Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hale & Pacessa saa kyllä makeat naurut aikaiseksi:DN.O.Kummonen sanoi:Hale & Pace .
Hahah, muutaman kerran oon katsonut ja onhan toikin helvetin hauska. Dave puhuu välillä sitä ghettoa aikamoisen mutinan säestämänä, joten korvat pitää pitää höröllään, jos meinaa kaikki vitsit tajuta. "Oh my god! This guy has put pictures of his family all over the house!" :lol2:yajo sanoi:Kannattaa imuttaa vaikka DC:llä sellanen stand-up pätkä ku "Dave Chapelle - Killing them softly". Ihan helvetin hyvä, imo.
inflames sanoi:Tilannekomiikka on aivan parasta ja jostain syystä kun se tulee yleensä niin yllättäen niin repeää aivan täysin. Vakavissa tilanteissa ei ole mitään niin tappavaa kun se, että jotain hauskaa tapahtuu/joku sanoo tahattomasti jotain hauskaa...voi sitä tunnetta kun tekisi mieli purra nyrkkiä ja päästä tuntuu katkeavan verisuoni milloin tahansa, kun yrität pitää naurua sisälläsi. :D
Yhdessä joulujuhlassa olin jostain syystä aivan hysteerisessä tilassa, ja sitä ei parantanut se että paskantiukka ja erittäin hienostunut rehtorimme piiiitkässä joulupuheessaan heitti: "Minulle joulu merkitsee pipareita, kakkuja, saunaa, perhettä ja höyryäviä ruumiita hangessa" (puhui kai saunapuuhista, mutta...)