Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
_small.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikko sitten tuli käytyä pienellä iltalenkillä ja samalla räpsästyä muutama kuva. Samalla tuli hiukan harjoiteltua kameran käyttöä :)



 
Taas tuli autonvaihto ajankohtaiseksi. Nyt pihaan ilmestyi Seat Ibiza st 1.2 TSI DSG. Vm 2012 ja tällä hetkellä mittarissa 1300 km. Varusteina ihan perus ilmastointi, vakionopeussäädin, peruutustutka jne. Täytyy sanoa ensimmäisten kilometrien perusteella että pahuksen hauska auto ajaa, kerrankin järki voitti ja uskon että tuli valittua hyvä käyttis.
 
Tänään tuli laitettu 523 farkku bemari -98 2.5 bensa 170Hv. Kaikilla sähköhöppeillä ja ilmastoinnilla sekä eka kerran mun elämässä 17" ihan helvetin hienoilla vanteilla. Ai saatana että oli mukava ajella. Toisin kun edellisessä, järki ei voittanut ja uskon että tulee paljon laittoa. Rahanmenoa ei voi varmaankaan myöskään estää mutta olen valmistautunut siihen.

Ja kun BMW:stä on kysymys, niin varustuskin kasvoi ensin koejalolla 5cm ja oston yhteydessä vielä kymmenen lisää.
 
Tuli sit vaihdettua -03 320da touringi vähän tuoreempaan, nyt pihassa samanlainen mutta vm. -08 ja manuaaliaskilla. Ei mitään tarvetta tai järkeä koko vaihdossa mutta kyllähän tuo ajoltaan ja varusteiltaan on huomattavan parempi vaikka ei entinenkään huono ollut.
 
Tänään tuli laitettu 523 farkku bemari -98 2.5 bensa 170Hv. Kaikilla sähköhöppeillä ja ilmastoinnilla sekä eka kerran mun elämässä 17" ihan helvetin hienoilla vanteilla. Ai saatana että oli mukava ajella. Toisin kun edellisessä, järki ei voittanut ja uskon että tulee paljon laittoa. Rahanmenoa ei voi varmaankaan myöskään estää mutta olen valmistautunut siihen.

Ja kun BMW:stä on kysymys, niin varustuskin kasvoi ensin koejalolla 5cm ja oston yhteydessä vielä kymmenen lisää.
Onneksi olkoon. E39 on upea auto ajaa vielä tänä päivänäkin. Voisi sanoa, että ominaisuuksiltaan parasta mitä tuolla rahalla voi saada. Ja hyvin nuo bensavehkeet kestää jos vaan on huollettu. Oma -98 520 oli 190tkm rullattu ostohetkellä. N. 25tkm myöhemmin sitä myydessä ainut minun tekemä huolto oli laturin diodisillan, ja 4x toisen takavalonpolttimon vaihto kun se tykkäsi sitä kärtsätä. jotain 50e meni näihin yhteensä.
 
Tein tänään kaupat rekisteröitättömästä vw Golf highline 118kw dsg hatsbäkistä. Musta, tummennuksilla, bi-xenon + led, maltisilla 17 tuuman vanteilla ja sport-alustalla + sport penkeillä. Luovutus kuun lopussa.

Toivottavasti ollaan tyytyväisiä.

Nyt 3300km takana ja auto on aikalailla semmonen mitä odotinkin.

+ Helppo ja vaivaton ajaa
+ Riittävästi tehoja
+ Ulkonäkö
+ Riittävä varustelu (bluetooth hf, parkkitutka, xenonit, vakkari, peilipaketti)
+ dsg:n toiminta

-Kulutus (7.0/100km tähän mennessä)
-Hajuton ja mauton (helppo ja vaivaton ajaa, mutta ajaminen ei tuo minkäänlaista "aah" elämystä)
-Teho (riittää kaikkiin tilanteisiin niin että reserviä jää, mutta eihän tuolla vielä oikeasti mihinkään pääse)
-Sisämelu

Yhteenveto: Mukava ja helppo auto ajaa, mutta se jokin siitä jää puuttumaan. Periaatteessa sisämelun lisäksi autossa ei ole mitään vikaa, mutta silti toivoisi ajettavuuteen lisää tiettyä särmää ja pellin alle 100hp lisää. Auto on juuri sellainen kun arvelinkin sen olevan. Toivottavasti tällä jaksaa ajaa seuraavat 2 vuotta niin ei tule niin paljoa nekkuun rahallisesti.

e: kunhan emäntä valmistuu koulusta niin se saa ostaa itselleen semmosen auton mihin koirat mahtuu takaboksiin niin voin itselleni rueta katsomaan jotain autoa mihin tarvitsee mahtua vain itse.
 
Onneksi olkoon. E39 on upea auto ajaa vielä tänä päivänäkin. Voisi sanoa, että ominaisuuksiltaan parasta mitä tuolla rahalla voi saada. Ja hyvin nuo bensavehkeet kestää jos vaan on huollettu. Oma -98 520 oli 190tkm rullattu ostohetkellä. N. 25tkm myöhemmin sitä myydessä ainut minun tekemä huolto oli laturin diodisillan, ja 4x toisen takavalonpolttimon vaihto kun se tykkäsi sitä kärtsätä. jotain 50e meni näihin yhteensä.

Joo mukava on ajella.. Oli asianmukaisesti huollettu, kylläkin menty jo pikkusen reilu 300tkm.
 
Itsellä kans kaks tommosta b7 3,0tdiq ollut ja todella hyviä pelejä ollut ja sen jälkeen b8 3,0tdiq värinä ibiswhite ja ny b8 3,0tdiq avant, vm.2009 ihan perus varusteilla varusteilla mm. Bi-xenon, ice-silver metallivärillä, tutka takana, dvd, vakkari, nahka-alcantra, sporttipenkit, sporttialustaa, tummentuvat peilit, muistikortinlukija, sadetunnistinta, rs4 vanteet(lambon murgielagon värissä =D) tosin nämä vain välikelivanteet... Bbs/rs6 vanteet hakuses.... Tämmöstä tällä hetkellä alla =)
 
Tulipas laitettau motskari poies reilu kuukausi sitten ja samalla vaihdettu autokalustoa mopo suuntaan.

AMG32.jpg

Niin moposuuntaan tarkottanee sitä et nytpä saa autolla samat kiksit kun prätkällä. Pyörän vakuutumaksut myös menee suoraan auton vakuutuksiin ja tankkiin..
Todella tyytyväinen olen ollut, mutta jos jotain miinuksia pitänee keksiä niin ajettu kuin vanhalla taxilla ja syö soppaa vaikkei kovin polkisikkaan pedaalia :rolleyes:
 

Siisti peli, mutta vanteet laittaisin kiireellä kiertoon, todella karmeen näköset, vastaavia oli teiniautoissa jo vuosia sitten
still auton valmistamana. Melkein sama mitkä laittaa noiden tilalle. Sun type-r on muuten ensimmäinen mikä tulee googlen kuvahaulla silmille.

Jotain vähän hillitympää.

MUGEN-Honda-Civic-Type-R-Euro-1.jpg


Hyi helvetti.

1209276_b_a7623fc8eb341771.jpg
 
330dA

Tällä hetkellä vaan shadowline ikkunalistat myös.

mrniceguy-albums-auto-picture88836-330.jpg
 
11097587.jpg

Tuollainen Bmw, vm. 1998 328i, aika originaalina pidetty muuten lukuunottamatta porkkanavilkkuja, jotka on vaihdettu kirkkaisiin. Kuvassa auto on likainen ja kuva on otettu Lumialla.
 
Haikea olo, kun jouduin armaan -96 Almerani vaihtoautoliikkeeseen jättämään. Tilalle tuli kuitenkin VW Bora -03 1.6l bensakoneella.
 
Vuoden -89 Nissan, aina menee katsastuksesta läpi ja ylläpito maksanut n. 500€/8 vuotta!! :) Joo on toinenkin auto, mutta tää on paras! :)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom