Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Tuollaisen Toyotan MR2:sen ostin syksyllä ja se on nyt projektina tallin lattialla. Alle tulee säädettävä alustasarja, turbon jarrut jne jne. Kesällä ajoon :)

64611802.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jotai camaroo ajattelin.. se 3. malli, kylhän mäkin vanhemman ostaisin mutta ei semmosilla kehtaa ajaa jossei oo yli 7 litranen kone ja se tulee jo kalliiks ekaks autoks..

hommaa sitten 305TPI, vähäpäästöiseksi merkittynä, manuaalina. vähäpäästöisyys tietty karsii viritysmahdollisuuskia mutta tuollainen yhdistelmä lienee paras kompromissi suorituskyvyn ja kustannusten suhteen. 3-gen camaro on ihana auto, viimekesän sellaisella painelin.
 
Tuollaisen Toyotan MR2:sen ostin syksyllä ja se on nyt projektina tallin lattialla. Alle tulee säädettävä alustasarja, turbon jarrut jne jne. Kesällä ajoon :)

Kyllä kelpais mullekin projektiksi.

Onko suunnitelmissa ollut turbomottikin, kun turbon alustaa oot laittamassa?
 
Vanha BMW 330 lähti vaihtoon ja nyt mennään uudella vw golf gt:llä 1.4 tsfi 170hp.
Hieman ikävä tuota BMW:tä ja joskus vielä ostan uudestaan BMW-merkkisen auton.
Tämä vaihto oli nyt kyllä puhdas järkiratkaisu.
 
hommaa sitten 305TPI, vähäpäästöiseksi merkittynä, manuaalina. vähäpäästöisyys tietty karsii viritysmahdollisuuskia mutta tuollainen yhdistelmä lienee paras kompromissi suorituskyvyn ja kustannusten suhteen. 3-gen camaro on ihana auto, viimekesän sellaisella painelin.


juu just tota oon miettiny :rock:
 
No nimenomaan mutta....

C'mon. Asiat tärkeysjärjestykseen: toinen himoitsee unelmiensa autoa ja toinen rahoittaa lainalla ensiasuntonsa. Ja enhän mä tiedä, vaikka Volvon omistaja olis voittanu lotossa tai pokeriammattilainen.
 
Miehellä on Datsun 100A -77, 1.0, se jossa on kapeet lamput takana, kaksiovinen. Varaosa-autoina 2 kpl kasikytluvun 100A:ta.
Ja todellakin, tulis se kesä jo!!

Muoks: käyttöautona hällä on Mazda 6 farkku, -05, 1.8. Mun auto on Mazda 626 hb, -88, 2.0.
 
Appiukko osti kakkosauton: Fiat Uno 1.1 i :wtf:
Kyllä kelpaa töissä käydä....

E: Siis osti sen meikäläiselle, appiukko on myös pomo, eli työsuhdeauto...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom