Millaisella treenillä tämä kroppa??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Originally posted by Spidey
joo-o... se sannoo että pahat pojatki oli kasvattanu lihakset 10kuukauesse kotiruuala

Siis mitkä ne kasvatti? :kuvia:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
joo-o... se sannoo että pahat pojatki oli kasvattanu lihakset 10kuukauesse kotiruuala

Mitkä lihakset? :D

Originally posted by Waltteri
niimpä oiskohan aihetta syödä lisäravinteita ??? tai yleensä syödä...
No älä. Mä oon 182cm ja painan 80kg ja oon pelkkä kynäniska. En uskalla ees kuvitella miltä näyttäisin jos painaisin 53kg :eek:

Originally posted by zii
Siis mitkä ne kasvatti? :kuvia:
pahat_pojat.jpg

no nii... jos teile ei mikään kelpaa nii pistäkää kuvia omasta unelmakropasta.. ois kiva nähä miltä nää tosimiehet haluu näyttää...

ps. se on makuasia sano koira ku muniaan nuoli:kuola::wall: :wall: :wall: :wall::kuvia: :kuvia:

Zone-sarja -42%

Joo'o kannataisko dissaa toi sun kaveri...ootte vielä teinejä ja sanonpa vaan sen että ota itse selvääasioista....juttele viisaampien kanssa...toi kuulostaa vähän samanlaiselta "legendalta" kun se että E.Norton sai 3 kuukaudessa sen kropan mikä sillä oli american histroy x elokuvassa...sillä oli personal trainerina E.Cortez sama jannu kuka kuulemma sai Linda Hamiltonin näyttää siltä miltä näytti T2:ssa, jos vetää natuna niin kyl mä vaan sanon että vaikeeta noita lukuja on ottaa tosissaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by yajo
Klikkaa!

:D :D :worship:

Asiaa, kuka haluu näyttää sellaiselta hormoni härältä joka painaa monta tonnia oli lihasta tai ei...besides jos haluu olla natu elikä säilyttää terveytensä niin toi on mahdotonta..

Itselleni riittä hyvin toi pahatpojat muotti ehkä vähän massiivisempana...mut ei paljoo...täällä tuntuu olevan noita ison massan ihailijoita aika paljon, siinä vaan tuppaa käymään niin että kun/jos tulee taukoa jostain syystä (uusi nainen, työ tai jotain muuta) niin toi massa muuttu fläsäx varsinkin jos ei oo tapellu jokaisen gramman eteen (lue Natu) ja jos sitä haluu niin eikun tulta munille...

Originally posted by Nimrod
...toi kuulostaa vähän samanlaiselta "legendalta" kun se että E.Norton sai 3 kuukaudessa sen kropan mikä sillä oli american histroy x elokuvassa...sillä oli personal trainerina E.Cortez sama jannu kuka kuulemma sai Linda Hamiltonin näyttää siltä miltä näytti T2:ssa, jos vetää natuna niin kyl mä vaan sanon että vaikeeta noita lukuja on ottaa tosissaan...

Ööh, missasinko nyt jonkun pointin tässä? Mitä ihmeellistä on Nortonin kunnossa american history X:ssä? 1 kpl Tuulen nussima vinkuheinä muiden joukossa...

Ja tohon että Levrone hävis Chambersille satasella 20 metriä, onko se nyt mikään ihme kun Chambers ROINAA!!!

ps.:D

Originally posted by Jesuiitta
Ööh, missasinko nyt jonkun pointin tässä? Mitä ihmeellistä on Nortonin kunnossa american history X:ssä? 1 kpl Tuulen nussima vinkuheinä muiden joukossa...

Pienihän ukko se norttoni on, mutta eikö rasvat ollu kuitenkin aika alhaalla/ Lihas erottuvuutta ja lähtötasoon verrattuna eroa havaittavissa. :kuvia:

PS:Ja kaikki ne ROINAA!!!
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom