Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvin oot amiksessa matikan omaksunut. Ton sun "laskun" vastaus ei nimittäin ole Sierra vaan Saab / Volvo :hyvä:

1314029819767.png

http://fi.wikipedia.org/wiki/Huumori
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo kauaa kun laittelin kuvaa ostamastani E-Mersusta. No nyt levis sitten turbo ja viikko mennään vuokra-autolla.:curs: Känni päälle, ku pääsen kotiin. :kippis1:
 
Toivottavasti ostit bilikan autoliikkeestä. Mikäli et ostanut niin :kippis1:


Voin kuvitella tunteen. Ei taida eemelin turboremppa olla ihan halvimmasta päästä..
 
Toivottavasti ostit bilikan autoliikkeestä. Mikäli et ostanut niin :kippis1:


Voin kuvitella tunteen. Ei taida eemelin turboremppa olla ihan halvimmasta päästä..

Veho takuu:kippis1: ...silti ottaa päähän koko härdelli ja olen jo lievästi humaltunut tällä hetkellä. Kaljaa tuopista ja MLB:tä telkusta
 
Veho takuu:kippis1: ...silti ottaa päähän koko härdelli ja olen jo lievästi humaltunut tällä hetkellä. Kaljaa tuopista ja MLB:tä telkusta

Kyllä moni on kironnut uudehkon, tai takuun sisältävän auton ostettuaan, jos se on koko ajan huollossa, vaikka olisikin laina-auto liikkeestä. Onhan se ankeaa, ku ostaa jonku kivan pirssin, ja sitten sillä ei pääse ees ajelemaan.
 
Ja monesti se laina-auto saattaa olla jotain ihan muuta kuin se oma auto. Lähipiirissä tapaus, jossa 5 - sarjan bemu hajosi kirjaimellisesti koko ajan, ja laina-autona mikäs muu kuin peugeot 206. Näki muuten naamasta että vitutti... :D
 
Ja monesti se laina-auto saattaa olla jotain ihan muuta kuin se oma auto. Lähipiirissä tapaus, jossa 5 - sarjan bemu hajosi kirjaimellisesti koko ajan, ja laina-autona mikäs muu kuin peugeot 206. Näki muuten naamasta että vitutti... :D

Mä kun ostin CX:n(käytetty vanha luuska tosin), niin se meni vielä hankinnan jälkeen myllytettäväksi ja sain ajaa jollain vaihtariksi tulleella todella saastaisella siivoamattomalla peugeot 307 farkulla. Viddu kun kaikki paikat siinä vessassa oli ihan klismassakin, varmaan jotain sipsejä syöty ympäri autoa vuosikaudet. Ja oli se kyllä ihan kaamea laite ajaakin. Vilkut oli sellaiset että kun palautti automaagisesti risteyksen jälkeen, niin samalla vauhdilla meni vilkku päälle toiseen suuntaan. :face:
 
Ja monesti se laina-auto saattaa olla jotain ihan muuta kuin se oma auto. Lähipiirissä tapaus, jossa 5 - sarjan bemu hajosi kirjaimellisesti koko ajan, ja laina-autona mikäs muu kuin peugeot 206. Näki muuten naamasta että vitutti... :D

Ford Focus hatchback manuaali luvattiin. Kävi tuuri ja sain ko. auton farkkuna ja automaatilla. Ottaa päähän, mut koen samalla "Hannu Hanhi"-fiilistä kun meni vika takuuseen :) ...ex-kollega osti kesällä Pösön ja levis kytkin ja turbo yhtä aikaa. Käytetty auto toki, mutta kuukausi kulunu kaupasta. Kauppa makso vaan 30% kuluista. Kalliin rempan jälkeen turbo korkkas vielä kahdesti syksy aikana. Ne meni jonkun takuun tms. piikkiin. Oon muuten pienessä :kippis1:
 
Ka(a)saricorolla vaihtu vuoden 2002 Saab 93:een. Luksusta edelliseen verrattuna, mutta saa nähä mistä porsii ensinnä kun fataaleja tyyppivikoja on näissä konepuolella enemmän kuin yksi. Osan olen jo käynyt läpi, mutta tekemistä löytyy vielä...
 
Tarkoitus oli laittaa pakkisgramiin:) joo on kyl tyylikäs peli vaik ite sanonki. Värinä metalliharmaa. Se vanha kori tosiaan toi yrpän kurkkuun. Sit taas muotoilun kustannuksella tingitään tilasta. Farkuks pieni perä. Mut onneks on pieniä koiria
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom