Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Samoilla pirsseillä vielä mennään täällä. Hiukan jotain pientä päivitystä on tullut tehtyä lähinnä ulkonäköpuolelle, mutta ei mitään erikoista. Kovasti kuumetta pukkaa ja jotain tehokkaampaa tekisi mieli hommata :) No odotellaan vielä vuosi ja sitten voisi vaikka miettiä uutta C7 Vetteä tai vanhempaa GT500 mallia. Kokonaan uusittu Mussekin tulossa reilun vuoden sisään eli jossain vaiheessa pitää tarkastaa säästöpossun sisältö hyvin tarkkaan... :D

IMG_3033.JPG


IMG_2564_m.JPG
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vuoden 2008 C-Mersu vaihtui vuoden 1999 Nissan Micraan :D

995 kuutiota ja 55 hevosvoimaa...

Tällä ajellaan hetki, kunnes sopiva M3:n löytyy.

Todella kaunis pikkulohko! Multa löytyy pihasta tommonen 1.3 litranen isolohko vm.97, viininpunainen. Voisin tähän vähän pröystäilleksäni kertoa, että penkinlämmittimet löytyy.
 
Todella kaunis pikkulohko! Multa löytyy pihasta tommonen 1.3 litranen isolohko vm.97, viininpunainen. Voisin tähän vähän pröystäilleksäni kertoa, että penkinlämmittimet löytyy.

Kiitos :) Kyllä tästäkin löytyy sentään kuskin penkinlämmitin (ei tosin toimi :D).
 
Pitkällisen Impreza-harrastuksen jälkeen pihaan tupsahti vähän erilainen neliveto. On vanhempi, enemmän ajettu, ja hitaampi... hymyilyttää silti. :)

WP_000566.jpg
 
Mikä se noissa bemareissa teitä viehättää, kun se nopealla selauksella näytti olevan voimakkaimmin esillä?
 
On noissa porkeissa jotain. Itse ajelin vuoden olikohan 1994 loistavassa kunnossa olevaa ja vähän ajettua Carreraa viikon, ja jotain siinä vain oli. Joka kerta vain hymyili ajessa. Oli muuten kalliimpi kuin tuo 2001, miten nää oikein menee.... hinta oli n.40k€.
 
Mikä se noissa bemareissa teitä viehättää, kun se nopealla selauksella näytti olevan voimakkaimmin esillä?

Tämähän on tietysti vaan mun mielipide, mutta mun silmään tyylikkäitä vehkeitä joilla mukava ajella vähän vanhemmillakin. Uusin ei oo varaa.
 
On noissa porkeissa jotain. Itse ajelin vuoden olikohan 1994 loistavassa kunnossa olevaa ja vähän ajettua Carreraa viikon, ja jotain siinä vain oli. Joka kerta vain hymyili ajessa. Oli muuten kalliimpi kuin tuo 2001, miten nää oikein menee.... hinta oli n.40k€.

Useimmiten nuo vanhemmat Porsset on kalliimpia mitä uudemmat ja myös halutumpia, näitä 2000 luvun autoja moni pyrkii karttamaan parhaansa mukaan.
Sitä fiilistä mitä Porssesta haetaan löytyy yleensä noista vanhemmista eikä uusista.

[video=youtube_share;juKgIwaN1t8]http://youtu.be/juKgIwaN1t8[/video]
 
Oli kyllä huikee cruisailla kaikki matkat viikon ajan tuolla '94 Carreralla. Ei paljoo radiota tarvinnu. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom