Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
G-astra on kuitenkin helwetin kiva auto ajaa jos samassa hintaluokassa vertailee. F olisi toki vieläkin kestävämpi vekotin.
Mulla oli G-astra, oli todellakin mukava ja yllättävän hiljainen kabiini, ei ollu mitään ongelmia. Sitten sain työsuhdeautona uuden H-astran, ajoin Lapista takasin ja ihmettelin kun illalla kotona korvat vinkuu, niin ettei unta saa. Tajusin miten järkyttävä melupesäke se oli G-astraan verrattuna vähänkään karkeammalla asfaltilla. Irrotin sisustaa ja laitoin bitumeja pyöräkoteloihin, oviin ja taakse enemmänkin, ei auttanu juurikaan. Kesikset tai kitkat, sama juttu.. F-astrasta en tiedä, mutta H-astra kannatta skipata mun kokemuksen perusteella.
jos joskus pitää löytää auto äärimmäisen halpaan ylläpitoon, niin itse miettisin silloin 8v f-astraa missä pellit hyvät.
Juu, kyllähän noilla F-koppaisilla parikymmentä vuotta ajaa uudesta, mutta kun viimeisinkin on 1998-mallia niin alkaa olla hyväpeltisen löytäminen Suomesta aikamoinen mahdottomuus.
Löytyykö enää mistään jonkun eläkepapan kerran kuussa tapahtuvia kauppareissuja varten lämpimässä tallissa säilömää yksilöä?
Pakko tulla kertomaan mitä olen tässä tuon Priuksen kanssa huomannut. Olipa tuosta mittariston ulkonäöstä ja futuristisuudesta mitä mieltä tahansa, niin se on tullut selväksi, että se on ihan helvetin paljon parempi kuin tavallisen auton ratin taakse piilotettu mittaristo. Joka autossa pitäisi olla tuollainen. Se on oikeasti paljon luonnollisemmassa paikassa kun siihen tottuu ja sen vilkaiseminen käy nopeammin ja samalla katse pysyy joten kuten tiessä. Lisäksi ratin puolat tai sun omat kädet ei peitä sitä ikinä vaikka miten veivaat rattia. Mä en ole aiemmin edes ymmärtänyt, että tämä viimeinen voi olla joku ongelma, mutta nyt kun olen tuolla ajanut ja joudun tavallisen auton puikkoihin, niin tuo pääsee vituttamaan.Sisustakin on ihan siisti jos mittaristoa ei lasketa
Opelien haukkumista kuulee tietysti sellaisten suusta joilla sellaista ei ole ikinä ollut. Eikä kuulemma tule. G-Astra on ollut ehkä paras auto mitä mulla on ikinä ollut. Niitä on ollut meidän perheessä kaksi ja toinen niistä on vielä tälläkin hetkellä. Toisaalta paskin auto mitä mulla on ikinä ollut, oli myös Opel, mutta noin keskiarvona kokemus kyseisestä merkistä on selvästi positiivinen.Ajattelinpa nyt kirjoittaa tähän kun täälläkin monessa paikassa haukuttu opelia niin vähän puolustustakin... Itse oon nyt ajanut viimeisillä 4:llä g-astralla mitä ollut, n. 450tkm. Noin 200t ajettuja ostanut, myynyt pois siellä 300-350tkm tienoilla ja hommannut taas vähemmän ajetun. Yhden isomman konerempan teettänyt ja pienempiä juttuja tehnyt itse. Hintaa tulee tälle n. 11-12v autoilulle ehkä 6000e noin, kun ei bensoja ja veroja mukaan laske. Oon kyllä tuohon hinta/mukavuus -suhteeseen hyvin tyytyväinen, kun ei noihin lukuihin kovin monella autolla kyllä pääse. G-astra on kuitenkin helwetin kiva auto ajaa jos samassa hintaluokassa vertailee. F olisi toki vieläkin kestävämpi vekotin.
Kaunis laite.Vaihdettiin viime syksynä kantakaupunkiin soveltuvampaan vehkeeseen. Ajot tosi vähissä kun molemmat päästään 100% paremmin sporalla duuniin, eli auto saattaa helposti olla koko arkiviikon ajamatta - joten mitään järkkysummia ei autossa viitsi pitää kiinni.
Kuten konepellistä näkyy, pelkkä Cooper, ei S. Hauska auto ajaa mutkatiellä, vaikkei tehot häikäisekään - ja kaupungissa ja epätasaisuuksilla kuin kivireki.. mutta niinhän auton pitääkin olla! Ja melko paljon mukavampi kadunvarsiparkin kanssa kuin aiempi, reilun metrin verran pidempi kosla..tuolla pääsee moneen rakoon mihin muut ei voi jättää.
Hämää muuten toi kuva, ikkunoissa ei todellakaan ole mitään kaameita ilmanohjaimia, vaan yläreunan vaaleampi on heijastus :D
katso liitettä 148110
Onko sulla sitten useammastakin automerkistä kokemusta kerta G Astra paras auto mikä sulla on ikinä ollut?Opelien haukkumista kuulee tietysti sellaisten suusta joilla sellaista ei ole ikinä ollut. Eikä kuulemma tule. G-Astra on ollut ehkä paras auto mitä mulla on ikinä ollut. Niitä on ollut meidän perheessä kaksi ja toinen niistä on vielä tälläkin hetkellä. Toisaalta paskin auto mitä mulla on ikinä ollut, oli myös Opel, mutta noin keskiarvona kokemus kyseisestä merkistä on selvästi positiivinen.
Ei ihan hirveästi. Kolme Opelia, yksi Pösö, yksi Skoda ja yksi Toyota. Emännällä on ollut kaksi Opelia ja Renault. Eihän sitä muuten voi parhaaksi haukkua millään osa-alueella, mutta se oli mulla monta vuotta, eikä siinä ollut ikinä mitään vikaa.Onko sulla sitten useammastakin automerkistä kokemusta kerta G Astra paras auto mikä sulla on ikinä ollut?
katso liitettä 148141
Pellin al 6.0L V8, pientä laittoo tehty; pakosarjat, katit, putkisto, softa, kevyt vauhtis ja järeempi kykä laitettu. Peräst löytyy kunnollinen lukko ja laatikkona toimii sama 6 pykäläinen manuaali, joka löytyy mm. Dodge Viperistä ja Dodge Challenger SRT Hellcatista.
Pakkiksen historian hienoin auto.
tota noin tekis miel toteuttaa elinikäinen haave ja lisätä tähän nykyisen kotimaan nimeen pari kirjainta ja vaihtaa Austria Australiaksi.
Huikee peli.
Tällee tulotason noustua tekis mieli laittaa Porsche, mutta kattellaa ensi vuonna sitten sitä.. ;) vaikea perustella kahta autoa kun yksin asuu, ja nykyisellä just tullu 8000km mittariin ja 5kk ikää.
996 tai mahdollisesti kaimaani.. niitä nyt eniten kuolattu. 997 on aika kallis pelkäksi kesä-autoksi..