milbona rahka

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko laktoosi vammaset syöny? pierettääkö? kun ei löydy mistään tuotteen laktoosi pitoisuutta...
Minun mielestäni tuossa ei ole missään väitetty tuon olevan vähälaktoosista tms. joten voi varmaan olettaa, että kaikki hiilarit olisivat laktoosia. Eli noin 3,9g laktoosia/100g rahkaa.

Onko muut milbonaa vetävät huomanneet, että laatu vaihtelee melkoisen paljon välillä? Yleensä se on sellaista suht samettista koostumukseltaan, mutta ainakin muutama viikko sitten useammassa purkissa oli jotain ihmeen "rakeista" rahkaa..Lieneeköhän ollut viallinen erä vai onko muille tullut useamminkin tällaisia purkkeja eteen?

Onko muut milbonaa vetävät huomanneet, että laatu vaihtelee melkoisen paljon välillä? Yleensä se on sellaista suht samettista koostumukseltaan, mutta ainakin muutama viikko sitten useammassa purkissa oli jotain ihmeen "rakeista" rahkaa..Lieneeköhän ollut viallinen erä vai onko muille tullut useamminkin tällaisia purkkeja eteen?
Itse en ole huomannut mitään tälläistä laadunvaihtelua. Ihan tasalaatuista on ainakin minulla ollut vaikka ihan säännöllisesti tulee sitä syötyä.

Sama juttu, en mäkään koskaan ole mitään vikaa Milbonasta löytänyt vaikka sitä on tullu syötyä jo pari, kolme vuotta. Sanomattakin selvää on että samaa ei voi sanoa Ehrmannista.

Sanomattakin selvää on että samaa ei voi sanoa Ehrmannista.
Ehrmanni taas on niin helposti syötävää, että purkki katoaa alta viidessä sekunnissa, eikä sitä koostumusta tarvi ruveta sen enempää ihmettelemään. :D

Ehrmanni taas on niin helposti syötävää, että purkki katoaa alta viidessä sekunnissa, eikä sitä koostumusta tarvi ruveta sen enempää ihmettelemään. :D

Totta. Silmät kiinni vaan ja vielä vähän kanelia yms. sekaan niin todellakin maistuu vaikka laadun kanssa oliskin vähän vaihteluja sinne tänne. :D

Sori :offtopic: :n jatko.

Ja Milbonasta ei mitään valitettavaa minullakaan.

Laktoosista en tiedä muuta kuin että mun maha sitä kestää sen 500 g päivässä ja enemmänkin ilman ongelmia. Mutta puoli litraa maitoa pistää pakin kyykkyyn, eli ei siinä vissiin kovin paljon laktoosia ole maitoon verrattuna.

Tulipahan mieleen että nuo rakeiset purkit saattoi päästä mulla itsellä jäätymään, pidin niitä silloin nimittäin melkein kiinni jääkaapin takaseinässä :eek:

Tähän mennessä on minullakin ollut Milboneni luotettavan tasapaksua tavaraa.

He, akki, mulla on käynyt tuo sama joskus jugurtin kanssa!

Milbonaa kannatan myös

En laktoosista tiedä,mutta hinta/koko/laatu suhde :5:
Tänään vielä kilon syöminen edessä :kuola:

Mä taas oon ollu huomaavinani jonkinlaista vaihtelua tuossa Militabonan laadussa, kuvittelin että se on vaan milelikuvitusen tuotetta mutta kai siinä jotain pientä variaatiota on.

Laktoosivammasten ei kannata vaivautua, tiettävästi ei ole mitään hylaa tuo ja vaikka itellä ei mitään ongelmaa maitotuotteiden kanssa olekaan niin tuntuu että tahtoo vähän kaasuttaa tommonen halpa rahka.

Kaverit tahtoo vaan välillä vähän vittuilla kun tota kantaa Lidlistä aina sen lavallisen kerrallaan ja sitten on jääkaappi puolillaan rahkaa.

Rahka kuin rahka. Aivan sama minkä merkkistä rahkaa, mikäli siitä löytyy ne ravintoarvot mitä tuoteseloste lupaa ja hinta on alhainen.

mielummin kyllä itekkin ostais lavallisen kerralla jos ei olis laktoosivammaa. laktoositon rahka maksaa 1,50 purkki:wall: ...elämä on !!!!!!!

Mullekin on tullut pari tollasta purkkia eteen. Söinpäs ne silti:D

Ainakin Ehrami menee rakeiseksi jos se jäätyy ja sitten sulaa. Jääkaappi liian kovalla ja Milbonat kiinni jäähdytyselementissä?

itse laktoosi-vammasena syöny tota pari päivää, eikä oo edes pierettäny.... tosin se riippuu tyypistä; itse en kestä laktoosia maidossa tai kastikkeissa, mutta esim. raejuustoa voin syödä huoletta...
Ja mulla tosiaan on aika paha toi laktoosi vamma....lasi maitoa---->puol tuntia vessassa...

Ekan kerran oli jotain epätavallista yhessä milbonalavassa, maku oli jotenkin erilainen, vähän niinkuin pirkka-rahka, sellanen kitkerä tavallaan, ei ollenkaan niin samettinen kuin milboner yleensä... Toivottavasti ei toistu.

Heh, täällähän tulee oikeita ahaa-elämyksiä rahka-asioissa :lol2: :

Ekan kerran oli jotain epätavallista yhessä milbonalavassa, maku oli jotenkin erilainen, vähän niinkuin pirkka-rahka, sellanen kitkerä tavallaan, ei ollenkaan niin samettinen kuin milboner yleensä... Toivottavasti ei toistu.

Mulle sattui ihan samanlainen kitkerä rahka eilen. Tästä laadunvaihtelusta olin todella yllättynyt, ja itse ensin kuittasinkin sen ajattelemalla, että "ehkä vaan kuvittelen maun nyt kitkerämmäksi"!..Tämä todisti vain sen, että kitkerä maku todellakin oli totta.

Maisteleeko teistä joku oikein hartaasti noita rahkoja niitä syödessään? Ei ne nyt mitään viinejä ole. (Tosin viinit ne vasta pahalle maistuukin, varsinkin punkku) Rahkaa kauhotaan alas, ei maistella.

Sementtinen, hiukan ummehtunut ja kitkerä. Eli valion maitorahka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom