Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyörän kulmat on hakusessa. Niihin en tarkemmin ole perehtynyt. Mutta kun noita uusia iskareita asentelin, niin ei tuosta tukivarren kulmasta pääse mihinkään. sehän väkisin muuttuu, kun jousen pituus muuttuu.foobari sanoi:Taitaa olla nyt vähän asiat hakusessa. Kannattaa ehkä ensin perehtyä asiaan paremmin, vaikkapa täältä: http://www.familycar.com/Alignment.htm ;)
Tukivarsien kulmilla ja niiden mahdollisilla muutoksilla ei sinällään yksinään ole väliä, eikä niitä tukivarsia silmämääräisesti tarkastelemalla pääse pitkälle. Tärkeintä on se, miten se tukivarsien kulmien keskinäinen muutos vaikuttaa niihin pyöränkulmiin.Patteri_ sanoi:Pyörän kulmat on hakusessa. Niihin en tarkemmin ole perehtynyt. Mutta kun noita uusia iskareita asentelin, niin ei tuosta tukivarren kulmasta pääse mihinkään. sehän väkisin muuttuu, kun jousen pituus muuttuu.
mölliskö sanoi:Nyt on kesätassut vihdoin alla ja muutenkin pikku laittoa ulkoasuun tehty. Kuka tunnistaa samaksi autoksi? ;)
Talvi-look/ Kesä-look:
Patteri_ sanoi:No mites suomeks sanottuna. Jos madallanan tota AE101 corollaa 30mm-40mm. Niin saanko niitä pyörän kulmia kirveelläkään hyväks? :S Tai sanoppas foobari, onko autoa järkeä madaltaa :D
No se vähän riippuu... Hienomman näköinenhän siitä helposti tulee, ja jos meinaa radalla vierailla niin matalampi painopiste ja jäykempi alusta tekee toki hyvää ajotuntumalle ja kierrosajoille. Suomen ah niin yleisillä kuoppaisilla routamonttuteillä asia voikin olla taas toisinpäin. Laadukkailla osilla tehty alustaremontti maltillisella madalluksella tekee kyllä lähes poikkeuksetta ajo-ominaisuuksille hyvää.Patteri_ sanoi:onko autoa järkeä madaltaa :D
J_mp sanoi:Saat sä ne hyväks. Viet vaikka lasersuuntaukseen ne 100 euroa ottaa, mutta ompahan ainakin suorassa.
mölliskö sanoi:Nyt on kesätassut vihdoin alla ja muutenkin pikku laittoa ulkoasuun tehty. Kuka tunnistaa samaksi autoksi? ;)
Talvi-look/ Kesä-look:
Kiitos!Uncle Sam sanoi:Juuri tuo koppa on ainoa Impreza jonka kelpuutan. Very-very-very nice :thumbs: Kaikki muut Imprezat on jotain järkyttävää, varsinkin etuvalojen osalta, ja varsinkin se juuri tuota seuraava korimalli. Paljonko tuommoisesta Imprezasta joutuisi köyhtymään jos hommaisi?
foobari sanoi:Laadukkailla osilla tehty alustaremontti maltillisella madalluksella tekee kyllä lähes poikkeuksetta ajo-ominaisuuksille hyvää.
onhan matalilla ja jäykillä autoilla mukava hyvillä teilllä ajaa, mutta siihen se sitten jääkin. mua ainaki vituttaa ajaa autolla jolla joka töyssyyn joutuu hidastaa vauhdin n,5km/h . lisäksi keskustassa(ainakin oulussa) jäykällä alustalla ajaminen on yhtä helvettiä. auto kuin auto(jos on jäykkä), niin tuntuu että se hajoaa käsiin noilla iki ihanilla mukula teillä. lisäksi talvella ei kiinnosta leikkiä aura autoa, sen takia en enään ikinä madalla autoa. lievää jäykistystä voi tehdä ja se hoituu helpoiten kun laittaa kaasu iskarit taakse. edessä nesteet. muuttuu mun makuun sopivan jäykäksi ja pysyy paikatkin hampaissa kun keskustassa ajaaJ_mp sanoi:Jatketaan vielä tätä kia, mutta mä en enää koskaan aja autolla jossa ei ole kunnon alustaa. Nimittäin kun kerran on tottunut jämäkällä ajamaan niin muut tuntuu veneiltä. Tosin en tuskin seuraavaa autoani ihan näin tontiin pistä ja ehkä vähän jäykkyydestäkin luovun, kun ei tarvi kun pientä pomppua olla niin johan ahistaa ajaa.
Jimbe sanoi:TSW Catalunya Hyper Black 17" - 215/40 Kumho Ecsta Supra kumeilla
Nakkeli sanoi:Noita kelailin itsekin hetken ja punnittelin oikeastaan OZ F1 evojen kanssa, mutta sitten päätinkin, että harmaa auto ja tummat vanteet on vähän liian laimea, joten päädyin täyskromisiin.
Oijoi, ultra on tosihieno!Christian Alatalo sanoi:Tällaset sain eilen
http://img408.imageshack.us/my.php?image=vanteet1bd.jpg
Oz Racing Ultraleggera eteen 18x8 taakse 18x9