Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytin tänään myllytyksessä ja vanteetkin vaihtuneet sitten viime kuvien joten tässä päivitystä.

140909_03_1024.jpg


Modet heittäkää linkin taakse, jos koko häiritsee.
 
Vielä jos on msportti ja sporttisisustalla niin olen rehellisesti kateellinen, itselläni on vain 530da ja mersun vito :itku:

Täydellinen M-Sport, panorama katto, HUD, Laaja navi, laaja ilmari, jakkarat sähköillä ja muisteilla yms...ihan ok peli. Mulla oli edellinen 530dA m-sport.
 
Ihan helvetisti. Oon ainakin nähny lukuja 315 hp, 650 Nm.

En tunne softia, mutta tuo vääntö kuulostaa kyllä jo aika järjettömältä... olisko kuitenkaan noin paljoa.

Sanoit muuten myllyttäneesi autosi. Se tuskin on kovin vanha vielä. Itselläkin myllytys mielessä 3vuotta vanhaan kiesiini, mutta mietityttää, että miten paljon tuo operaatio loppuviimein kuluttaa pintaa, eli monestiko sen voi tehdä ennen kuin alkaa tehdä hallaa?
 
En tunne softia, mutta tuo vääntö kuulostaa kyllä jo aika järjettömältä... olisko kuitenkaan noin paljoa.
Esim. Rica ilmoittaa tollasen väännön. Eihän softavalmistajien lupauksiin kannata sokeasti luottaa, mutta ei 650 noin yleisesti mikään epätodellinen luku ole.

Sanoit muuten myllyttäneesi autosi. Se tuskin on kovin vanha vielä. Itselläkin myllytys mielessä 3vuotta vanhaan kiesiini, mutta mietityttää, että miten paljon tuo operaatio loppuviimein kuluttaa pintaa, eli monestiko sen voi tehdä ennen kuin alkaa tehdä hallaa?
Auto on vuoden 2007 lopulta ja muutama kerta erehdytty käyttämään paskassa harjapesussa, mikä riitti aiheuttamaan hiusnaarmua joka puolelle.

Jos naarmut eivät ole syviä eli kyseessä on enemmän vain sellasta "verkottumista", niin ei siitä paljoa pois oteta. Oman käsitykseni mukaan autoa voi myllyttää ainakin muutamia kertoja täysin turvallisesti. Ei ko. operaatiota tarvii suorittaa uudestaan vuosiin, jos vain pesee varovasti puhtailla välineillä.
 
En tunne softia, mutta tuo vääntö kuulostaa kyllä jo aika järjettömältä... olisko kuitenkaan noin paljoa.

Sanoit muuten myllyttäneesi autosi. Se tuskin on kovin vanha vielä. Itselläkin myllytys mielessä 3vuotta vanhaan kiesiini, mutta mietityttää, että miten paljon tuo operaatio loppuviimein kuluttaa pintaa, eli monestiko sen voi tehdä ennen kuin alkaa tehdä hallaa?

Järjettömältä? Mun mielestä kuulostaa varsin hyvältä...:) Laatikon takia tosiaan on tuo vääntö rajoitettava tuonne 650-670Nm, ja hevosvoimia on noista riipastu jopa 350 pikku muutoksilla...katit ja hiukkassuodatin yms on tosin tossa vaiheessa jo heitettävä mäkeen...
Tutulla on tollanen, josta dynottiin viime vuonna 335hp / 670Nm.
 
mul olis -03 passatti. 1.8t lastulla. tarpeeks vikkelää liikkuu

Hyvä että riittää. Toisen "tarpeeks" ei toiselle riitä mihinkään. Nimim nälkä kasvaa syödessä.
 
Järjettömältä? Mun mielestä kuulostaa varsin hyvältä...:) Laatikon takia tosiaan on tuo vääntö rajoitettava tuonne 650-670Nm, ja hevosvoimia on noista riipastu jopa 350 pikku muutoksilla...katit ja hiukkassuodatin yms on tosin tossa vaiheessa jo heitettävä mäkeen...
Tutulla on tollanen, josta dynottiin viime vuonna 335hp / 670Nm.


Joo se on just näin, yhellä ahtimella varustetusta 530deestäki on ihan koto-suomessa mitattu 672nm vääntöä mutta toki automaattihan ei kestä näitä vääntöjä sitten millään, kys. yksilö tais olla manuaali.

535deessä kun on vakionakin se 560nm (?) ja noista on otettu sitä 750-800 newtoniakin, voimasavua vähän voi ruveta puskemaan mutta kyllä sitten poistuukin sitä tahtia että 100-200 välillä ei moni edes ns. urheiluauto perässä pysy.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom