Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kelpaa enemmän kuin hyvin,uusi on aina uusi :)

Kyllä. Vituttaahan se vaihdossa maksaa reilusti kun nykynen kulkupeli on focus vm 2003 ja mittarissa 170 tonnia, mutta tietääpähän miten on pidetty kun itse pitää uudesta asti!

e: mittakupissa paino kuitenkin eniten "luotettavuus", koko luokassa hyvä ajettavuus ja alhanen kulutus (ei kuitenkaan mitään 60hv louskua jolla ei moottoritielle uskalla mennä).
 
Tosi monella on stereotypisesti bemari...

Toi uusi polo on muuten todella laadukas ja paljon isomman tuntuinen auto, ei paljoa kalpene uudelle golffille.
 
Tukivarret, etujarrut, venakopantiiviste, toisen etulasin sähkömoottori yms. shittiä. Nykyään töissä ja ns. harraste/käyttöauto, niin "aivan sama" paljoko rahaa menee, kun ei ole muutakaan mihin käyttää. "Moraali"saarnaa odotellessa... Tokihan BMW oli mikä tahansa sarja, ei sinänsä ole järkevä ostos jos haluat vaan ajaa paikasta A paikkaan B. Mielestäni taas on aivan turhaa ostaa pihaan kasveja/sisälle koristeita, ehkä paska vertailukohde.
 
Eilen kävin hakemassa 530dA m-sportin, 02 vuosimallia. On tuo vitossarja aivan toista luokkaa ku kolmonen :)

Nuo 2000-luvun alun dieselmotilla ja/tai automaattilaatikolla olevat bemarit kannattais melkeinpä jättää sinne kauppaan.

Mutta toivotaan että se pelaa ilman suurempia murheita:thumbs:
Ajettavuudessahan ei toki ole moittimista:piis:
 
Nuo 2000-luvun alun dieselmotilla ja/tai automaattilaatikolla olevat bemarit kannattais melkeinpä jättää sinne kauppaan.

Mutta toivotaan että se pelaa ilman suurempia murheita:thumbs:
Ajettavuudessahan ei toki ole moittimista:piis:
Tästäkin tuntuu olevan ristiriitaista tietoa. Toiset sanoo osta E39 facelift ja vältä ehdottomasti E60 ja jos uudempaa haluaa niin suoraan uusin malli, onko se nyt F10 sitte.

Vitun hyvä auto ajaa!
Täytyy kyllä sanoa samaa, niin perus 520d kuin M5 E39, en ole kyllä parempia edes ajanut.
 
Nuo 2000-luvun alun dieselmotilla ja/tai automaattilaatikolla olevat bemarit kannattais melkeinpä jättää sinne kauppaan.

Mutta toivotaan että se pelaa ilman suurempia murheita:thumbs:
Ajettavuudessahan ei toki ole moittimista:piis:

Ostaessa oli tiedossa mitä noihin voi tulla... Tuohon kyseiseen yksilöön on 20 tonnia sitten vaihdettu turbo, alustan kulutusosia, polttoainepumppu ja imusarjan läpät poistettu... Mittarissa 210 tonnia, mutta sisusta näytti siltä että korkeintaan 50 tonnia ois mittarissa, myös kori oli huippukunnossa. Kone on vakio. Voihan siihen silti vaikka mitä tulla, mutta isoimmat riskit tuossa ainakin on hoidettu :)

Vitun hyvä auto ajaa!

Paljonkos tuossa oli hv/nm?

Ero tuohon edellissivun coupeen ajettavuudessa on todella suuri :). Vakiomotti, 184hp/400nm muistaakseni. Nopeammin ja huomattavasti helpommin tuolla ainakin ohittelee mitä 2.8 bensalla kun ei tartte konetta huudattaa ja keppiä nykiä :D
 
Ostaessa oli tiedossa mitä noihin voi tulla... Tuohon kyseiseen yksilöön on 20 tonnia sitten vaihdettu turbo, alustan kulutusosia, polttoainepumppu ja imusarjan läpät poistettu... Mittarissa 210 tonnia, mutta sisusta näytti siltä että korkeintaan 50 tonnia ois mittarissa, myös kori oli huippukunnossa. Kone on vakio. Voihan siihen silti vaikka mitä tulla, mutta isoimmat riskit tuossa ainakin on hoidettu :)



Ero tuohon edellissivun coupeen ajettavuudessa on todella suuri :). Vakiomotti, 184hp/400nm muistaakseni. Nopeammin ja huomattavasti helpommin tuolla ainakin ohittelee mitä 2.8 bensalla kun ei tartte konetta huudattaa ja keppiä nykiä :D
2002 mallissa on 193 hv ja 410 Nm, pre faceliftissä 184/390. Kyllähän tolla m sport versiolla on mukava ajella.
 
Pari viikkoa sitten tuli hankittua Saab 9-5 Aero -04 farmari melekin kaikilla herkuilla! Kyl nyt taas kelpaa ajella...:)

Oikea merkkivalinta :thumbs:
icon_saab.gif
.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom