Millä eroon keissistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilikka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on lihaskunto ihan jees ja sen treeniin olen saanut täältä hyviä vinkkejä mistä suuri kiitos!

Ongelmani on kuitenkin kaljamaha, siis ihan kirjaimellisesti. Nyt olen pistänyt oluen jäihin...:face: siis hehheh, korkin kiinni ja haluaisin kovasti päästä eroon kaljamahastani. Limpparia tulee juotua, ruokavalion merkitykset ovat minulle tuttuja, mutta onko aerobisen liikunnan oheen mitään "kivempaa" tietä päästä kaljamahasta eroon? Eräällä kaverillani on sama ongelma eli vaikka treenaa ja tekee fyysistä duunia, eikä edes juo kaljaakaan tai muuta alkoholia kuin harvoin, niin silti ei maha pienene. What's a man to do?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kokeile vähentää hiilareita. Ainakin turvotus lähtee ja jostain olin lukevinani, että hiilarien karsimisella ruokavaliosta olisi vaikutusta viskeraalisen rasvan kertymiseen.

Vuoden verran ohjeilla kiristelty yli 15 kiloa. Välissä puolentoista kuukauden tauko. Ei se sitä paikkaa katso, mistä läski lähtee. Ja yleensä viimeisenä juuri vatsasta, jos sinne on paljon kertynyt. Miinuskaloreita, lihasharjoitteita.

Jos ei lenkkeily sellasenaan oikeen nappaa voit kokeilla vaikka HIIT-juoksua (tai mitä tahansa muuta, vaikka hyppynarua). Juokset täysillä (tai teet mitä teet) vaikka 20 sekuntia ja sitten lepäät (joko täysin mitään tekemättä tai hölkäten/kävellen) 20 sekuntia ja toistat tota kiertoa jonkun verran. Pari ekaa spurttia tuntuu ihan lastenleikiltä, mut voin taata et siinä jossain viiden kohdilla se on jo ihan helvettiä. Toinen vaihtoehto on jotkut crossfit-tyyliset treenit (kuntopiirit kovalla tempolla). Kahvakuulailu on myös ihan tehokasta.

Oletko ajatellut dieettiä koittaa? Vittu mitä kysymyksiä taas.

No ei nyt tartte tuhista siinä yhtään, kun dieettikään ei aina auta. En ole kokeillut tosin vähään aikaan. Näin grillikaudella on aika mahdotonta mun ryhtyä dieetille, kyselin tätä syksyä varten. Talvellahan pääsee hiihtämään, mutta ei siitäkään oikein mitään tule jos on ihan nollakunnossa kun sinne ladulle lähtee. Vaikka ottaisi kuinka kevyesti niin on sellaista vittuilua ettei halua toiste mennä. Koettu sekin.

- - - Updated - - -

Ehkä, ehkä ei. Eli kyllä sillä ruuan laadulla on vaikutusta. Kuituja, pehmeää rasvaa (ja miinuskalorit), mutta vaikea antaa tarkempia neuvoja kun ei tiedä tarkalleen sun/teidän syömisiä.

No mulla on normaalisti sellainen ruokavalio että syön yleensä kanaa aika paljon eri muodoissaan. Salaattiakin syön reippaasti, siis kiinankaalia/jäävuorisalaattia, kurkkua, punasipulia ja kastiketta. Yleensä italialaista eli sitä jossa on etikkapohjainen se että ei pitäisi olla mitään majoneesia vastaavaa. Wokki maistuu ja samoin tosin makarooni aika reilustikin. Kyljyksiä ja herkkusieniä+sipulia tulee aika usein syötyä, toisinaan tulee tehtyä jotain patasettiä+keittoa. En tiedä onko sillä merkitystä että yleensä syön aika tulisina ne mitä syön ainakin lihapuolelta. Juomana cola tai maito. Useimmiten en syö aamiaista lainkaan, mutta illalla voi helposti yhdeksän-puolenyön välillä vielä tehdä ruokaa jos ei aiemmin tullut syötyä tai on vaan nälkä. Kahvia menee paljon.

No ei nyt tartte tuhista siinä yhtään, kun dieettikään ei aina auta.

No se on kuule niin, että oikeanlainen ruokavalio auttaa n. 100% tapauksista. Vähentämällä ruokailuja aivan varmasti saa rasvan palamaan. Otetaan nyt vaikka raju esimerkki, että lopettaisit syömisen kokonaan. Mistä keho sitten energiaa ottais muualta kuin kehon omista energiavarastoista (rasvasta)?

E: Älä silti lopeta syömistä kokonaan.

Back
Ylös Bottom