Millanen huumori uppoaa

Ikä
45
Liekkö tällasta vielä olemassa...kuitenkin

Mikä saa nauramaan, onko jotain tiettyä koomikkoa kuka laukaisee parhaat jutut, millanen huumori yleensä puree?

Itse olen aika kaikkiruokanen huumorin suhteen. Kaikki paitsi jumalattoman tylsät englantilaiset sarjat osuu hermoon.
Viimeaikoina olen kuitenkin katsellut Herrasmiesliigan jaksoja ja ne kaikessa mustuudessaan on aivan hillittömiä. Kopps ruåttin puolelta oli aika kova myös, repeilin jatkuvasti.

Tilannekomiikka on aivan parasta ja jostain syystä kun se tulee yleensä niin yllättäen niin repeää aivan täysin. Vakavissa tilanteissa ei ole mitään niin tappavaa kun se, että jotain hauskaa tapahtuu/joku sanoo tahattomasti jotain hauskaa...voi sitä tunnetta kun tekisi mieli purra nyrkkiä ja päästä tuntuu katkeavan verisuoni milloin tahansa, kun yrität pitää naurua sisälläsi. :D

Yhdessä joulujuhlassa olin jostain syystä aivan hysteerisessä tilassa, ja sitä ei parantanut se että paskantiukka ja erittäin hienostunut rehtorimme piiiitkässä joulupuheessaan heitti: "Minulle joulu merkitsee pipareita, kakkuja, saunaa, perhettä ja höyryäviä ruumiita hangessa" (puhui kai saunapuuhista, mutta...)

Sarkasmi on myös oma hieno lajinsa ja jotkut ihmiset tuntuu hallitsevan sen luonnostaan. Vakavalla naamalla sanottuja heittoja on kiva kuunnella vierestä.

Muutamia koomikkoja on joista erityisesti pidän kuten Jim Gaffigan, Jack Black ja Jim Carrey on myös sellainen koomikko, joka saa räät lentämään nenästä :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilannekomiikka välillä, jos tulee tarpeeksi odottamattomasti.

Muuten tulee aikalailla naurettua kaikelle.

...myös omille jutuille... :nolo:

neutraali sanoi:
Jope Ruonansuu & PP Petelius :thumbs: .

Ohimennen: Muistaako kukaan niitä radio-ohjelmia mitä Petelius teki Pedro Hietasen kans vuosia sitten. En muista nimeä, mutta olen kuunnellut niitä nyt kun kaveri nakkas ison kasan levyjä joissa näitä oli.

Ei jumalauta, ennen nukkumaan laittamista aina tullut kuulokkeilla kuunneltua ja naurulle ei tunnu tulevan loppua :D Ne jutut on niin päättömiä ja niin hauskoja että huhhuh.

Kämppis varmaan kuuntelee,et mitä vittua mä hirnun pitkin yötä

Stand up ja tilanne komiikka uppoaa parhaiten, mutta kyllä kaikenlainen sekoilu menee myös. Hyvät imitaatiot ovat myös aika hauskoja.

inflames sanoi:
Ohimennen: Muistaako kukaan niitä radio-ohjelmia mitä Petelius teki Pedro Hietasen kans vuosia sitten. En muista nimeä, mutta olen kuunnellut niitä nyt kun kaveri nakkas ison kasan levyjä joissa näitä oli.
Jopen vetämä radio ohjelma washington bar oli myös hauskaa kuunneltavaa aikoinaan:D

Maikki sanoi:
coananissa on ihan päällikkö ku se vetää chuck norris vivusta. :hyper: :hyper:

Samaa mieltä, Triumphi on myös aika hulvaton hurtta :worship:

Se Kanadalainen Gags-piilokamera on aika hyvä. Kummeli jaksaa naurattaa aina.

Maikki sanoi:
coananissa on ihan päällikkö ku se vetää chuck norris vivusta. :hyper:

Se sit jaksaa aina naurattaa:lol2:

Pablo Fransiscon läpät ovat kyllä niiiin loistavia:hyper:

Käytännön huumori iskee ja kaikki huonot ja mauttomat läpät menee.:) Sarkasmi ja piilovittuilut iskevät
Muiden ihmisten omituisuuksille tulee naurettua:nolo:

Kakkahuumori :thumbs:
family guy :rock:

Mies ja alaston ase leffat on tullu nahtya muutaman kerran, erityisesti kakkososa. Monesti ihmetyttaa mika hitto siina Frank Drebinin sekoilussa huvittaa kun sehan on aina haudanvakava.

Kaikenlainen sarkastinen ja ivallinen tilannekomiikka on niin hassua. Jos nyt median puolelta pitäisi joku henkilö nostaa, niin eiköhän se olisi tuo 8Ballinkin avatarissa keikkuva herras henkilö jumalallisine käsikirjoituksineen.

Ps. Kuina moni on nähnyt elokuvan "4 Room's" viimeisen huoneen kohtauksen?

tapauksellinen huumori, osaa joskus myös naurattaa niin perkeleesti, tosin olen niitä ihmisiä jotka nauravat suu auki ja hampaat esillä lähes kaikelle, komediaan edes jollaintavalla viittaavalle materiaalille. Hannibal tyylinen.... (miksi sitä nyt sitten pitäisi sanoa) selittämätön hauskuuden irvikuva jaksaa kanssa naurattaa täällä pakkiksella, ja onhan niitä muitakin riimiritareita jotka tämän jalon naurattamisen taidon osaavat.

Stand up komiikka on parhaimmillaan mielestäni parasta huumoria. Terävät huomiot jokapäiväisestä elämästä uppoavat minuun täysillä.

Musta huumori puree myös melko hyvin. Tyylin mestariteoksia minulle ovat mm. Pulp Fiction ja Very Bad Things.

Fyysinen komiikka on välillä hyvää. Jim Carrey on mielestäni paras siinä.

Oikeastaan huumori tyylilajista riippumatta joko naurattaa tai sitten ei. En ehkä ole englantilaisen Fast Show/Harry Enfield tyylisen komiikan ystävä, mutta saa siitäkin hyvät naurut oikeassa mielentilassa. Lunta Tupaan ja Hale & Pace ovat kyllä mahtavia.

Pablo Fransisco ja Jim Carrey ovat toki loistavia viihdyttäjiä, mutta olettekos nähneet Robin Williamsin lavaesityksiä?

Itselläni on reilun tunnin mittainen esitys Williamsista Broadwaylla vuodelta 2002. Kyllä siinä tulee hauskaa ja aika härskiäkin läppää! :D Williams voisi IMO melkeinpä olla enemmän tuolla stand-upin puolella kuin valkokankaalla. :worship:

Sinpusher sanoi:
Itselläni on reilun tunnin mittainen esitys Williamsista Broadwaylla vuodelta 2002. Kyllä siinä tulee hauskaa ja aika härskiäkin läppää! :D Williams voisi IMO melkeinpä olla enemmän tuolla stand-upin puolella kuin valkokankaalla. :worship:

Tuo on kyllä loistava pätkä. Eikös tossa ollu se juttu jäätanssista? "Ice fucking"
:D

Meikäläiseen uppoaa ehkä parhaiten brittikomiikka ( Monty Python, Fast Show) ja jenkkiläinen stand up (Jerry Seinfeld, Pablo Francisco, Chris Rock)

Conani on varmaan parhaita huumorimiehiä telekkarissa ja Jim Carrey on aivan loistava komiikan tekijä, molemmilta tulee sellaista huumoria, jolle repeilee aika helposti..

inflames sanoi:

Olisko luontoilta, jossa oli hahmoina mm. Jarna Kuiva? Oli aikoinaan hauska, luulen ettei olisi enää...

Brittiläinen komedia uppoaa: The Fast Show, Smack the Pony, vanhat Smith&Jonesit. Myös Simpsoneissa ja South Parkissa on loistavaa, pääosin jenkkeihin itseensä kohdistuvaa herjaa. Kotimaisista Kummeli on aika lailla omaa luokkaansa.

ps. on näistä ennenkin ollut juttua, eli :wanha:

Kilkenny sanoi:
Tuo on kyllä loistava pätkä. Eikös tossa ollu se juttu jäätanssista? "Ice fucking"
:D

Kyllä, se juuri!

Se taisi mennä jotenkin näin: "Why have figure skating?? Let's have ice fucking!"

Lopussa oli hauska kysymys naisille. "Näytämmekö me miehet tältä?" Kaveri alkaa vehtaamaan karvaisen kätensä kanssa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom