Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Manuel sanoi:
Joo, käy pian ohrasesti. Ei vaan, rauhassa ajelen näin alkuun ainakin. (Vasta 1500 km takana, kortti ollut reilun viikon) Enkä taida raaskia samanlaisia tuunauksia pistää kuin raven. Toki mieli tekis, mutta toi automaattikin vie vähän ajamisen iloa tälläsessä viritauto tapauksessa.
Tutun t-nelkun kyydissä ollut ja tuo on varmaan kyllä mukava ajettava, meinaan vääntöä löytyy aika suurelta alueelta. Tuo automaatti pudottaa kyllä pointseja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sterpuska sanoi:
Bsr lastu?
Viitsitkö kertoa mistä ostit/ paljon maksoi? ja onko se sellainen setti minkä saa itse laitettua kiinni helposti?

BSR:ltä ostettu ja Ruotsissa tehty. Suomessa tekee Doc-Power. Hintaa on reilu pari tuhatta euroa. Putket ja suodattimen saa kyllä itse laitettua, mutta lastu pitää päivittää BSR:llä. Onhan siinä vaihtoehtoina halvempiakin viritelmiä, jos vähemmän tehoja haluaa.
 
Nissan sunny 1.6 vm.91 tolla pitäis pärjäillä pari vuotta...
Luonnossa kulkevana ihmisenä kunnon maasturi ois kova sana ei ottais joka kumpuun pohja kiinni... :) Toisaalta ei näillä kk.palkoilla... :(
 
Ensi kuussa saapuu Suomeen Japanin laivalla Mazda RX7 vm. 92
eli kolmoiskorinen (tuttu mm. F&F:sta) tuplaturbo wankkeli. Tietääkseni
se tulee olemaan yksi neljästä suomalaisomistuksessa olevista.
Ei.. minulla ei ole autokuumetta, se on vain tänään aloittamani
ketodietin sivuoire :rolleyes:
 
ChristianA sanoi:
Ensi kuussa saapuu Suomeen Japanin laivalla Mazda RX7 vm. 92
eli kolmoiskorinen (tuttu mm. F&F:sta) tuplaturbo wankkeli. Tietääkseni
se tulee olemaan yksi neljästä suomalaisomistuksessa olevista.
Ei.. minulla ei ole autokuumetta, se on vain ketodietin sivuoire :rolleyes:

Ja kuvia varmaan tulee sitten ku saat auton... On meinaan kohtuu nätti laitos tuo RX7!!!


niin ja itellä toyota corolla 2003 ! :lol2:
 
Lisää kuvia tulee tammikuun puolella kun tulen itse etelään
katsastamaan miltä laitos näyttää.. pistäisin liikkeen antaman
kuvan, jos keksisin miten. Ei tähän ole mahdollista saada
liitteitä?
 
Njooh, meidän iskän tallista löytyyppi Porsche
Viime talvena virosta, pilkka hintaan..

EDIT: Niin se o nuista tuo Cayenne S
turbo olis aika cool.. Mutta kyllä tolla S:llä perkele lähtee!! :hyper:
 
No joku kaivoi tällaisen threadin pohjamudista, pistetään nyt omakin korsi kekoon. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole, eli tuommoisen bemarin menin pari kuukautta sitten hankkimaan:
KUVA
 
Knarr sanoi:
Njooh, meidän iskän tallista löytyyppi Porsche
Viime talvena virosta, pilkka hintaan..

EDIT: Niin se o nuista tuo Cayenne S
turbo olis aika cool.. Mutta kyllä tolla S:llä perkele lähtee!! :hyper:

Kun toi Kajaani S on mun märkä uni, niin kerrotko mikä oli pilkkahinta?
 
Percele sanoi:
Kun toi Kajaani S on mun märkä uni, niin kerrotko mikä oli pilkkahinta?


En nyt mitään vannomaan mee kun ite en oo tehny kauppoja..
Mutta alle puoleenhintaan saatiin.. Että ku jonkun uuden Volvon maasturinkin nyt sais 55.000 € niin revippä siitä...
Mutta jonkun verran se tuominen Suomeen maksoi? En tie..
Reilusti on ainakin tilaa tässä, ja vääntöö :eek:
 
Huppe sanoi:
No joku kaivoi tällaisen threadin pohjamudista, pistetään nyt omakin korsi kekoon. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole, eli tuommoisen bemarin menin pari kuukautta sitten hankkimaan:
KUVA

Millä koneella? Eikös toi ole E46? Oijoi, itselläni ollut unelmissa tollanen samanalainen jo pitkään!! Vielä ku viininpunasena tai mustana sais..:thumbs:
 
Mä ajan volkswagen polo classicilla vm 87 1.3l tykki :hyper: . Sillä mennään niin kauan kun katsatusmies läpi päästää. Kilometrejä on 170 tkm, aina huollettu vw-autossa. Ostin sen viime keväänä vanhalta ämmältä 500 egellä.

Olen aina keksinyt rahalle omasta mielestäni parempaa käyttöä, kuin auto.
Tuntuu jotenkin erikoiselta, kun vastavalmistuneet kaverit hakee pankista kottikärryllä euroja ja ostaa jonkun baijerilaisen bensa-rosvon, sitten asutaan vuokrakämpässä ja kaikki ansaittu raha käytetään auton lyhentämiseen. Ainakin henk.koht lyhentäisin ennemmin asuntoa, siinä raha on sentään jotenkin säästössä ja kasvaa jopa korkoakin.

Mutta sehän ei mulle vittujakaan vaikka joku lykkäisi jokaikisen ansaitsemansa euron esim. huoran persiiseen. Tää on vaan mun oma mielipide, sillä valtio lohkaisee jo aivan tarpeeksi veroa palkkatulosta :evil: , niin en jaksa enää maksaa sitä lisää kalliin auton muodossa. SAATANA!!!!!!!!
 
Mulla on vw golf 1.8 vm.90 Tosi hienot mustat peltivanteet (koskahan ne tulis muotiin) 137 tkm taulussa ja luultavasti olen auton viimeinen omistaja.
 
Huppe sanoi:
No joku kaivoi tällaisen threadin pohjamudista, pistetään nyt omakin korsi kekoon. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole, eli tuommoisen bemarin menin pari kuukautta sitten hankkimaan:
KUVA

Kato saatana, täällähän on toiseltakin foorumilta tuttuja. ;) Ootko saletti että se vakiomankka ei olis riittänyt? :hyper:

...Hehee, vitsit vitseinä. :)
 
Erkka80 sanoi:
Kato saatana, täällähän on toiseltakin foorumilta tuttuja. ;) Ootko saletti että se vakiomankka ei olis riittänyt? :hyper:

...Hehee, vitsit vitseinä. :)

Hehheeee.... tuleehan sitä näitä voorumeita seurailtua, mitäs sitä muuta työpäivänä tekisi :lol2:

Sinttu sanoi:
Millä koneella? Eikös toi ole E46? Oijoi, itselläni ollut unelmissa tollanen samanalainen jo pitkään!! Vielä ku viininpunasena tai mustana sais..:thumbs:
No toi on ilman konetta (rahat loppu kesken) :nolo: Eli 316 (1.8i), viimevuoden malli kuitenkin mutta on se niiiiiin magee ettei voinut olla ostamatta, ja juuri oikean värinen! :kuola:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom