Millaset vanteet teillä on?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kinpin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jonny sanoi:
Olen eri mieltä. Kyllä minusta vähäänkään uudemman tuunaamattoman autonkin saa paljon paremman näköiseksi kun pistää edes vähän perusvanteita hienommat vanteet.

Toi on totta. Esim. vm.01-> Passatistakin saa helvetin paljon siistimmän kun laittaa tyylikkäät isot vanteet alle (ja madaltaa hieman).

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Uncle Sam sanoi:
Toi on totta. Esim. vm.01-> Passatistakin saa helvetin paljon siistimmän kun laittaa tyylikkäät isot vanteet alle (ja madaltaa hieman).

Juuri näin. Kyllä ne vanteet kummasti piristää ulkonäköä. Tosin johki 89vm corollaan ne ei sovi, mutta kaikkiin uudempiin autoihin sopii vanteet oikein hyvin :) .

mun mielestä se passat niin kuin moni auto yleensäkin on kaikkein tyylikkäimmän näköinen ilman mitään teinimadalluksia,eli sellaisena kuin se on tehtaalta tullessaan.

Memento sanoi:
Avensiksessa tuli tämmöiset mukana, tuumakoko on 16:

Talvella
Etabeta_alnair_silver.jpg

Kesäkumeihin tuli mukana Toytan Alpeso aluvanteet, myöskin '16'!

Kesäkumeissa samat Alpesot, talvella selviän tavallisilla... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
bmw_m3_thruxton.jpg

TSW Thruxton 19*8 & 19*10
renkaat 215/35 ja 255/30 Kuvan auto ei ole ikävä kyllä oma, mutta vanteet on samanlaiset :D
Henkinen krapula ja morkkis jatkuu,kun poltin sikamaisen läjän rahaa johonkon, joka pyörii p*skaista asfalttia vasten :D, mutta on ne hienot :worship:

Tässä tämän hetken talavitassut:

Kuva002.jpg

Ja tässä kesäset äärettömän huonossa kuvassa vaikkei ne mitkään hienot oikeestikkaan oo: (Team dynamics: Motorsport 215/45/ 17")

Kuva002.jpg

Zone-sarja -42%
Ihan tämmoset perus Alessio F1 17" - auto VW Golf IV Variant TDI

imagep2.php

Piäs saada auto vaan vaihdettua, kaks polttelis, Touran järjen puolesta, Ocu II RS tunteen puolesta. Hinta sama. Konsernia en vaihda.

JiiTee78 sanoi:
bmw_m3_thruxton.jpg

TSW Thruxton 19*8 & 19*10
renkaat 215/35 ja 255/30 Kuvan auto ei ole ikävä kyllä oma, mutta vanteet on samanlaiset :D
Henkinen krapula ja morkkis jatkuu,kun poltin sikamaisen läjän rahaa johonkon, joka pyörii p*skaista asfalttia vasten :D, mutta on ne hienot :worship:
siistit vanteet. bimmeriin ainoat ja oikeat vanteet on nimenomaan tollaset joissa on kunnolla tuota offsett:ia :rock:

neutraali sanoi:
siistit vanteet. bimmeriin ainoat ja oikeat vanteet on nimenomaan tollaset joissa on kunnolla tuota offsett:ia :rock:

[viilaus]eipä tolla huulella ole paljoakaan offsetin kanssa tekemistä... (/viilaus)

...pointin kyllä ymmärsin ja samaa mieltä.

Clayman sanoi:
Juuri näin. Kyllä ne vanteet kummasti piristää ulkonäköä. Tosin johki 89vm corollaan ne ei sovi, mutta kaikkiin uudempiin autoihin sopii vanteet oikein hyvin :) .
Aijaha ... Ainakin mun 91:n corolla näyttää paljon kivammalta ku siin on fiksut vanteet. Tosin siin ei oo mitä muuta teinihärpäkkeitä:D

Mulla on tällaiset AT:n vanteet
AT-28_17x7.jpg

Ja sit kysymys, tossa kuvassa on keskellä tollanen metalli lätkä ja isohko mutteri. Oisko kellään mahdollisesti tiedossa, josko joku kaverin kaiman tuttu olis valmis myymään noi osat mulle, olisin kiinnostunut ostamaan? Ton vanteen valmistus on loppunut, joten varaosia liikkeestä on erittäin hankala saada.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom