Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:D

Pakkotoisto ei petä tässäkään aiheessa.
Ei tartte mennä kuin mihin tahansa forumille tällä pallolla, jossa keskustellaan autoista, niin siellä on mielipiteet kaikilla. Sulle se voi olla ilmiö vain Pakkotoistolla, mutta todellisuus on toista, valitan.
 
Autona varmaan ihan saatanan hyvä ja laadukas, mutta onhan toi koppa yksi historian rumimmista.

Täällä kyllä ihan samaa mieltä. En ymmärrä koko shooting brake "konseptia". Coupet on paljon tyylikkäämpiä aitoina coupeina ja farkut on käytännöllisempiä (ja myös tyylikkäämpiä) kuin tuommoiset coupen ja farkun yhdistelmät. Shooting brake näyttää typerältä eikä ole edes yhtä käytännöllinen kuin kunnon farkku. Mieluummin pihaan kaksi autoa: coupe ja farkku :)
 
Jos postaa bemarin ni kulli on lyhyt, jos Audin ni miksi vitussa et ostanu bemaria tai mersua, jos mersun niin leimataan senioriksi, Skodan niin tuulipuvun kahina kuuluu netin yli jne. :)
 
Täällä kyllä ihan samaa mieltä. En ymmärrä koko shooting brake "konseptia". Coupet on paljon tyylikkäämpiä aitoina coupeina ja farkut on käytännöllisempiä (ja myös tyylikkäämpiä) kuin tuommoiset coupen ja farkun yhdistelmät. Shooting brake näyttää typerältä eikä ole edes yhtä käytännöllinen kuin kunnon farkku. Mieluummin pihaan kaksi autoa: coupe ja farkku :)

Siis täytyy ihan suoraan sanoa omat fiilikset ja nostaa kissa pöydälle. Olen todella vannoutunut Mersu-mies, mutta tuo CLS-farmari on mielestäni vain yritys luoda farmarin tarvitseville "coolimpi" vaihtoehto. Joillekin kun se farmarilla ajo on jotenkin "setämäistä", "pappamaista" tai muuten imagollisesti vaikeaa, niin sitten luodaan näitä välimuotoja, joissa korostetaan sporttisuutta (BMW:n Gran Turismot on tällä samalla asialla). Aika näyttää jääkö tuo oudon näköinen tekele yritykseksi vai muodostuuko siitä hitti... en ala sitä sen enempää arvelemaan.

Onnittelut toki autosta; varmasti upea auto, kuten Mike jo totesikin! Ei muuta kun kovaa ajoa.
 
Mielipiteitä voi olla monia, mutta yksi niistä on oikea ja se on se, että toi shooting brake on aivan jäätävän tyylikäs.

Ei voi muuta sanoo, ku hattua nostaa sportemelle.
 
Jos postaa bemarin ni kulli on lyhyt, jos Audin ni miksi vitussa et ostanu bemaria tai mersua, jos mersun niin leimataan senioriksi, Skodan niin tuulipuvun kahina kuuluu netin yli jne. :)

Eli siis Audin ostin, koska kulli on pitkä?

vai ymmärsinkö väärin. :D :D
 
Juurikin tuota hain takaa! Oikeastaan letkun on oltava HÄVYTTÖMÄN pitkä että voi Audin ostaa, kontrolloidaan liikkeessä.
Nyt niitä kuvia sitten, mielellään ei siitä slaikkarista.
 
Mielipiteitä voi olla monia, mutta yksi niistä on oikea ja se on se, että toi shooting brake on aivan jäätävän tyylikäs.

Ei voi muuta sanoo, ku hattua nostaa sportemelle.
Kiitos. Minulla oli normi CLS (jonka ulkonäöstä pidän enemmän), mutta takapenkille piti saada mahtumaan kolme. Ja näin perheellisenä, ei se lisätila takaboxissa ole haitaksi.
 
Accord -07 vaihtui sitten Opel Insigniaan, vm. -11, 120 tonnia mittarissa. 160 kiisseliä juovaa konia, automaatti. Saas nähdä, varustelu on ainakin kohdallaan.

Itellä samanvuotinen Accord dieseli ja lähistöllä olisi kiinnostava bensa Insignia 1.6 turbo koneella. Miltäs Insignia on tuntunu, on varmaan reippaasti uudemman oloinen auto Accordiin verrattuna?
 
Itellä samanvuotinen Accord dieseli ja lähistöllä olisi kiinnostava bensa Insignia 1.6 turbo koneella. Miltäs Insignia on tuntunu, on varmaan reippaasti uudemman oloinen auto Accordiin verrattuna?
Vastaan, vaikkei kysytty.. Tuo Insignian 1,6t kone yllätti itseni myönteisesti. Muutenkin Opelin laatu on noussut, mutta itselle edelleen tökkii tuo merkki. Tosin näin Hondan omistajana ei olisi paljon vara muita merkkejä arvostella..
 
Täytyy sanoa että neljä vuotta ikäeroa autoilla tuntuu huomattavan suurelta. Hondahan oli kaikin puolin helvetin hyvä laite, mutta kyllä Insignia voittaa ajettavuudessa, huomattavasti mukavampi auto ajaa, vaikka onkin kohtuu pintakova alusta. Normi penkeillä Honda vie, mutta omassani on osittain sähkösäätöset comfort-penkit joilla saa kyllä hemmetin hyvän ajoasennon. Sisätiloiltaan on samaa luokkaa Accordin kanssa, paitsi takapenkki taitaa olla snadisti leveämpi.

Ja Insignia on korvakuulolta hiukan hiljaisempikin, vaikkei Honda meluisa ollutkaan. Huolimatta siitä että Hondassa oli 16" 205/55 - rengastus ja Opelissa 17" 255/55. Valoja ei voi verrata koska Hondassa oli normihalogeenit, mutta Opelin AFL-xenonit on kyllä todella tehokkaat, vielä paremmat kuin -12 Octaviassa, vaikka siinäkin ne oli jo mainiot.


Olen ajanut myös bensa-manuaalina -09 Insigniaa (taisi olla 1.8 vapari) ja se on kyllä selvästi heikompi esitys kuin tuo 160hp diesel automaatilla. Ylipäätään Insignian "laadun" tunteessa on valovuoden ero ns. kulimallilla ja "kaikilla herkuilla". Riippumatta korimallista suosittelen tutkaa vähintään taakse, varsinkin viistoperäisessä näkyvys taakse on ihan onneton.


Hiukan hirvitti laittaa pari kymppiä Opeliin mutta on toi aivan eri planeetalta kuin mitä aiemmat Opelit tai esimerkiksi Astra on. Farkku ei oikeen ulkonäön puolesta iske, mutta omaan silmään tuo viistoperäinen tummanharmaa on ihan tyylikäs. -11 Insignia pesee kyllä -12 Octavian ihan satanolla, toki ovat ihan eri luokan autoja ja on noilla hintaeroakin uutena ollut (43k vs 32k). Arvoahan toi on pudottanut aika reippaasti, mutta suurin pudotus on kyllä onneksi jo tapahtunut.


Vilpittömästi kyllä suosittelen :thumbs:
 
Koska kaikki autot on paskoja niin tein peliliikkeen ja en ostanu autoa vaan ranskalaisen. -11 c4 110 HDi Exclusive on nyt ollu n. 1kk verran ja hemmetin tyytyväinen olen ollut.
 
Honda lähti vaihtoon. Totesin, että turha se on leikkiä et olis useampi mutka pyyttonissa, joten tilalle tuli Infiniti G35. :thumbs:

Pyyttonin korvike liikkeessä.

_DSC6295_2_resize.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom