Millä saisin estettyä voimien katoamisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Elikkäs olen n. 182cm pitkä ja painan 92kg rasvaprosentti on 15 tuntumassa, eli en oo mikään kehonrakentaja ( ja tuskin tuun ikinä oleenkaan ;) )

Anyway, mulla alkaa tossa parin viikon päästä VR:llä ratahommat ja tiedossa on sepelin lapiointia n. 10h/päivä eli energian kulutus on varmasti melkoinen vielä paahtavassa auringossa. Luulisin että syyskuuhun mennessä lauhtuu ainakin 10 kg, mutten haluaisi voimieni vähenevän liikaa. Joka toinen viikko onkin vapaata, joten miten kannattaisi treenata, esim. Kyykkyä, Mavea ja penkkiä? Olen treenaillut n. 1,5 vuotta kaikkea aika tasapuolisesti ja lähinnä voimaa olen yrittänyt hankkia ja olenkin saanut sitä ihan kivasti.

P.S: Pitäsköhän ostaa massaa sanko ettei pääsis laihtuun vai? :hyper:

Joku protudrinkki mukaan sitten kassiin että voi tupakkitauolla huitasta naamariin!

Ruokaa ja taas ruokaa sillä pärjää no aikuisten oikeesti moni aikuinen käy
fyysisessä työssä 8h/päivä 5pv/viikko 47vk/vuosi ja silti treenaa
normaalisti ja jopa kasvaa ei se työn tekeminen mikään ihme ole.

Ei ne voimat sepelin lapioinilla mihinkään häviä, päin vastoin. Ellet sitten mene ton n.10h työpäivän jälkeen salille. Itse treenaisin salilla vain noina väliviikkoina.
Sulla on muuten kohta rasvaprosentti 10 :thumbs:

Joo ehkä se laihtuminen on vaan hyväksi, kehittyypä ainakin sotilaspenkki varmaan aikalailla, sillä 90 kg:llä on aika hankalaa tehdä yli kymmentä toistoo. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom