huomenna pitäis lähteä jyväskylään kilpailemaan kuikan vahvin kisaan. toivottavasti tulee pytty mukaan, tuo kisa on mulla mennyt aina perseelleen ja viimeksikin loukkaannuin tuolla.:kippis1:
Mulla on huomenna kiva päivä! Aamulla hakemaan ihkauusi kamera, sitten päivällä menen katsomaan pikkuveljen kanssa X-treme Drift Challengea ja illalla leffaan katsoon Fast and Furious 3!! (tämä tyttö :haart: autoja!!)
Jospa saisin reenattua. Tässä on nyt kaksi päivää ollu paikat ihan paskana. Vetelin kai liian kovat reenit. Kierto menee näin liian pitkäksi. Täytynee siirtyä takas 2-jakoseen.
wacko on sitten nätisti huomenna siellä Keskisessä. Minä olen menossa sinne järkkäriksi. ;)
Eli ei todellakaan normipäivä! :D
Aamulla pitää lähteä 8 aikaan liikenteeseen, 12 aikaan perillä. Sitten yöllä pääsee neljän aikaan pois, vielä kotimatkaa semmoiset nelisen tuntia, ja sunnuntaiaamuna unta palloon.
Huomenna mennään Korkeasaareen!!! kivaa! Sitten voitaisi koiran kanssa mennä uimaan ja johonkin luontopolulle. Ja jos ehtisi käydä ostamassa kenkiä alennusmyynnistä 8) täydellinen päivä edessä.
Parisataa sivua enklantia luettavana, aamun aloitukseksi HIITtiä. Ja jossain välissä kaisikseen puistoon ottaa pikkusen jallupepsimaksia. Nyt ei tueta kaljaa, liikaa hiilareita. :D
Auton pesua, josta seuraa perheriita (en osaa pitää letkua oikein päin/suunnata sitä oikein/tähdätä oikeisiin kohtiin jne):D ja sen jälkeen fudiskisastudiota, jonka ansiosta joudun olemaan kuskina.Illalla ehkä lenkki, jos aikataulut antaa myöten.
Pitkästä aikaa on duunista vapaa viikonloppu, which is nice. Nukun varmaan vaan kolmen-neljän tunnin yöunet että pääsee hetkeksi edes normaaliin unirytmiin ja yritän sitten mennä hieman shoppailemaan ja visaa vinguttamaan. Toivottavasti ei tuu tehtyä liikaa heräteostoksia väsyneenä
Etsin jonkun vuokravälittäjän käsiini ja pakotan sen vuokraamaan mulle kämpän samalle päivälle. Siinä hommassa voikin sitte mennä koko päivä.
Yritän olla juomatta vaikka ilman on kaunis kuin morsian.