Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
punakantinen 16-venttiilinen, 150hp ja ~200nm. toi C20LET olis sitten muuten lähes sama kone, mutta turbolla, 204hp ja 280nm.
 
punakantinen 16-venttiilinen, 150hp ja ~200nm. toi C20LET olis sitten muuten lähes sama kone, mutta turbolla, 204hp ja 280nm.

Kiitti. Hyvä tietää vastaisuudessakin, että jos nuo alkaa motarilla uhittelemaan, niin voi huoletta polkaista ja jättää ne vähän taaemmaksi ;)
 
Nissan Almera 2.0 GTI -98. Vaikka onkin melko loppuunajettu ni toimii ko unelma. Menis kyllä vaihtoon heti jos ois tarpeeks ylimäärästä - haluisin meinaan jonkun uude(hko)n farkun tilalle. Mielellään ripeen sellaisen :rolleyes:

Alfa 156 v6 vaihtui n. 3 viikkoa sitten BMW 530d M-sport(e39) eikä vielä kaduta :).
Fiilis kyllä aivan erilainen, kun vertaa alfaan.. Alfalla oli mukavempi silleen ajella, ihan äänien takia :D

Tähän täytyy sanoa, että 156 "Beta Julia" on kyllä yks mukavampia autoja millä oon ajanu :) Ja ne äänet on vaan nii mageet :D Mut ei ole kyllä ihan Suomen olosuhteisiin optimaalinen tää auto (ainakin kyseinen auto oli todella vittumainen talvipakkasilla)
 
Kiitti. Hyvä tietää vastaisuudessakin, että jos nuo alkaa motarilla uhittelemaan, niin voi huoletta polkaista ja jättää ne vähän taaemmaksi ;)
On tota Calibraa vielä kaksilitraisella ecotykilläkin (X20XEV) varustettuna. Huimat 136 pollea löytyy.
 
:kieliposkessa:

Toyota Innova diesel 2.5l koneella ja manuaalilootalla. Tykkään varsinkin vanteista. Paras ominaisuus on 24/7 päivystävä kuljettaja, joten sen toisenkin oluen voi juoda.

22052010006.jpg
 
Mulla oli 3 vuotta tuo Alfa ja ainoana osana siihen vaihdettiin kytkin, talvellakaan ei ollu mitään ongelmaa.. Lähti aina käyntiin ja tuli päivittäin ajettua 100km matkaa parin vuoden ajan.. Huippu auto oli kaikenkaikkiaan, mutta epäilytti ostaminen alkuun aika lailla :D ... prkl jäi laittamatta, mutta tää oli podelle :)
 
Tällä hetkellä pihasta löytyy BMW 530Dat M-Sport -02 ja Mersun V230 -99, kumpikin mustia tottakai.

Nämä löytyy vieläkin ja huomena menen katsomaan uutta kaverusta näille tohon pihaan :)

Tällänen olis tarkotus ostaa,

Bennet.jpg


Muuten samanlainen mutta maski ja puskuri vielä kromiset ja korotettu maltillisemmin. Alla pyörii parikymppiset Jamekset ja väri siis valkoinen. Saas nähdä päästäänkö kauppoihin :)

Olin kohtuu myyty kun tajusin että se puhisee vakionakin liki 750nm, ja mää kun luulin että toi bemari olis paljon vääntävä vakiolla 410 newtonillaan...
 
Nämä löytyy vieläkin ja huomena menen katsomaan uutta kaverusta näille tohon pihaan :)

Tällänen olis tarkotus ostaa,

Bennet.jpg


Muuten samanlainen mutta maski ja puskuri vielä kromiset ja korotettu maltillisemmin. Alla pyörii parikymppiset Jamekset ja väri siis valkoinen. Saas nähdä päästäänkö kauppoihin :)

Olin kohtuu myyty kun tajusin että se puhisee vakionakin liki 750nm, ja mää kun luulin että toi bemari olis paljon vääntävä vakiolla 410 newtonillaan...

Joko oot käynyt koeajamassa? Tuntuiko vääntö siltä miltä piti?
 
Joko oot käynyt koeajamassa? Tuntuiko vääntö siltä miltä piti?

Jees, kävin rahat taskussa perjantaina. Ostamassa siis olin mutta toisin kävi... Ensivaikutelma oli hyvä ja auton järkyttävä koko viehätti :) Koeajolle lähdin ja ekat 15 min oli sellanen olo että perkele, tämähän otetaan. Kävin jopa tankkaamassa 30 litraa diisseliä kun valo syttyi koeajolla. Sitten siinä huoltoaseman pihassa kiertelin autoa ja kun lähdin ajaan takaspäin, karisi into harteilta aika tehokkaasti. Autossa sinänsä ei ollut mitään vikaa mutta myönnän odottaneeni kyllä enemmän, auto oli hevetin työkonemainen (älkää vittuilko, tiesin kyllä mitä menin koeajamaan ja olen ajanut ennenkin oikeita pick uppeja), ja tuntui jotenkin väsyneeltä. Kyllähän se väänsi enemmän kuin transiitti mutta ei silti siten kun odotin. Kyseisessä autossa oli 7.3 powerstroke diisseli ja jotenkin tuntui siltä että aika olisi jo ajanut ohi tuosta konetyypistä, dieselit ovat kuitenkin kehittyneet helevetisti jopa kymmenessäkin vuodessa. Toi autohan oli 01-malli.

Jätin sen siis kauppaa ristiriitaisin tuntein, ostamaan sitä siis lähdettiin ja rahatkin olivat valmiina. Mutta, summasin asian niin että jos hakisin mökille autoa tai sellaista millä voin tehdä lumityöt, ostasin tuollaisen empimättä vaikka onkin kohtuullisen kallis leluksi. Hinnat noissa on aikalailla +20 tonnia kuitenkin. Kuitenkin nyt hain autoa millä voi ajaakkin vaikkei perheen ykkös, tai ehkä edes kakkosautoksikaan olisi tullut. Katseet siirtyvät nyt Nissan Navara double cappiin, VW Amarokkiin yms koska uusiin jenkkipikkiksiin ei ole varaa koska en hae ykkösautoa ja ne maksavat luokkaa +60 tonnia.

Tällästä tällä kertaa, hajottaa kyllä vieläkin vaikka tiedän että olisin kironnut ostoani myöhemmin :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom