Millä käyntiin tehokas rasvanpoltto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Larzu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vuoden päivät tullu rampattua salilla 3 jakoisella treenillä ja joinakin viikkoina pari lisäpäivää pääasiassa cardiota/vatsaa/kylkiä ym pientä.Tuloksia tullut melko huolella.Lähes kaikkien liikkeiden sarjapainot tuplaantunut ja painoa lähtenyt.Alkupaino 152kg/197cm ja nyt vaaka näyttää 136kg.
Nyt kuitenkin tekisi mieli aloittaa kunnoN rasvanpoltto ja saada ruokavalio kuntoon.
Onko sellaista olemassa kuin liikatreeni? En nyt tarkoita ylikuntoa vaan sitä,että treeni rupeaa vaikuttamaan negatiivisesti lihasmassaan vaikka syö suht hyvin?
Tällä hetkellä päivittäinen kalorisaanti on n. 2500kcal.Ei sokeria,Ei gluteenia(maha ei kestä),Ei laktoosia(maha ei kestä)
Jos tästä nostatan treenimäärät 6 kertaan viikossa + aamulenkit niin mille tasolle tuo kalori määrä pitäisi asettaa niin,että ei keho söis lihaksia,mutta paino silti putoaisi?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
3-4 kertaa viikossa sali ja 1-2 rasvanpolttoa. Lenkkiä tai salin aerobisia, mielummin toki juoksua, jos jalat kestää. Vaihda saliohjelmaakin välillä.

Pistäs päivän syömiset tähän, niin katsotaan.

Sen verran tuosta laktoosista,että jonkin verran sitä tulee ruoan kanssa,mutta esim maito on vaihtunu laktoosittomaan ja yritän olla syömättä juustoa ym.
Ruokavalio pääsääntöisesti on:
-Aamupala rahka ja kahvi
-välipala hedelmä(omena,appelsiini,mandariini)
-lounas mitä töissä ruokalassa on.kalorit siinä 400-800kcal
-tähän väliin sali jonka jälkeen palkkari(stevialla makeutettu,kun on aspartaami yliherkkyys)
-päivällinen kanafile tai pakastekalaa
-iltapala rahkaa tai jogurttia marjoilla

3-4 kertaa viikossa sali ja 1-2 rasvanpolttoa. Lenkkiä tai salin aerobisia, mielummin toki juoksua, jos jalat kestää. Vaihda saliohjelmaakin välillä.

Pistäs päivän syömiset tähän, niin katsotaan.

Tuosta ei tule lähellekään 2500 kaloria päivässä. Pikaisesti laskin päässä 1800 (lounas 800). Se on aivan liian vähän sulle. Ihmekään jos läski ei pala. Salillakaan ei taida kehitystä tulla? Itse syön esimerkkinä dieetillä 3000 kaloria.

-aamupalalle hiilaria, esim kaurahiutaleita.
-hedelmät helvettiin dieetillä, ne on pelkkää sokeria.
-salin jälkeen pitäisi syödä päivän raskain ateria, eöi hiilaria sinne. Myös aamupalan pitäisi olla päivän raskain tai toiseksi raskain ateria.
-Jogurtti on pelkkää sokeria.

Tuossa pikaiset. Tutustu ravintopuolen sticky ketjuihin ja erityisesti Laihduttaminen for beginners -ketjun aloituspostiin. Sen jälkeen kalorilaskuri.fi auttaa tekemään päivittäisen ruokavalion.

Tuosta ei tule lähellekään 2500 kaloria päivässä. Pikaisesti laskin päässä 1800 (lounas 800). Se on aivan liian vähän sulle. Ihmekään jos läski ei pala. Salillakaan ei taida kehitystä tulla? Itse syön esimerkkinä dieetillä 3000 kaloria.

-aamupalalle hiilaria, esim kaurahiutaleita.
-hedelmät helvettiin dieetillä, ne on pelkkää sokeria.
-salin jälkeen pitäisi syödä päivän raskain ateria, eöi hiilaria sinne. Myös aamupalan pitäisi olla päivän raskain tai toiseksi raskain ateria.
-Jogurtti on pelkkää sokeria.

Tuossa pikaiset. Tutustu ravintopuolen sticky ketjuihin ja erityisesti Laihduttaminen for beginners -ketjun aloituspostiin. Sen jälkeen kalorilaskuri.fi auttaa tekemään päivittäisen ruokavalion.

Tuo kaurapuuro olis kyllä yks jonka vois aloittaa.Tuo ruokavalio nyt oli pääpiirteittäin eli päivästä toiseen välillä tulee syötyä enemmän ja välillä vähemmän.joskus salin jälkeen tulee vedettyä jauhelihapaketti(9.5%) ja 4 kananmunaa.Joskus tulee syötyä aamulla vielä lisäksi ruisleipä,mutta harvemmin,kun tuo gluteeni aiheuttanu pelotteen.Tuntuu,että myrkkyä söis,kun mihinkään viljaan koskee.
Mulle se kaikista paras olisi,että saisin ns ravinto-oppaan joka kertoo tasan tarkkaan kellonajat koska syön ja mitä syön,eikä asiaa tarvitsisi sen enempää miettiä.

Nonii eiköhän nyt rupee homma toimimaan.Saan ensi viikolla ravinto-ohjelman ammattilaiselta.Innolla odotetaan kuinka pitkälle puhti riittää :)

Zone-sarja -42%
Noniin! neljäs viikko meneillään ruokaohjelmalla ja hyvin näyttää jaksavan.2300kcal päivässä tulee syötyä ja paino tippunut 6 kiloa.Salijaksaminen pysynyt ennallaan ellei parantunut,kun on ruvennut oppimaan kuuntelemaan kehoa koska sitä ravintoa pitäs saada ennen salia.

Päivitystä tännekkin...Paino on tippunut tosi huonosti parin viikon aikana ja vitutus/väsymys painaa päälle.Laskin päivän kalorisaannin ylös tarkasti ja tais olla 2321kcal lepopäivänä ja 2600 treenipäivänä....Ei vaan tajua miten nuo lukemat riittää tän kokoselle äijälle? rasvaton paino 85kg luokkaa.Mennäänkö tässä nyt sitten -1000kcal päivärytmillä??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ketoosi on varma tapa. Punttailuun täyttä ketoosia ei hirveän moni suosittele, mutta itse menen sillä.
Kannattaa tutustua Markku Tikan pakkotoistolle kirjoittamaan artikkeliin huolella ja rupeaa tapahtumaan.
linkki artikkeliin: http://www.pakkotoisto.com/ravinto/108779-artikkeli-ketoosidieetti/

Ketoosi noin reilusti ylipainoiselle on varma tapa. Lähtökalorit voit itse kokeilla vaikka 3500kcal-2500kcal välille. Jos ei paino putoa viikon jälkeen 3500kcal:lla, niin tiputat joka viikko 100kcal, kunnes rupee tippumaan. :)

Mä en tota ketoosia oikeen perusta,kun siitä käsittääkseni myös lihasmassa lähtee palamaan?
Ketoosi on varma tapa. Punttailuun täyttä ketoosia ei hirveän moni suosittele, mutta itse menen sillä.
Kannattaa tutustua Markku Tikan pakkotoistolle kirjoittamaan artikkeliin huolella ja rupeaa tapahtumaan.
linkki artikkeliin: http://www.pakkotoisto.com/ravinto/108779-artikkeli-ketoosidieetti/

Ketoosi noin reilusti ylipainoiselle on varma tapa. Lähtökalorit voit itse kokeilla vaikka 3500kcal-2500kcal välille. Jos ei paino putoa viikon jälkeen 3500kcal:lla, niin tiputat joka viikko 100kcal, kunnes rupee tippumaan. :)

Mä en tota ketoosia oikeen perusta,kun siitä käsittääkseni myös lihasmassa lähtee palamaan?

Ei sillä se lihasmassa lähde mitenkään suuremmin verrattuna hiilaridieetteihin. Pohdi vaikka mielessäsi sitä, että monet "oikeat" kehonrakentajatkin on dieetillä ketoosissa ja kuitenkin lavalla ovat aika lihaksikkaassa kunnossa.

Se, että ketoosi ei muuten miellytä on ihan käypä peruste. Ei ole fiksua noudattaa juttua, josta ei pidä yhtään.

Kymmenisen vuotta sitten pudotin painoa 36kg ketoosidietillä ja se paino paukkui takaisin aika helvetin vauhdilla.Nyt on tahti muutenki ollu aika kova,kun reilussa 4 kuukaudessa o painoa lähtenyt 25kg.Ja tähtäimessä olis se 110kg jonka painoiseba en todellakaan ole edes lihavan näköinen.Ei tuo BMI oo ikinä muhun oikeen ollut verrannollinen.Aikoinaan painoin 92kg ja porukka kauhisteli,että nytkö mut vasta päästettiin auschwitzistä :D

Ei sillä se lihasmassa lähde mitenkään suuremmin verrattuna hiilaridieetteihin. Pohdi vaikka mielessäsi sitä, että monet "oikeat" kehonrakentajatkin on dieetillä ketoosissa ja kuitenkin lavalla ovat aika lihaksikkaassa kunnossa.

Se, että ketoosi ei muuten miellytä on ihan käypä peruste. Ei ole fiksua noudattaa juttua, josta ei pidä yhtään.

Minä jäin ihmettelemään noita kaloreita silmät pyöreinä. Isokokoiselle miehelle tuo on todella vähän ruokaa.

Itse olen nainen, 87/165 ja syön 2000-2300 kcal päivässä, jolloin paino putoaa ja jaksaa liikkua. Pitkän aikaa söin pienillä kaloreilla (1500-1800). Paino ei liikkunut mihinkään ja kroppa oli aika turvoksissa koko ajan. Kalorit nostettiin nykyiselle tasolle, niin johan alkoi tapahtua. Ensimmäisen kuukauden aikana paino nousikin parilla kilolla, mutta nyt on tullut sitten sen 6kg (lisäksi ne 2kg turvotukset) alaspäin 4kk aikana.

Voisin siis suositella (tällä vähälläkin kokemuksella) kaloreiden nostamista pikkuhiljaa ylemmäs ja niin, että kalorit otetaan mahdollisimman puhtaasta ruuasta.

Jos noi kalorimäärät pitää paikkansa, uskoisin syyn ennemmin olevan se, että syöt liian vähän.

Niin rajut miinukset, että keho menee "säästöliekille" ja pyrkii parhaansa mukaan säästämään energiaa jolloin ei tietenkään rasvakaan enää pala, kun kulutus pienenee.

Ite ~105kg 192cm ja syön dietillä n. 3000 kaloria ellei enemmänkin.

Kutakuinkin pitää paikkansa.Laskeppa itse varmuudenvuoksi.
-Aamupala:40g(kuiva) ohrapuuroa,1dl maitojuoma,ehrmann 0.2% rahka,2 real siivua,2 kalkkunaleike siivua,omega kalanmaksaöljy
-Lounas:300g 10% jauhelihaa,100g grillikasviksia
-Välipala: 25g(kuiva) ohrapuuroa,ehrmann 0.2% rahka.
-Salin jälkeinen palkkari maidolla.n. 400kcal
-Päivällinen 300g kananrintaa,200g salaattia,1dl tuoremehua.
-Iltapala:Ehrmann 0.2% rahka sekaan 100g mansikoita tai vadelmia,15ml oliiviöljyä.
Mitä tuoteselosteista ynnäilin niin melko tarkkaan tuo mainitsemani kalorimäärä tuli.

Jos noi kalorimäärät pitää paikkansa, uskoisin syyn ennemmin olevan se, että syöt liian vähän.

Niin rajut miinukset, että keho menee "säästöliekille" ja pyrkii parhaansa mukaan säästämään energiaa jolloin ei tietenkään rasvakaan enää pala, kun kulutus pienenee.

Ite ~105kg 192cm ja syön dietillä n. 3000 kaloria ellei enemmänkin.

Back
Ylös Bottom