Miltä näyttää miesten body fitness -kilpailija?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu
arpa80 sanoi:
Voisin kuvitella jo jonkun lehden otsikon "HULK fysiikan puolesta kisan selvä voittaja".
Oikeastaan vieläkin (surku)hupaisampaa on se, että todellisuudessa letti on mulla varmaan se parempi osa-alue :lol2:

Mike sanoi:
Kyllä Hulkki vielä dropeille saadaan ja sitten voidaankin odotella uutta kuningasta raskaaseen sarjaan. Letistä ei väliä kun se putoaa kuitenkin massiivisen winstrollin käytön myötä.

Joo, kyllä se tolla mustavalkoisuudella ja fanaattisuudella on vaan ajan kysymys että "piikki pakaraan vilahtaa".:lol2:

Mut hyvä puoli on se, että voidaan luottaa siihen että hulkki ainakin tekee sen roinaamisen huolella ja haitat minimoiden. :) Niin "hyvin" kun sen nyt yleensä voi tehdä.

:D

Hulkista tulee kotikemisti ja tekee ite roinat. Opiskelijaluukkuun ug-labra pystyyn ja kämppikselle kerrotaa, että tää on kemian lopputyö.

Ei siis kyllä mua vähän kiinnostais, että minkä kokonen kaveri Hulkista tulis droppien kanssa ;)

Mua vähän kiinnostaa Poutskun esiintyminen noissa kisoissa :). Pouttu vie ja muut vikisee ;). Täysin naurettavaa, että aletaan kiinnittämään huomiota esim. juurikin hiuksiin ym. Sehän menee sitten siihen, että kun puuttuu vähän piikkiä hauiksesta niin leikataan "über-muodikas-metroseksuaaliletti" ja viedään sillä ne puuttuvan pisteet kotiin.

No ei mun mielestä tuo naurettavaa ole. Ideana on varmaan lähinnä just se, että haetaan myös sellasta tervettä,siistiä ja itsestään huolehtivaa miestä. Lihojen, kireyden ja mallin lisäksi. Eli ettei oo pahempia iho-ongelmia(huolehtii siis ihonhoidosta) jne. Tuskinpa sitä tarvii mitään kummosempaa permanenttia käydä hakemassa ennen kisoja. Mitä luin muilta foorumeilta asiasta, niin sellanen normaali edustuksellisuus olis varmaan lähinnä ideaa. Eli ihan normaalien itsestään huolehtivien miesten pitäs kyllä klaarata nuokin kriteerit.

Mike sanoi:
Tai sitten se roinaa yhtä asenteella kuin natuilee nyt, eli sata lasissa.
Juu, olen sen verran äärimmäisyyksiin taipuva persoona, että se menisi todennäköisesti tasan noin.

Eli ei roinaa meikäläiselle; siinä olisi oikeasti henki vaarassa. :piis:

Mahtavaa että huomasin nää uudet säännöt...nyt on viellä aikaa kasvattaa tukkaa ja ostaa ryppyvoidetta. :lol2:

Musta toi kasvoihin ja hiuksiin tuijottaminen on tyhmää. ei tuo mikään missikilpailu ole, vaan kehonrakennuskisa! :curs:

edit: noi mukaan otetut poset on kyllä jees...molemmat kivoja ;)

JWO sanoi:
Mahtavaa että huomasin nää uudet säännöt...nyt on viellä aikaa kasvattaa tukkaa ja ostaa ryppyvoidetta. :lol2:

Musta toi kasvoihin ja hiuksiin tuijottaminen on tyhmää. ei tuo mikään missikilpailu ole, vaan kehonrakennuskisa! :curs:

edit: noi mukaan otetut poset on kyllä jees...molemmat kivoja ;)

Ootko menos kisaa syksyllä? Samaa mieltä.:piis:

Sportman81 sanoi:
Ootko menos kisaa syksyllä? Samaa mieltä.:piis:
En oo ihan 100% varma, mutta luultavasti. Olen vaan kärsinyt selkäkivuista (nikama lukko alaselästä auki) niin on "pikkusen" haitannut treeniä ja vienyt motivaatiota. :(

Kunto vois kyllä syksyyn mennessä olla ihan jees. Päätän kun lisenssi pitää hakea.

Nuo uudet säännöt aiheuttaa maailmalla mun mielestä vähän liikaakin meteliä, ihan turhaan. Eräällä foorumilla ihmiset jo nylkee toisiaan. Kyllä se on edelleen niin, että siellä kirein ja ison ja mallikkain pärjää... Ei ketää tiputeta alaspäin naaman takia tai tukan stailauksen puuttumisen vuoksi. Normaalilla miehellä, joka pitää huolta itsestään ihostaan jne ei takuulla tule olemaan asian kanssa mitään ongelmia. Ehkä vois kuvitella väliä olevan sitten, jos kisaajat on muilta osa-alueiltaan todella tasavertaisia. Ja toisella on musta tukka josta paistaa valkonen juurikasvu..näppyjä naamassa ku pitsassa herkkusieniä(hausmyllyn henkeen;) ) sekä käsivarret tatuoituna. NI ehkä siinä tilanteessa se homma kääntyy siistimmän ja edustavamman kisaajan puolelle. Että eipäs liioitella pojat..:)

JWO sanoi:
En oo ihan 100% varma, mutta luultavasti. Olen vaan kärsinyt selkäkivuista (nikama lukko alaselästä auki) niin on "pikkusen" haitannut treeniä ja vienyt motivaatiota. :(

Kunto vois kyllä syksyyn mennessä olla ihan jees. Päätän kun lisenssi pitää hakea.

Jep, no sitten yritän antaa sulle vastusta siellä jos päätän mennä sinne. Ittellä kestää paikat nyt joten antaa mulle vähän tasotusta sulle.

Sportman81 sanoi:
Jep, no sitten yritän antaa sulle vastusta siellä jos päätän mennä sinne. Ittellä kestää paikat nyt joten antaa mulle vähän tasotusta sulle.

Mahtavaa, Mayorsin isoin natukarju tulee messiin! :rock:

Nyt vaan liityt VIP.iksi ja uppaat vähän fotoja niin päästään arvioimaan. ;)

JWO sanoi:
Mahtavaa, Mayorsin isoin natukarju tulee messiin! :rock:

Nyt vaan liityt VIP.iksi ja uppaat vähän fotoja niin päästään arvioimaan. ;)

Hoh hoh, niin siis se pienin sieltä. Joo tarkoitus ois tässä liittyä ja laittaa pari kuvaa, pitäähän sitä sen verran olla huumoria miehessä:D

Sportman81 sanoi:
Hoh hoh, niin siis se pienin sieltä. Joo tarkoitus ois tässä liittyä ja laittaa pari kuvaa, pitäähän sitä sen verran olla huumoria miehessä:D
Saat myös hyvää vertailukohtaa muihin tuleviin kilpailijoihin, sillä pakkikselta jo pelkästään on monta kaveria lähössä riviin. :whip:

JWO sanoi:
Saat myös hyvää vertailukohtaa muihin tuleviin kilpailijoihin, sillä pakkikselta jo pelkästään on monta kaveria lähössä riviin. :whip:

Sehän tässä mua jänskättääkin;) Pitäs toi offaripaino saada nyt 102kiloon, ennenku aloittaa dietin,mutta helppoa se ei tuu olee.

Back
Ylös Bottom