Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno valinta. Itsellä samanlainen, mutta farkku.
Kävin heti seuraavana päivänä hakemassa muutaman konin lisää Docpowerilta.
Suosittelen ehdottomasti!


Paljon tuli maksamaan kutittelu?
Persdyno varmaan puoltaa hankkimista, mutta tekikö firma ennen/jälkeen dynon?
Nostiko paljonkin kulutusta?
 
Paljon tuli maksamaan kutittelu?
Persdyno varmaan puoltaa hankkimista, mutta tekikö firma ennen/jälkeen dynon?
Nostiko paljonkin kulutusta?

Se taisi olla noin 700e ja sen härpäkkeen saa mukaan, jolla sen voi muuttaa itse takaisin vakioksi.
Ei sitä dynotettu ennen eikä jälkeen, mutta kyllä se ero on todella selkeä. Sanotaan näin, että siinä on vaikea olla hymyilemättä kun vertaa eroa entiseen.

Kulutus ei nouse mitenkään, ellet anna happea. Se lisäteho on vain "reservissä" ja periaatteessa kulutuksen pitäisi laskea kun vääntö kasvaa niin huomattavasti.
 
satalankku mersu;)

Ihan se tuntuu yllättävänkin hyvältä ajettavalta
 
focusta löytyy. ulkokuori pian taas ajokunnossa puskurien kittauksesta. :hyper:

...konepellin alle tulossa ehkö päukkyjä.. :)
 
Ford Escort Special 1.4 3-ovinen -95.

Pää ottaa kattoon kiinni kun ajaa vaikka penkki ääriasennossa, oiskohan aika mennä parturiin ;)

106 tuhatta vaan mittarissa, tuttavaperheen isän kuolipesästä, tällä ajelee vielä monta vuotta ja onhan ainakin itsetunto kunnossa kun pikkuautolla ajellaan :hyper:
 
Ensimmäinen auto oli bmw 318is vm-92 ja sen verran oli surkea kapine, että en suosittele kenellekkään. Jakopäänketju katki ja kone palasiksi, laatikko levisi jne. Eikä syytä unohtaa kaikkia sähkövikoja mitä siinä paskassa oli. Tällä hetkellä alla opel omega mv6. Hyvään kotiin etsitään tällähetkellä bmw 540 ja mieluiten vuosimallia 2000-2003.
S
 
Siinä on perheessä autot kohdallaan!
Heh, kiitti!:)

Oli aika veikee ajettava se TT. Tehoa piisaa ilman lastuakin ihan tarpeeksi etuvetoiseksi (Harmi kun suomeen ei tuoda 2.0T nelikkoja, ainoastaan 1.8T ja 2.0TDI).
Kiihdytyksissä veteli yllättävän vähän. Menee maantiellä kun juna. Ohjaus on minun makuuni hieman liian "löysä" eli rattia voi pyörittää vaikka pikkurillillä, sais olla vähän jämäkämpi.

Auto on manuaali, mutta ei se menoa haittaa. Kytkin oli vähän tunnottoman oloinen, mutta vaihteet menivät paikalleen juuri niin kun pitääkin. Muutenkin hallintalaitteiden toiminta aika esimerkillistä.

Autossa istutaan tosi matalalla, siihen joutuu totuttelemaan. Muutenkin aika veikee paketti kun se on melko lyhyt ja tosi leveä. Peruuttaminen on hankalaa kun taakse ei näe. Alustasta tykkäsin kovasti, se on jämäkkä, mutta ei silti liian pintakova.

Sisusta oli asiallinen tyylikäs ja penkit hyvät. Sisusta ei resonoinut yhtään eikä muutenkaan nitissyt eikä natissut eli juuri niin kuin pitääkin.

Eilen kerkesin sillä vajaa 15km ajamaan niin ei sen parempaa raporttia nyt tule ja olen muutenkin tosi huono kirjottelemaan mitään tarinoita. Jos nyt joku hätäinen arvosana pitäisi antaa niin 9/10 on omasta mielestäni aika realistinen...
 
Heh, kiitti!:)

Oli aika veikee ajettava se TT. Tehoa piisaa ilman lastuakin ihan tarpeeksi etuvetoiseksi (Harmi kun suomeen ei tuoda 2.0T nelikkoja, ainoastaan 1.8T ja 2.0TDI).

Tuota itsekin ihmettelin, kun jossain vaiheessa oli aikomus ostaa TT. Ois pitänyt olla ehdottomasti nelikko ja joko normi 2.0T tai TTS.
 
Oli aika veikee ajettava se TT. Tehoa piisaa ilman lastuakin ihan tarpeeksi etuvetoiseksi (Harmi kun suomeen ei tuoda 2.0T nelikkoja, ainoastaan 1.8T ja 2.0TDI).

Eikö muka tuoda nykyään?

http://www.audi.fi/vv-auto/audi3.nsf/Audi_2009_04_01_TT_TTS_nro_35.pdf

http://www.audi.fi/VV-Auto/Audi3.nsf/0/4E62D1140C7D0C7DC22573F300257C82?OpenDocument

Näiden dokumenttien mukaan TT olisi saatavilla Quattrona;
2.0 TFSI Quattro S tronic
3.2 Quattro
3.2 Quattro S Tronic
2.0 TDI Quattro


On muuten tosiaan autot kohdallaan. :thumbs:
 
Tuota itsekin ihmettelin, kun jossain vaiheessa oli aikomus ostaa TT. Ois pitänyt olla ehdottomasti nelikko ja joko normi 2.0T tai TTS.

+1 nelikolle. Veljellä oli aikoinaan TT vajaavetoisena. kesällä ihan ok, mutta talvella liukkailla keleillä kitkarenkailla oli aika hankala tiellä pidettävä. Veteli tosi kovasti urissa ja lähti aika yllättävästi kiihdytyksissä omille teilleen... :eek:
Kesäkeleillä toimi hienosti ja lastutettuna 1.8T konella tehoa ihan mukavasti. Talvella kyseinen kiesi oli lähinnä vaarallinen, johtui varmaan suurelta osin paskoista kitkoista:(
Muuten kyllä tykkään kovasti TT:n ulkonäöstä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom