todennäköisesti ei.
Aika vitusti sait mahdutettua jossittelua noinkin lyhyeen viestiin. :hyper:

3 ja 8 pojat jatkuvuuden fotoissa kyllä edustaa todella upeaa kuntoa, minusta aivan se ja sama mitä siihen on vedetty ja milloin...tollasen massan kuitenkin saa aivan hyvin natuna jos vaan jaksaa "muutaman" vuoden yrittää. Kateellisten paskapuhetta aina rupea puhumaan edes asiasta minusta. Kerrassaan upeita kavereita, koska massaa riittää ton verran tossa kireydessä. WAU!

Ps. tosin 3 ilmeet olis voinu jäädä himaan! :lol2:

Hoitelin tossa kansainvälisiä yhteyksiäni, niin juttelin yhden ruotsalaisen af kisaajan kanssa.. Monien mielestä uusi bf sarja->kehokisa ilman jalkoja.. Mä en henkkoht kannata koko uutta bf systeemiä. Sellanen fitness kisa,kahdella fysiikkarundilla olis pop:) Jotka haluaa välitaipaletta, menkää noviiseihin ;)

Annie Stark sanoi:
Hoitelin tossa kansainvälisiä yhteyksiäni, niin juttelin yhden ruotsalaisen af kisaajan kanssa.. Monien mielestä uusi bf sarja->kehokisa ilman jalkoja.. Mä en henkkoht kannata koko uutta bf systeemiä.
Puhutaanko tässä nyt siis uudesta miesten body fitness -kisaformaatista, joka on kehonrakennuskisa pituus/painorajoilla, vaiko ruotsissa miesten body fitness -nimeä myöskin kantavasta perinteisemmästä fitnesskisasta, jossa siis kilpailijoilla on nuo miesten fitneksestä tutut trikoot jalassa ja lavalla ei tehdä muuta kuin anatomisia asentoja edestä, takaa ja sivulta? Näytti nimittäin noiden EM-kisaajien jalat olevan ihan hyvässä balanssissa yläkropan kanssa.
Annie Stark sanoi:
Sellanen fitness kisa,kahdella fysiikkarundilla olis pop:) Jotka haluaa välitaipaletta, menkää noviiseihin ;)
Itse taas pidin miesten perinteistä fitnessformaattia aika... erikoisena. Perinteisestä fitnesskisasta en olisi missään vaiheessa kiinnostunut, mutta tämä uusi kehonrakennus- body fitness on minun ja ilmeisesti monen muunkin mielestä todella mielenkiintoinen ja hyvä vaihtoehto "oikeille" kehonrakennuskisoille.

Ja onhan se helppoa sanoa että menkää noviiseihin, mutta kun kaikki eivät välttämättä halua ryhtyä roinaamaan (mitä noviisikisat käytännössä edellyttäisivät, mutta BF-kisat eivät).

JWO sanoi:
Löytyykö selkäkuvia noista em-kavereista? :kuvia:
aaj.jpg

aam.jpg

Tämä kuva jäi ihmetyttämään, sillä miesten body fitness -sääntöjen mukaan rinta sivulta ja ojentajat sivulta eivät kuulu vertailtaviin asentoihin. Toki kyseessä voisi olla posedown, mutta kovasti tuo vertailulta näyttää. :confused:
aai.jpg

Ei oo kyllä voittajalla tosiaankaan mikään ISO selkä, mutta jos katsoo koko kehon lihas symmetriaa, niin on kyllä todella tasaista koko vartalo. Niille jotka eivät tätä kokoa hahmota, niin kerrottakoot että noissa painoluokissa tuo illuusio isostakin kunnosta tulee juuri kovasta kireydestä ja hyvästä rakenteesta. :thumbs:

Voisin sanoa, että 90%:lle peruspunttaajista, kuka tahansa pro-ukko on jo aivan liian suuren näkönen.
Nyt kyllä jäin vähemmistön puolelle...joka vuosi odotan että Coleman ja kumppanit rikkoisivat entiset kokoennätykset ja järkyttäisivät kunnolla. Kun on kerran tykästynyt jätteihin, ei pienempi mies näytä enää oikein miltään...

Back
Ylös Bottom