Milloin ja miksi itkit viimeksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu
Suunnilleen kaksi ja puoli viikko sitten tuli viimeksi itkettyä. Tuli katsottua Gladiaattori ja sylissäni oli aivan upea nainen. Loppukohtauksen aikana vaan oli onnellisempi olo kuin koskaan ennen. :itku:

Nyt pitäisi saada yhden kerran itkettyä sitä, että en enää koskaan saa pitää tuota naista sylissäni. Voisi helpottaa vähän oloa. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kostaja sanoi:
Itse en kyllä muista kauheesti tirautelleen, mutta krapulassa on joskus joku ihmeellinen tunne vamma, tuli nimittäin vuodatettuu kyynelii, kun katoin tätä peter pan lasten elokuvaa missä Robbie Williams on se vanha peter. Ja avokki tietty nauraa viressä, kyllähän se itseekin nauratti aina välistä. Mut tuli hyvä olo, kun vähän tirautti. :)

Mut ilman alkoholin vaikutusta, viimeks on bravehart kyllä liikauttanu sen verran että meni ihan poskille asti...
reisille ei ihan menny.

Sama juttu. Ilmeisesti tuo viina sekoittaa jotenkin tuota aivojen kemiaa. Kankkusessa rupeaa jotkut aivan ihmeasiatkin itkettämään. Esim. kun Lassia palaa kotiin, lähtee kotoa ..

Voiko bodausharrastuksella olla samoja vaikutuksia? Ei nimittäin ennen saliharrastusta tuota kankkuspillitystä esiintynyt ja muutenkin tuntuu, että tunteet on vähän herkemmässä.

Tästä tainnu joskus olla aikaisemminkin joku threadi.

Viimeks itkin 16 vuotta sitten kun meni välit poikki ensimmäisen teinirakkauden kanssa. Kaksi vuotta sitten vakavamman suhteen katkeaminen ei enää aiheuttanut samaa reaktiota vaikka aika pahalta tuntuikin.

Noiden kertojen välissä melkein itkin AMK:n matikankokeeseen derivointia opiskellessani. Miten vitussa mä oon näin tyhmä etten tajua tätä!?!?

Jotkin vaikuttavat leffat ja kappaleet saa kyllä palan nousemaan kurkkuun mutta kyyneliin asti ei ikinä.

Perhana kaippa se on minunkin avauduttava.....Katsoin elokuvan tyttö ja villihanhet ja oli pakko poistua rykien jääkaapille ettei muksut huomaa että faija spiidaa, sitä ennen tais olla kun leijonakuninkaassa Simba palaa jylhäkalliolle....ai perskales ja joo tädin hautajaisissa

vilho_kanuuna sanoi:
Sama juttu. Ilmeisesti tuo viina sekoittaa jotenkin tuota aivojen kemiaa. Kankkusessa rupeaa jotkut aivan ihmeasiatkin itkettämään. Esim. kun Lassia palaa kotiin, lähtee kotoa

Eiköhän se syy ole ihan hormonitasojen heittelyssä, jota ryyppäämisen seurauksena tapahtuu.

Ja itse asiaan. Varmaan joskus teininä itki viimeksi. Sellaisia pienempiä liikutuksen hetkiä toki tapahtuu toisinaan, esim. joidenkin tositapahtumiin perustuvien sotaleffojen yhteydessä...

Käki sanoi:
Perhana kaippa se on minunkin avauduttava.....Katsoin elokuvan tyttö ja villihanhet ja oli pakko poistua rykien jääkaapille ettei muksut huomaa että faija spiidaa, sitä ennen tais olla kun leijonakuninkaassa Simba palaa jylhäkalliolle....ai perskales ja joo tädin hautajaisissa

Piirretyt on pahimpia itkettäjiä :evil: Leijonakuningasta ei voi katsoa itkemättä, eikä Liloa ja Stitchiä.. :nolo:

Eilisen kyykkysession jälkeen, kun en pystynyt kävelemään kunnolla, oli ilon kyyneleet lähellä. Muuten ei kyllä tule mieleen itkemisiä, omia tai muiden. :itku:

Varmaan viikko sitten tai muuta..itken aika usein ihan vaan siksi että olen niin onnellinen!..kummallista. Tulee vaan ylivaltainen tunne että on kertakaikkiaan niin onnellinen ettei voi yhtään mitään.

Elokuvat ym itkettää mua tosi helposti, olen ihan hirveä itku-iita. Joskus hävettää kun ihan pienestäki tulee vedet silmiin vaikkei varsinaisesti itkettäisikään. Esim.silloin kun matikan tunnilla tajuan etten taaskaan tajua yhtään mitään ja muut ympärillä saa ahaa-ilmiöitä.. :rolleyes: Tyhmä mikä tyhmä.

Ehkä viikko tai pari sitten.. Oli vaan kauhean masentunut olo, tuntui, ettei ole yhtään kavereita eikä mitään tekemistä ikinä ja kaikki oli ihan perseestä..
Oikeasti kyse on vaan siitä, että jumitan liikaa kotona ja päivät tuntuu aika samanlaisilta, ei ihme, että pää alkaa välillä hajota. Siihenhän tietysti auttaa se, kun lähtee pihalle, mutta eipä ole sellaisia kavereita, joilla olisi lapsia niin niiden kanssa on vähän vaikea esim. lähteä shoppailemaan, kun ei voikaan hengata koko päivää jossain pienessä vaatekaupassa..
Muutenkin tuntuu, että lapsensaamisen jälkeen on ollut itku herkässä tosi usein.. Jotenkin tullut tunteellisemmaksi.

Mullakin taitaa olla noi krapulaherkistelyt niitä suurimpia valutuksen aiheita... :itku:
Jos muu ei silloin itketä, niin viimeistään silloin tulee itku ku kattoo pankkikorttikuitteja.

Jansku sanoi:
Eiköhän se syy ole ihan hormonitasojen heittelyssä, jota ryyppäämisen seurauksena tapahtuu.

:offtopic: Johtuneeko sitten tästä vai mistä, mutta itsekin olen huomannut alkoholin herkistävän vaikutuksen... herkkä olen tosin muutenkin, mutta silloin itkuhanat tuntuvat aukeavan melkein mistä vaan. Esim. joskus viime kesänä katsoin darrassa jotain Unelmien poikamiestä tms. typerää tosi-tv-sarjaa, ja kun pääpari viimein sai toisensa ja halaili kiihkeästi patiolla romanttisen musiikin soidessa, niin meikälikkahan kävi pillittämään aivan oikosenaan, ja silloinen kundikaveri katseli kummissaan, että mikäs sille nyt oikein tuli... :nolo:

Gillyanne sanoi:
Johtuneeko sitten tästä vai mistä, mutta itsekin olen huomannut alkoholin herkistävän vaikutuksen... herkkä olen tosin muutenkin, mutta silloin itkuhanat tuntuvat aukeavan melkein mistä vaan.

Jeps, alkoholi kiihdyttää naissukuhormonin eritystä. Tämä alkoholin aiheuttama estrogeenitasojen nousu oli havaittu Uppsalan yliopiston kliinisessä tutkimuksessa, jossa miehet olivat juoneet 6 pulloa keskiolutta ja istuneet auton rattiin. Tulos: kyky ajaa autoa ja ajatella loogisesti heikentyi merkittävästi.

:D Niin eli kun mies juo 6 pulloo kaljaa nii on naisen tasolla.

Löytysköhän mistään netti lääkäristä tai jostain tosta alkoholin aihettamista hormonitasojen heilahduksista? Parta ainakin kasvaa nopeemmin kun on juopotellu :)

tais jo mennä vähän off-topic.

Kun väsyttää tarpeeksi niin alkaa haukotuttamaan ja silloin ne kanavat ikävä kyllä aukeaa ja välillä alkaa jopa valumaan poskia pitkin. :(

Kunnon itkut itketty viimeksi kun poitsu syntyi viime joulukuussa.

Itkin viimeksi kun 24:ssä iskä soitti tyttärelleen että tässä kuljetan atomipommia ja kuolen sen mukana. "Isi eiiiiiih!"
Viimeisen kuukauden aikana olen myös itkenyt kiukusta kaksi kertaa. On raivostuttavaa, että kun tulen tosi vihaiseksi/turhautuneeksi, niin alkaa itkettää ihan sikana. Yritä siinä sitten vaikka jonkun virastotädin kanssa olla jämäkkänä kun kurkussa on jalkapallon kokoinen pala ja ääni värisee. Ärsyttävää!

Viime lauantai-iltana. Yksin pimeässä. :itku: Alan vaan hiljalleen kai hyväksyä että se kaikki, mitä koin naisen kanssa ja mitä odotin ja toivoin hänen suhteensa, on ohi eikä hän koskaan tule olemaan osa elämääni.

Mutta kyllähän tämä tästä, aina ennenkin on selvitty. :whip:

Hmmh.. tais olla tällä viikolla.. ei nyt erityisesti mtn syytä kaikki vaan tuntu kaatuvan päälle.. sellasta se joskus on :(

Joskus pikku lapsena olen viimeksi itkenyt, ehkä se viimesin oli noin kymmenvuotiaana kun ajoin faijan auton saunan seinään ja harmitti. Kun oikein vituttaa niin voi olla todella paha olo ja kova tuska, mutta itkeä en osaa vaan ärräpäitä päästelen.

Nate sanoi:
Itkin viimeksi kun 24:ssä iskä soitti tyttärelleen että tässä kuljetan atomipommia ja kuolen sen mukana. "Isi eiiiiiih!"
Viimeisen kuukauden aikana olen myös itkenyt kiukusta kaksi kertaa. On raivostuttavaa, että kun tulen tosi vihaiseksi/turhautuneeksi, niin alkaa itkettää ihan sikana. Yritä siinä sitten vaikka jonkun virastotädin kanssa olla jämäkkänä kun kurkussa on jalkapallon kokoinen pala ja ääni värisee. Ärsyttävää!

Täysin sama juttu! Kun suuttuu tai muuta (siis ihan tosissaan) niin jo alkaa poltella luomien alla..Ihminen ei vaikuta kovin vakuuttavan vihaiselta itkiessään ja muristessaan yhtä aikaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom