Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen hyvässä kunnossa että ei rasvanpoltosta kyse. En viitsisi ottaa maastavetoa/kyykkyjä, koska olen kuullut että voivat rasittaa selkää ja jopa vaikuttaa isoilla painoilla tehdessä pituuskasvuun.
Voit ihan huoleta tehdä mavea ja kyykkyä, kunhan et anna egon mennä painojen edelle ja opettelet turvallisen ja hallitun tekniikan. Tosin jos sinulla on jokin (piilevä) perinnöllinen luutumishäiriö (esim. Scheuermannin tauti) tai muu selkärankasairaus/vamma, niin sitten homma mutkistuu...
Haa, mielenkiintoista. Kerrankin törmään omaan sairauteeni täällä. Scheuermannin tauti siis kyseessä. Yleensä ihmiset ei siitä mitään tiedä, mutta sinä siis ilmeisesti tiedät. Tämä nyt menee vähän off topiciksi, mutta itse olen huomannut, että vatsalihasten treenaus vaatii tällä selällä mielikuvitusta. Oikeastaan en tee mitään selällään tehtäviä vatsalihasliikkeitä, koska tää selän malli ei oikein siihen sovellu.
Mavea en ole oikeastaan koskaan tehnyt. Kyykkyä kyllä smithissä, mutta senkin olen korvannut muilla liikkeillä.