Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Onko sulla ollut koskaan E-Mersua farmarina? Kiinnostaa nimittäin tietää, että onko tuo takaa tiloiltaan minkäkokoinen verrattuna Eemeli-farmariin?
On ollut. Pienempi, matalampi, kapeampi. Syyslomalla meni 4 matkalaukkua ja pari reppua hyvin sisään, tosin oli sitten "kattoa myöden täynnä".
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millaisia autoja teillä on? Minulla ainakin ruostuva. Tuli -08 w211:een Veholta takuumaalauspäätös. Maksavat 80% koko lystistä, mutta sitten kun kysyin sitä omaa 20%, niin joudun siis maksamaan 700-800 €. Ja 4 päiväksi pitäisi omaan piikkiin maksaa vuokra-auto. Huhhuh. Kai se täytyy jotain paikallisia pajoja käydä läpi ja kysellä vähän.
 
Millaisia autoja teillä on? Minulla ainakin ruostuva. Tuli -08 w211:een Veholta takuumaalauspäätös. Maksavat 80% koko lystistä, mutta sitten kun kysyin sitä omaa 20%, niin joudun siis maksamaan 700-800 €. Ja 4 päiväksi pitäisi omaan piikkiin maksaa vuokra-auto. Huhhuh. Kai se täytyy jotain paikallisia pajoja käydä läpi ja kysellä vähän.
Kyllä ne osaa rahastaa. Kannattaa vähän kahtoo minnekkö sen auton vie, kun moni ei osaa maalata kunnolla.. Ite maalautin osan omasta mesestä 1500e ja pikku alkua jo rupee olemaan..
 
Tuo on kyllä jännä, nykyään harvoin näkee kunnolla ruostuneita autoja enää, mutta silloin kun näkee ne on järjestään mersuja.
 
Tuo on kyllä jännä, nykyään harvoin näkee kunnolla ruostuneita autoja enää, mutta silloin kun näkee ne on järjestään mersuja.

Vaikka olen edelleen vannoutunut Mersumies, niin pakko silti likettää. Kai tää meinaa sitä, että osaan suhtautua nykyään asiaan yhtä ironisesti ja itselleen/"idolilleen" nauraen, kuin aikuistuneet BMW-fanit BMW-ketjussa sähkövikoineen ja "BMW-kuski on kusipää/kaahaaja"-läppineen :)
 
Millaisia autoja teillä on? Minulla ainakin ruostuva. Tuli -08 w211:een Veholta takuumaalauspäätös. Maksavat 80% koko lystistä, mutta sitten kun kysyin sitä omaa 20%, niin joudun siis maksamaan 700-800 €. Ja 4 päiväksi pitäisi omaan piikkiin maksaa vuokra-auto. Huhhuh. Kai se täytyy jotain paikallisia pajoja käydä läpi ja kysellä vähän.
Reklamoi ja uhkaile juristilla. Vittuilua tuollainen, viisi vuotta vanhan auton ei kuulu kärsiä ruosteesta vaan kyse on tuolloin virheestä.
 
Toivottavasti kohta avo-musse :)

Mä luin ekaks et avo mosse. Omaan kippoon tulee tällä viikolla lisäpuhtia ja itse asiassa molemmat vanteet on vaihtunu tai siis toisetkin vaihtuu näinä päivinä. Kuvien(mitkä pari sivua sitten postasin) kultaiset VIP Modular Wheelsit meni kaupaks ja nyt uutta matoa koukkuun eli ens kesäks pitäs keksiä uudet vanteet. Ja TT RS:n alkuperäiset 19" vanteet vaihtuu niin ikään alkuperäisiin 18" vanteisiin kitkojen kera.
 
Reklamoi ja uhkaile juristilla. Vittuilua tuollainen, viisi vuotta vanhan auton ei kuulu kärsiä ruosteesta vaan kyse on tuolloin virheestä.

Ei jaksa... kävin kysymässä eräältä pajalta mielipidettä. Vehon mukaan siis minun pitäisi maksaa 20%, joka tekee 700-800 €. Eli koko setti maksaisi yli 4000 €. Tämä vaihtoehtoinen paja aloitti heti: "tämä on sen ikäinen, että Veho..." ja keskeytin hänet toteamalla, että olen saanut päätöksen, joka oli kannaltani huono. Kysyin, että mihin hintaan hän hoitaa koko setin ja unohdetaan takuut yms. Hän sanoi, että en todellakaan ole ainoa, joka on Veholta saanut käsittämättömän päätöksen. Hän totesi, että koko paska kustantaa muutaman satasen.:) Eli se siitä.
 
Ei jaksa... kävin kysymässä eräältä pajalta mielipidettä. Vehon mukaan siis minun pitäisi maksaa 20%, joka tekee 700-800 €. Eli koko setti maksaisi yli 4000 €. Tämä vaihtoehtoinen paja aloitti heti: "tämä on sen ikäinen, että Veho..." ja keskeytin hänet toteamalla, että olen saanut päätöksen, joka oli kannaltani huono. Kysyin, että mihin hintaan hän hoitaa koko setin ja unohdetaan takuut yms. Hän sanoi, että en todellakaan ole ainoa, joka on Veholta saanut käsittämättömän päätöksen. Hän totesi, että koko paska kustantaa muutaman satasen.:) Eli se siitä.
Siis joku maalaa autosi muutamalla satasella:wtf:
 
Tommonen tuli hankittua, sorry huono kuva.
Biimeri.jpg
 
kiitos, ja mallihan on 550i xdrive

On kyllä nätti auto! En viitti edes kattoa mitä tuo suomessa maksaisi.. Mitä tuommonen suunnilleen vie bensaa? Tietysti riippuu miten ajaa mutta tyyliin maantie ja kaupungissa vaikkapa, jotain suuntaa antavaa lukemaa edes :) Lähinnä kiinnostaa kun nykyään luvataan pieniä lukuja vaikka ois mimmonen auto tahansa..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom