Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi olkoon. E39 on upea auto ajaa vielä tänä päivänäkin. Voisi sanoa, että ominaisuuksiltaan parasta mitä tuolla rahalla voi saada. Ja hyvin nuo bensavehkeet kestää jos vaan on huollettu. Oma -98 520 oli 190tkm rullattu ostohetkellä. N. 25tkm myöhemmin sitä myydessä ainut minun tekemä huolto oli laturin diodisillan, ja 4x toisen takavalonpolttimon vaihto kun se tykkäsi sitä kärtsätä. jotain 50e meni näihin yhteensä.Tänään tuli laitettu 523 farkku bemari -98 2.5 bensa 170Hv. Kaikilla sähköhöppeillä ja ilmastoinnilla sekä eka kerran mun elämässä 17" ihan helvetin hienoilla vanteilla. Ai saatana että oli mukava ajella. Toisin kun edellisessä, järki ei voittanut ja uskon että tulee paljon laittoa. Rahanmenoa ei voi varmaankaan myöskään estää mutta olen valmistautunut siihen.
Ja kun BMW:stä on kysymys, niin varustuskin kasvoi ensin koejalolla 5cm ja oston yhteydessä vielä kymmenen lisää.
Tein tänään kaupat rekisteröitättömästä vw Golf highline 118kw dsg hatsbäkistä. Musta, tummennuksilla, bi-xenon + led, maltisilla 17 tuuman vanteilla ja sport-alustalla + sport penkeillä. Luovutus kuun lopussa.
Toivottavasti ollaan tyytyväisiä.
Onneksi olkoon. E39 on upea auto ajaa vielä tänä päivänäkin. Voisi sanoa, että ominaisuuksiltaan parasta mitä tuolla rahalla voi saada. Ja hyvin nuo bensavehkeet kestää jos vaan on huollettu. Oma -98 520 oli 190tkm rullattu ostohetkellä. N. 25tkm myöhemmin sitä myydessä ainut minun tekemä huolto oli laturin diodisillan, ja 4x toisen takavalonpolttimon vaihto kun se tykkäsi sitä kärtsätä. jotain 50e meni näihin yhteensä.
Maa vaihtu, ämmä läks...
Nyt Dodge Ram 1500 Sport 2011