Milloin ja miksi itkit viimeksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu

Devin

Banned
Joo joo kaikkihan me ollaan kovia äijiä. Treenataan ja ollaan vuoren kokoisia terminaattoreita, mutta sen lupaan ja vannon että jokainen meistä on kouluiänkin jälkeen itkenyt. Eli MILLOIN JA MIKSI ITKIT VIIMEKSI?

Itselläni tuli tippa jos parikin linssiin kun isoisäni kuoli 2v sitten.

(onhan tää vähän synkkä threadi mutta on se hyvä saada joskus tunteet pintaan) :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Devin sanoi:
Joo joo kaikkihan me ollaan kovia äijiä. Treenataan ja ollaan vuoren kokoisia terminaattoreita, mutta sen lupaan ja vannon että jokainen meistä on kouluiänkin jälkeen itkenyt.

Lupaa vaan, mutta en minä ainakaan ole itkenyt kouluiän jälkeen. Eli joskus lapsena viimeksi, kun sain isoveljeltä ansaitsematonta kurmootusta.

Tais olla viime viikolla..useemminhan meidän naisihmisten tulee volloteltua, mutta itselleni se on ainakin usein tie parempaan mieleen.. Itselläni se parantaa kyllä reilusti oloa jos tirauttaa kunnon itkut pahan mielen sattuessa vaikka poikaystävän kainalossa.. :rolleyes:
Suosittelen kokeilemaan :D

taisi tulla yli kymmenen vuotta väliä siihen kun olin kyyneleen tunnekuohun takia vuodattanu.. No tämä kyynel vierähti katsoessani taru sormusten herrasta -trilogian viimeistä osaa :D
Epäilen että mulla on kyynelkanavissa jotain vikaa tai en vain osaa itkeä. Monesti surettaa ja kovempiakin tunnekuohuja on koettu kuin tuo nimenomainen tuolla elokuvateatterissa.

edit: Enhän minä tietenkään varsinaisesti itkenyt siellä teatterissa vaan vuodatin ihan vain kyyneleen. Selittelyä, selittelyä :D

Ei ole muuten tullut sellaista tilannetta vastaan ala-asteen jälkeen, että olisi itkua pukannut..paitsi Braveheartin lopussa. Kolme kertaa olen sen katsonut ja aina on ollut tippa linssissä. Gladiaattorikin kostutti silmää.

Muutama kuukausi sitten, puolentoista vuoden seurustelusuhteen päättyessä, tuli ihan kunnon :itku:. Sen jälkeen sitten jotain satunnaisia TV:n/elokuvien aiheuttamia silmänurkan kostumisia.

Elokuvateatterissa kuninkaan paluuta katsoessa... Pikku kyynel tuli green mileäkin katsoessa.

Yleensä mua ei itketä vaan vituttaa tai on hyvä mieli.

Oisko ollut tuossa joku kuukausi sitten kun kaikki tuntui kaatuvan päälle eikä valoa näkynyt mistään suunnasta. Olin saatanan väsynyt ja kaikki tuntui pahalta. Oli siinä ollut vielä vähän riitaa avokin kanssa samoihin aikoihin.

o_virta, miksi sitä pitäisi alkaa selittelemään? Ei meikäläistä ainakaan mitenkään nolota asia.

Devin sanoi:
Joo joo kaikkihan me ollaan kovia äijiä. Treenataan ja ollaan vuoren kokoisia terminaattoreita, mutta sen lupaan ja vannon että jokainen meistä on kouluiänkin jälkeen itkenyt.
Kun noin varam olet asiasta niin kai laitat omaisuutesi likoon lupauksesi puolesta? Toisilla ei vaan itketä. Jos jotain ikävää tapahtuu niin kyllä siitä paska olo voi tulla, mutta ei se sitä tarkoita että itku tulis. Toisaalta eipä tee mielikään, en oikein usko että asiat muuttuis paremmiksikkaan itkemällä.

Devin sanoi:
Joo joo kaikkihan me ollaan kovia äijiä. Treenataan ja ollaan vuoren kokoisia terminaattoreita, mutta sen lupaan ja vannon että jokainen meistä on kouluiänkin jälkeen itkenyt. Eli MILLOIN JA MIKSI ITKIT VIIMEKSI?

Itselläni tuli tippa jos parikin linssiin kun isoisäni kuoli 2v sitten.

(onhan tää vähän synkkä threadi mutta on se hyvä saada joskus tunteet pintaan) :)

Vuonna 1998, kun katsoin ensimmäistä kertaa Woon Killerin.

Ja uudelleen samana vuonna Bullet in the head:in katsottuani, Woon tuotantoa sekin.

Hormonit jyllää niin reippaasti että tulee märistyä pari kertaa viikossa, joskus jopa ilman "kunnon" syytä... :rolleyes:

noin kuukausi sitten kun kaikki kaatui päälle ja tulevaisuus näytti todella mustalta..ja avokkikin lähti vielä kävelemään. Auttoko itkun tirauttaminen?, kai jotenkin kun sai purettua pahaa oloaan.

Reilu puoli vuotta sitten 4-vuotisen suhteen päätyttyä taisi tulla tippa simmuun pariinkin kertaan (vaikka olinkin se joka suhteen lopetti).

Myöskin pari viikkoa sitten kun sain tabascoa silmään tuli silmästä kyynel jos toinenkin :loppukevennys:

Taisi olla viime kesänä kun sukulainen sai sydänkohtauksen kun mentiin saunasta uimaan. Jouduin sukeltamaan hänet järvestä ja raahaamaan rannalle. Noutaja tuli ja kyllä se on uskomattoman tyhjä tunne kun on tehnyt kaikkensa, eikä siitä lopulta ollut mitään hyötyä. Silloin oli kyllä niin paljon adrenaliinia veressä, että ei tunteet tullut pinnalle, mutta ruumisauton lähdettyä kun pääsi mökkiin rauhoittumaan, niin sitten kyllä itketti.

Katsoessani Rambo 2:sta:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=313993&postcount=450

Eilen tuli suru-uutinen että lapsuudessa niin kovin rakas setäni on kuollut. Vituttaa vieläkin ja haikea olo on kun muistelee noita lapsuuden kesiä hänen mökillään, mutta ei tässä itkemään ehdi. Katsotaan olotilaa tänään myöhemmin jalkatreenien jälkeen.

Viime keskiviikkona.

Pohje paukahti ja sattui ihan vietävästi. Ei sen takia se parku tullut vaan siksi että erääseen työpaikkaan on pääsy varmistumassa tällä viikolla ( toivottavasti ) ja peruspessimistinä olin ihan varma että meni joku jänne tms joka johtaa siihen että koipi on kipsissä 6 viikkoa. Ja tämähän olisi sitten tietenkin estänyt paikan saamisen...

Pari päivää meni kepeillä, nyt pääsee jo liikkumaan jotenkin omin voimin. Kuva hieman "pumpissa" olevasta pohkeesta liitteenä.

Liitteet

• pohje.JPG
    pohje.JPG
    260,8 KB · Katsottu: 768

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom