Millainen ohjelma hyvä syklitykseen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos haluaa lihasmassaa, olen ymmärtänyt pienijakoisen tihe fekvenssisen treeniohjelman olevan edullinen, kun taas dietillä suurempi jakoinen, jossa palautusaika pidempi. Entä jos syklittää, eli pari viikkoa plussalla ja viikko miinuksella tyylisellä hommalla. Pitkällä tähtäimellä olisi tarkoitus kasvaa tosin sen suurempia fläsäkertymiä.
Eli millainen ohjelma kannattaa syklitykseen valita, kun ei viitsisi viikon parin välein ohjelmaa vaihtaa.

Itse olen ajatellut tehdä kolmijakoisella on on off tyylillä plussalla ja on off:ia miinuksella. Miltä vaikuttaa? Jako olisi:

1)Reidet pohkeet
2)Rinta, olka, ojentaja, suora vatsa
3)selkä, hauis, vino vatsa

Te ketkä olette syklitystä kokeilleet, millaisia kokemuksia teillä on erilaisista ohjelmista?

Uskallanpa sanoa että 15v jantterille toimii paremmin pidemmät ja selkeät plus- ja miinusjaksot. Vähentää turhaa kikkailua, enemmän aikaa kovaan pumppaukseen ja syömiseen. Jos ylipäätään tuossa iässä on järkeäkään läskiä karsia, ellei todella ole lihava. Hiljalleen keräät sitä painoa kun muutenkin vielä varmaan kasvat jonninverran. Sitten lähempänä kahtakymmentä ikävuotta kiristelyä...?

Uskallanpa sanoa että 15v jantterille toimii paremmin pidemmät ja selkeät plus- ja miinusjaksot. Vähentää turhaa kikkailua, enemmän aikaa kovaan pumppaukseen ja syömiseen. Jos ylipäätään tuossa iässä on järkeäkään läskiä karsia, ellei todella ole lihava. Hiljalleen keräät sitä painoa kun muutenkin vielä varmaan kasvat jonninverran. Sitten lähempänä kahtakymmentä ikävuotta kiristelyä...?
T-nation linkki unohtui...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom