Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BMW 535dA ´06.
Vielä jos on msportti ja sporttisisustalla niin olen rehellisesti kateellinen, itselläni on vain 530da ja mersun vito :itku:
Kaverin faijalla myös 535d M-Sport. Aika vaivattomasti menee suoralla.Täydellinen M-Sport, panorama katto, HUD, Laaja navi, laaja ilmari, jakkarat sähköillä ja muisteilla yms...ihan ok peli. Mulla oli edellinen 530dA m-sport.
Kaverin faijalla myös 535d M-Sport. Aika vaivattomasti menee suoralla.
Täydellinen M-Sport, panorama katto, HUD, Laaja navi, laaja ilmari, jakkarat sähköillä ja muisteilla yms...ihan ok peli. Mulla oli edellinen 530dA m-sport.
Ihan helvetisti. Oon ainakin nähny lukuja 315 hp, 650 Nm.Onko edes hierovat penkit? :jahas: Paljon tosta sitten irtoaa tulevalla softapäivityksellä?
Ihan helvetisti. Oon ainakin nähny lukuja 315 hp, 650 Nm.
Esim. Rica ilmoittaa tollasen väännön. Eihän softavalmistajien lupauksiin kannata sokeasti luottaa, mutta ei 650 noin yleisesti mikään epätodellinen luku ole.En tunne softia, mutta tuo vääntö kuulostaa kyllä jo aika järjettömältä... olisko kuitenkaan noin paljoa.
Auto on vuoden 2007 lopulta ja muutama kerta erehdytty käyttämään paskassa harjapesussa, mikä riitti aiheuttamaan hiusnaarmua joka puolelle.Sanoit muuten myllyttäneesi autosi. Se tuskin on kovin vanha vielä. Itselläkin myllytys mielessä 3vuotta vanhaan kiesiini, mutta mietityttää, että miten paljon tuo operaatio loppuviimein kuluttaa pintaa, eli monestiko sen voi tehdä ennen kuin alkaa tehdä hallaa?
En tunne softia, mutta tuo vääntö kuulostaa kyllä jo aika järjettömältä... olisko kuitenkaan noin paljoa.
Sanoit muuten myllyttäneesi autosi. Se tuskin on kovin vanha vielä. Itselläkin myllytys mielessä 3vuotta vanhaan kiesiini, mutta mietityttää, että miten paljon tuo operaatio loppuviimein kuluttaa pintaa, eli monestiko sen voi tehdä ennen kuin alkaa tehdä hallaa?
Mulla on semmonen Gt musse 06 vuosimallia
mul olis -03 passatti. 1.8t lastulla. tarpeeks vikkelää liikkuu
Järjettömältä? Mun mielestä kuulostaa varsin hyvältä... Laatikon takia tosiaan on tuo vääntö rajoitettava tuonne 650-670Nm, ja hevosvoimia on noista riipastu jopa 350 pikku muutoksilla...katit ja hiukkassuodatin yms on tosin tossa vaiheessa jo heitettävä mäkeen...
Tutulla on tollanen, josta dynottiin viime vuonna 335hp / 670Nm.