Millä luotettavalla kesäautolla Portugaliin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hc-audio
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Olemme ostamassa kaveriporukalla autoa(1000-1500e), mieluiten farkkua, jolla paukimme Euroopan läpi Portugaliin ja takaisin. Mitä asioita kannattaisi ottaa huomioon autoa valittaessa? Entä mitä mukaan reissuun ja mitä tarkastuksia autolle ennen reissua? Ilmeisesti vanhat juuri katsastetut Volvot, mersut ja bemarit ainakin voisivat olla varteenotettavia vaihtoehtoja. Kuluttaako 240 ja 740 Volvot kovasti?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse valitsisin 740 volvon 2 litraisella perus moottorilla. Vie bensaa 10 l/100 km mutta käy ja kukkuu vaikka mikä tulisi. Itse olen kelannut sellaisella 540 tkm ja ainut asia mitä tarvii tehdä on ilmamääräanturin vaihto aina about 150 tkm välein. Jos valitsee 240 niin ei ole tuotakaan ongelmaa...

Zone-sarja -42%
Tuota lanceria oon kans miettiny, erityisesti ilmastoitua mallia. Onko kenelläkään kokemusta tuon ikäluokan Mitsubisheista?

Itsellä oli aikoinaan -91 1,5exe lanceri ja siinä ei ainakaan ollut juuri mitään isompia vikoja. Jotain reilu 320 tkm siinä oli mittarissa, kun vaihdoin pois ja olen vielä senkin jälkeen nähnyt sen liikenteessä. Tuollaiset 150tkm siihen muistaakseni ajoin. Aika idioottivarmoja nuo ovat koneeltaan, pelleistähän nuo vanhemmat japsit ennemmin menee kuin muuten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom