Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Nämä löytyy vieläkin ja huomena menen katsomaan uutta kaverusta näille tohon pihaan :)

Tällänen olis tarkotus ostaa,

Bennet.jpg


Muuten samanlainen mutta maski ja puskuri vielä kromiset ja korotettu maltillisemmin. Alla pyörii parikymppiset Jamekset ja väri siis valkoinen. Saas nähdä päästäänkö kauppoihin :)

Olin kohtuu myyty kun tajusin että se puhisee vakionakin liki 750nm, ja mää kun luulin että toi bemari olis paljon vääntävä vakiolla 410 newtonillaan...

Eihän 400 newttonia ole diesel autoon juuri minkäänlainen vääntölukema. Jossain Volvon D5 koneessakin on jo joku 350nm ja tehoa "huikeat" 160 heppaa. 600-1000nm alkaa olemaan sellaisia vääntölukemia jotka saavat minkäänlaista reaktiota aikaan jos puhutaan diesel autosta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän 400 newttonia ole diesel autoon juuri minkäänlainen vääntölukema. Jossain Volvon D5 koneessakin on jo joku 350nm ja tehoa "huikeat" 160 heppaa. 600-1000nm alkaa olemaan sellaisia vääntölukemia jotka saavat minkäänlaista reaktiota aikaan jos puhutaan diesel autosta.

Juuh, ei enää ookkaan mutta aika harvassa on ne autot jotka sen +500nm tänäpäivänäkään puskevat(pl.just noi jenkkidieselit). Äkkiseltään ainoat mistä osaan sanoa on 535D ja volkkarin V10 TDI, esim. Touaregissa. Kaippa noi uudet mersun diisselitkin yli sen puskevat mutta niistä ei ole omakohtasta kokemusta.
 
Juuh, ei enää ookkaan mutta aika harvassa on ne autot jotka sen +500nm tänäpäivänäkään puskevat(pl.just noi jenkkidieselit). Äkkiseltään ainoat mistä osaan sanoa on 535D ja volkkarin V10 TDI, esim. Touaregissa. Kaippa noi uudet mersun diisselitkin yli sen puskevat mutta niistä ei ole omakohtasta kokemusta.

Tuohon kastiin voi kyllä heittää vielä Audi Q7 V12 TDI, 1000nm vääntöä. Pari kertaa kyydissä ollu ja kyllä potkii ;)
 
Viimeksi muokattu:
Eihän 400 newttonia ole diesel autoon juuri minkäänlainen vääntölukema. Jossain Volvon D5 koneessakin on jo joku 350nm ja tehoa "huikeat" 160 heppaa. 600-1000nm alkaa olemaan sellaisia vääntölukemia jotka saavat minkäänlaista reaktiota aikaan jos puhutaan diesel autosta.

D5:ssa on muuten 205hv/420Nm (Nykyisessä siis. Vanhemmissa, muistaakseeni 2004 ja vanhemmat, arvot on tuota sun mainitsemaa luokkaa).
Vaikkei tämä tieto sun viestin pointtia miksikään muuta, niin enivei nippelitietona...
 
D5:ssa on muuten 205hv/420Nm (Nykyisessä siis. Vanhemmissa, muistaakseeni 2004 ja vanhemmat, arvot on tuota sun mainitsemaa luokkaa).
Vaikkei tämä tieto sun viestin pointtia miksikään muuta, niin enivei nippelitietona...

Ei muuta ei, mutta vahvistaa vaan pointtiani siitä että 500nm yli 3l dieselkoneista ei ole kyllä mitään kovin ihmeellistä :)
 
Laitetaanpa nyt omastakin louskusta kasa kun tuli äsken napattua. Ei kellään olis vinkkejä että miten jaksan odotella siihen asti että saan kortin? :D

28aj11d.jpg


Kyseessä siis Mazda 626 -93 ja konepellin alla rämisee 2.5-litrainen V6 :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom