Millanen päivä sul on huomen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pringlw
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on huomenna juhlapäivä, kun kultsi tulee 4 päivän saksanmatkalta kotiin ja jälleennäkemisen riemu on suunnaton :hyper: :haart: En jaksa odottaa, enkä saa unta :)

Mulla täysin sama homma. Tulispa jo :haart:

Onkohan ne samalla reissulla :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Töistä vapaata. Vois nukkua kunnon yöunet tänpäiväsen kovan jalkatreenin jälkeen ja sitten suorittaa tänään alotetun kämpän kesäsiivouksen loppuun. Vielä pitäs ikkunat pestä.:rolleyes: Alennusmyynneissä vois käydä vilkasemas josko enää mitään fiksua olis jäljellä ja sit ruokakaupassa pitäs käydä hakemas täydennystä tyhjänä ammottavaan jääkaappiin. Mahollisesti varmaan myös ulkona syömässä jotkun kunnon sapuskat. Sitten olotilasta riippuen rinta/pohkeet huomen illalla tai perjantaina.

Aamulla Heinolle hakemaan osia pyörään ja sit mummolaan korjaamaan pyörä. Illasta ei tietoa vielä.

Rankkaa tää lomailu :evil:

Aamusta viikon jälkeen ekaa kertaa töihin ja sieltä suoraan mehtään kantamaan n+120039120kg tukkeja paikasta A paikkaan B. Se on kivaa hommaa :rock:

Voi pojat että osasikin alottaja valita hyvän päivän threadinsa perustamiselle.
Huomenna (tai tarkemmin tänään) tarkotus mennä toisen kerran semmoiseen lääkäri 'toimenpiteeseen' tai vastaanottoon ainakin, mikä saattaa hyvässä lykyssä muuttaa koko elämän kurssin ylöspäin. Näin toivon.

:)

Noin 14-16 tuntia töitä jonka jälkeen 3 päivän vapaa!!

Huomenna vietän toivottavasti vapaapäivää, ellei sitten töistä soiteta, että pitää tulla hoitamaan yksi kiireellinen työasia. Siivoan koko kämpän, käyn treenaamassa, spinningissä tai lenkillä. Sitten vois kierrellä alennusmyyntejä ja laitella juhlavaatteet kuntoon eräitä lauantaisia häitä varten.

Haa, huomenna alkaa viiden viikon kesäloma...

Huomenna vois olla... ei just mitään. Duunista tultuani syön, luen ja meen nukkumaan. Köykäsempi päivä ku tänään (jona on edellisen lisäksi salireissu), mutta samaa yltiöjännittävää paskaa se anyway on.

Huomenna vielä noin kello 04:30 ylös, kahvia, suihkua, eväiden tekoa, väsynyttä kiroilua. Siitä puol kasiks Helsinkiin töihin. Puol neljältä pois, uuden puhelimen metsästystä,
kevyttä shoppailua, kesäloma alkaa :)

Takas Lahdessa oon sitten joskus kunhan selviän. Saatanpa ottaa siiderin tai kaksi,
ennen kuin käyn nukkumaan ainakin 14 tunniksi.

Minä :haart: loma

Viimeinen työpäivä ennen lomaa olis mullakin, tosin lomaa ei nyt ole kuin pari viikkoa..parempi sekin kuin ei mitään. Illalla voisikin lähteä vaikka kalaan kun ei ole aikaista herätystä enää. :)

Huomen on vapaapäivä ja rockfestivaalipäivä! Tuskaan riehumaan ja kebabin kautta kotio.
bmmosh6au.gif
bmmosh6au.gif
bmmosh6au.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom