Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo nyt oli lähinnä sellanen stereotypiä kaikista lippispäisistä thyning autojen omistajista (löytyy se lippahattu välillä omasta päästäkin).

En tarkoittanut pelkästään sinun viestiä vaan muidenkin;)

Eli tämä pitää paikkaansa: BMW-Miehillä on tapana ajaa kuten he omistaisivat koko tien, vaikka tosiasiassa he eivät todennäköisesti omista edes ajamaansa autoa. (saati sitten korttia) Monet pemarimiehet miettiikin, että kun heitä kuitenkin pidetään kusipäinä, niin samantien voi ajaa kuin pissapää.:jahas:
 
vaikka tosiasiassa he eivät todennäköisesti omista edes ajamaansa autoa

Tämä nyt pätee tänä päivänä oikeastaan mihin tahansa automerkkiin. Nykyään kun melkein kuka tahansa persaukinen voi hakea liikkeestä jonkun vekselivetoisen häksättimen ajoon.
 
Niinhän se on valitettavasti.

Bemarit on hyviä autoja. Mutta ovat saaneet huonon maineen eräiden kuskien takia. Bemari mielletään teiniautoksi sen takia koska se on suurimmalla osalla se ensiauto. Teinikuskit lisäävät ennestään huonoa mainetta. Sitten se on saanut myös maineen munanjatkeena, keski-ikäiset impotentit miehet ostavat bemarin. Näinhän sitä usein luullaan. En myöskään muista koskaan että esim, maantiellä tai motarilla takana olisi koskaan ajanut bemari, vaan aina on ohi menty, huolimatta siitä että ajan lähes poikkeuksetta lievää ylinopeutta.

Ja pakko myöntää että autoista jotka on tulleet valoissa haastamaan, ovat olleet lähes poikkeuksetta bemareita (325, 18-20 vuotias geeliletti ratissa, ollut pari juuri noita keski-ikäisiäkin.). Eli tietyt kuskit ovat pilanneet hienon merkin maineen :(
Tässä on paljon totuutta (itsekin olen BMW-kuski), jostainhan nämä stereotypiat saavat alkunsa. Oman Bemarinikin hommasin ensimmäiseksi omaksi autoksi 35-vuotiaana (10 vuotta ehdin työsuhdeautoilla tosin ajella tätä ennen) :) eli taidan kuulua enemmänkin tuohon keskiikäisten impotenttien kategoriaan. Ei tuosta munanjatkeeksi ole sen enempää kuin MV Agustastakaan, kaikkea kompensaatiota on kokeiltu ja ihan yhtä pieni se on kuin ennenkin. Toisinaan jopa tuntuu, että jos ajelee BMW:llä siivosti, suunnilleen rajoitusten mukaan ja esim. antaa jalankulkijoille tilaa herättää jopa jonkun valtakunnan ihmetystä. Samoin tuo BMW tuntuu herättävän muissa autoilijoissa hiukan edellistä Audiani enemmän aggrea, täällä Espoossa ainakin T5-Volvojen kuskit tuntuvat mielellään ajavan vaikka "kortti kerrasta pois" ylinopeutta vain päästäkseen ohi ennen seuraavaa länärin tai kehän liittymää.

Vanhojen 3-bemujen ja teinikuskien osuus TM:n "tutkijalautakuntaa tarvittiin" osiossa on muuten aika korkea...
 
Toikin on vähän keneltä kysyy.
Bemaristit on kusipäitä.
Audistit itteensä täynnä olevia kyrpiä.
Mersumiehet ajaa kuin omistaisi koko euroopan.
Kaikki nämä merkit mitä yleisimmin haukutaan on saksalaisia..tajusin vasta itsekkin.

T:Omistan bmw:n sekä audin.
 
Tänään tuli 1000km täyteen uuden auton mittariin, MB C220CDI A. Kyllä tuplaturbo ja 400Nm vaatii aika paljon malttia nastojen kanssa, kovasti odottelen kesärengaskautta. Siihen mennessä on moottorikin jo päässyt uutuudenkankeudestaan.
 
Tänään tuli 1000km täyteen uuden auton mittariin, MB C220CDI A. Kyllä tuplaturbo ja 400Nm vaatii aika paljon malttia nastojen kanssa, kovasti odottelen kesärengaskautta. Siihen mennessä on moottorikin jo päässyt uutuudenkankeudestaan.
:kuvia:
 

Täytyy käydä pesettämässä auto ensin. Viime lauantaina pesetin, mutta valkoisessa autossa noi muutaman päivän aikana kertyneet roiskeet näyttävät jo aika tylsiltä. Saas nähdä tuliko värin kanssa tehtyä autopesuloita työllistävä valinta. (omassa pihassa ei voi pestä)
 
Täytyy käydä pesettämässä auto ensin. Viime lauantaina pesetin, mutta valkoisessa autossa noi muutaman päivän aikana kertyneet roiskeet näyttävät jo aika tylsiltä. Saas nähdä tuliko värin kanssa tehtyä autopesuloita työllistävä valinta. (omassa pihassa ei voi pestä)

Onhan tuo valkonen aika arka väri lian suhteen, mutta se näyttää vaan puhtaana niin hyvältä.
 
^ Ratkaisu on se, että pitää autoa niin vähän aikaa, että ongelma on vasta myöhemmillä omistajilla :)

Itse ajattelen näin myös kaiken maailman ylimääräisistä alustan ruostesuojauksista. Vaihtaa autoa riittävän usein niin ei tarvi moisia murehtia.
 
^ Ratkaisu on se, että pitää autoa niin vähän aikaa, että ongelma on vasta myöhemmillä omistajilla :)

Itse ajattelen näin myös kaiken maailman ylimääräisistä alustan ruostesuojauksista. Vaihtaa autoa riittävän usein niin ei tarvi moisia murehtia.

Sit et varmaan vaihda öljyjäkään, ku eihän se sun aikana vaikuta??? Onneks löytyy "selväjärkisiäkin" auton pitäjiä, muutenhan kaikki käytetyt ois täyttä paskaa.
 
No hieman eri asia joku öljynvaihto. Ilman muuta autosta pidetään kaikin puolin hyvää huolta, huolletaan säännöllisesti ja pestään tarpeen mukaan. Toi eka lause postissani oli vitsi, toka oli aito mielipide.
 
No hieman eri asia joku öljynvaihto. Ilman muuta autosta pidetään kaikin puolin hyvää huolta, huolletaan säännöllisesti ja pestään tarpeen mukaan. Toi eka lause postissani oli vitsi, toka oli aito mielipide.

Nii no onhan ne kaiken maailman ruostesuojaukset ihan turhia.
En pidä mielestäni omia autoja kuin hellää vittua, mutta en myöskää vaihda autoa sen takia kun en oo viittiny tehdä mitään turhaa ruostesuojausta.
En pidä minään tuommosta mielipidettä "paska kiertämään".

Tosin en kyllä usko että vaihdat itse niitä öljyjäkään.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom