Millaisella treenillä tämä kroppa??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by fisu
vittu noita geocitiesin sivuja ei toimi mitenkää toi kuva, ei ees copy pastella. laita toi kuva liitteenä pakkiksen sivulle.
:confused: Sä voitkin näyttää mallia kuinka se onnistuu ilman VIP -"oikeuksia" tai hakkerikoulutusta. :rolleyes:

ei se voima oo ulkonäöstä kii... eikä koosta.. mun salikaveri joka painaa 75kg on samassa tuloksessa ku mie ja painan ite 54...
ja se on käyny kauemmin salilla ku mie.. tekee varmaan jotain väärin??

Juups, ton tyylinen roppa mulla on tullut aika luonnostaan pelkästään urheilemalla ihan peruslajeja. Rasvat ei tietty ole noin alhaalla... Soutua suosittelen yhdistettynä massiiviseen syönttiin.
Kiva tapa liikkua, eikä hajoita paikkoja.

Originally posted by Spidey
no joopa joo... mikä idea on olla joku 190cm 160kg.. sen kokoset kaverit ei kyllä kovin paljoo taia loistaa missään muualla ku salilla..
ei oo ideaa semmmosessa... meinaan vaan että mites hyppii pallon perässä tai mitään jos on semmonen lihakasa
ei taia ne kaverit liikkua kovin nopeasti
:confused:

henk.koht. ei kiinnosta hyppiä pallon perässä - mitäs järkee siinä nyt sitten on.:david:

nopeudesta sen verran, että kurkkaa Kevin Levronen juoksukuvat Flexistä - ei se nyt mikään hidaskaan ole vaikka hävis Chambersille 20 metriä - niin häviäis kuka vaan pallon perässä hyppijäkin:D

Originally posted by miez

henk.koht. ei kiinnosta hyppiä pallon perässä - mitäs järkee siinä nyt sitten on.:david:

nopeudesta sen verran, että kurkkaa Kevin Levronen juoksukuvat Flexistä - ei se nyt mikään hidaskaan ole vaikka hävis Chambersille 20 metriä - niin häviäis kuka vaan pallon perässä hyppijäkin:D

Samaa mieltä, typerää juosta pallon perässä :kippis1: Mutta tosta nyt on turha vääntää, lyhyillä matkoilla bodarit varmaan hakkaa normaalin futaajan täysin, 100m matka kuitenkin on sellanen rykäsy joka tehdään anaerobisesti enimmäkseen. Kuka haluaa näyttää maratoonarilta vaikkei lihaksikkaasta kropasta pitäisikään?

sanonpa uudestaan.. tuo colbyn roppa on vaan tavote kesää ajatellen... mikä liike toimii alavatsan pelastusrenkaan poistamiseen??

sanonpa uudestaan.. tuo colbyn roppa on vaan tavote kesää ajatellen... mikä liike toimii alavatsan pelastusrenkaan poistamiseen??

imurin voima, ts. rasvaimun voima sillä saat renkaan poies.

halvempia tapojaki on kuten voimapyörä ja mun lempiliike jolla saan vatsat kipeeksi, eli makaa selällä sitten kaverista ottaa nilkoista kiinni ja nostaa jalkoja ja kun jalat on tarpeeksi ylhäällä kaveri heittää ne alas. Sopiva tempo tossa niin kyllä tekee nannaa.

Mietiskelin tässä kun uni ei tullut silmään, että tartteeko tuohon ekan postin esittämään kuntoon ihan oikeasti jopa treenata?

Jatkan mietiskelyä..

mikä liike toimii alavatsan pelastusrenkaan poistamiseen??

Joku täällä foorumilla kerran sanoi vinkiksi tuohon vaivaan seuraavanlaisen liikkeen: ojentaja punnerrus ruokapöydästä pois päin. :D

spidu, siis painat 54 kg ja tarvitset apua vatsamakkaran poistoon :confused:

no ei se nyt mikään mahoton lenkki ole... kuitenki pitää pyrkiä täydellisyyteen;)

amagaad, mä painan ~70kg ja mua sanotaan liian laihaks, ja sä valitat ~50-kilosena jostai lenkistä? :D Taitaa sun lihakset/luut olla puusta tehty, jos sitä rasvaa on tolla painolla niin paljon....

Ettei nyt vaan olis anorektikon vikaa... ? :whip:

huomakkaa että mie oon 166 senttiä pitkä.. ja sais sitä painoa tulla lisää... lihasten kunnolla kai sen vatsanki saa kiinteeks..
mul o kaveri jooka käy salilla 183cm ja painaa 53.. eikä syö mitään lisäravinteita..

mul o kaveri jooka käy salilla 183cm ja painaa 53.. eikä syö mitään lisäravinteita..
niimpä oiskohan aihetta syödä lisäravinteita ??? tai yleensä syödä...

Back
Ylös Bottom