Muistan aikanaan, kun itse hankin omilla rahoillani ensimmäiset weiderin munanvalkuiasproteiinipillerit, joita aamuisin jauhoin morttelilla ja sekoitin viiliin. Mutsini kanssa käytiin silloin jonkinlainen keskustelu "mömmöistä", joka siis johtui täysin yksinkertaisesti siitä ettei tietoa ollut. Tabut luokiteltiin meidän kotona silloin suoralta kädeltä vaarallisiksi mömmöiksi. En tarkalleen muista mitä sanoin argumenteikseni, mutta niitähän mä popsin eikä vanhemmilla ollu vaihtoehtoja. Muistaakseni äitini lopulta itse totesi että onpa hänellä kunnon pojat kun eivät ryyppää vaan käy salilla.
Tietämättömyys siis vaivaa sairaanhoitaja äitiäsi. hän ei yksinkertaisesti tiedä noista jauhoista hölkäsen pöläystä ja hän haluaa suojella sinua. Tässä hän valitettavasti on väärässä. Lisäravinteet eivät ole vaarallisia ja niitä käyttävät miljoonat ja miljoonat ihmiset maailmassa.
Ehkä hän voi tiedostaa asian, mutta ylpeys ei anna periksi myöntää että oli sittenkin väärässä. Syö niitä palkkarijauhoja ihan rauhasssa. Kuulostaa kuitenkin siltä että sinulla on äitisi kanssa hyvät välit, joten voitte varmasti keskustella vielä asiasta. Melkein jopa suosittelen tämän tredin näyttämistä hänelle.
Ole muuten ylpeä äitistäsi joka oikeasti välittää sinusta paljon ja on huolissaan terveydestäsi. Kaikilla ei varmasti ole noin hyvin asiat.