Millä salilla vähiten korkeamman voimatason/lihaksikkaiden treenaajia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Millä salilla vähiten korkeamman voimatason/lihaksikkaiden treenaajia mutta jossa on kuitenkin kaikki vapaat painot treenaamiseen ja mielellään käy myös naisia?
Mietin että erottuisin edukseni selkeämmin tuon kaltaisilla saleilla naisten silmiin.

Mul on ollu useemman vuoden kortti Fitness 24/7:lle ja siellä näkee tosi harvoin mitään isoja sarjapainoja tai erityisen lihaksikkaita ihmisiä. Elixiasta kuullu samanlaista tarinaa.

Elixiassa on aina salin isoin ja voimakkain. Mut siellä on turkkilaisia jotka kokee sen reviiritaisteluksi ja ne alkaa pullistelemaan siellä sitten. Koomista katsoa. Monasti tehnyt mieli sanoa "hei jätkät, chill out, mä oon täällä vaan treenaamassa, en mä teidän tulevia mimmejä ole viemässä".

Mä kävin kerran siinä Jyväskylän rautatieaseman Elixiassa ja kyllä siellä sillon oli ihan vahvoja tyyppejä.. tai ehkä se vain kertoo sitten missä kunnossa minä olen :cry:

fressi24:llä tulee välillä pyörähdettyä. Siellä en ole ainuttakaan voimannostajaa tai bodaria ikinä nähnyt. Ei siellä kyllä minkkejäkään ole. Muutama sunnuntaibodari, teini ja eläkeläinen. F24/7 saleilla sentään välillä näkyy jokunen bulkattu maahanmuuttaja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom