milbona rahka

Maisteleeko teistä joku oikein hartaasti noita rahkoja niitä syödessään? Ei ne nyt mitään viinejä ole. (Tosin viinit ne vasta pahalle maistuukin, varsinkin punkku) Rahkaa kauhotaan alas, ei maistella.

Sementtinen, hiukan ummehtunut ja kitkerä. Eli valion maitorahka.

Eihän niitä maistella vaan kauhotaan yleensä pikaisesti suuhun. (Kun sekaan laittaa mausteita/funlightia, asia onkin sitten eri; silloin itse ainakin pidän rahkan syöntiä jälkkärin veroisena nautiskeluhetkenä..) Kuitenkin kauhoessakin rahka pikaisesti suuhun makuero kyllä tulee esiin, kun on jo pitkään syönyt samaa, ei-normaalisti-yhtään-kitkerää milbonaa ;).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
(Kun sekaan laittaa mausteita/funlightia, asia onkin sitten eri; silloin itse ainakin pidän rahkan syöntiä jälkkärin veroisena nautiskeluhetkenä..)
Huijausta. Ei noin saa tehdä. :D Ei mutta parasta rahka on kun sinne sekoittelee tuoreita mansikoita, kuitenkin niin, että ne jää pieniksi palasiksi sinne sekaan. Eli ei tehosekoitella. Jos tulee liian hyvää, niin sekaan voi laittaa rypsäriä ja kaurahiutaleita. Tällöin säilytetään edes pienet miehisyyden rippeet, eikä heti tuomita herkkuperseeksi. ;)
Kuitenkin kauhoessakin rahka pikaisesti suuhun makuero kyllä tulee esiin, kun on jo pitkään syönyt samaa, ei-normaalisti-yhtään-kitkerää milbonaa ;).
Olet oikeassa. Ja vaikket olisikaan, niin eihän sinulle voi vastaankaan sanoa. :haart:

Laktoosi"vamma" on, ja joskus on pistänyt vatsan kuralle, kun on syönyt enemmänkin rahkaa, mutta tavallisella puoli tötsää päivässä tahdilla ei ole ollut mitään ongelmia.
Itse en enää suostu ostamaan Lidlistä muhkuraisia Milbona-purkkeja, koska edellisellä kerralla moisista tuli vastaan ihan rakeista tavaraa, ei mössömäistä ollenkaan. Tosin se voi johtua myös siitä että silloin pidin niitä jääkaapin perällä, missä meillä on lähemmäs 0 astetta, mutta pelaan varman päälle.

OT jatkuu:

Huijausta. Ei noin saa tehdä. :D Ei mutta parasta rahka on kun sinne sekoittelee tuoreita mansikoita, kuitenkin niin, että ne jää pieniksi palasiksi sinne sekaan. Eli ei tehosekoitella. Jos tulee liian hyvää, niin sekaan voi laittaa rypsäriä ja kaurahiutaleita. Tällöin säilytetään edes pienet miehisyyden rippeet, eikä heti tuomita herkkuperseeksi. ;)

Ja pah, eihän mies, joka syö hyvää ruokaa ole menettänyt maskuliinisuuttaan ;). Syön milbonaa pelkästään (tai öljylusikallisen säestämänä) yleensä kiireessä, hirveässä nälässä tai sillon tällön laiskuuttani. Muuten pitää herkkuperseillä maustamalla se kardemummalla, kanelilla ja inkiväärillä (+ mahd. vaniljaesanssilla ja maustamattomalla kaakaojauheella) tai syömällä sitä just noin marjojen kanssa.

Olet oikeassa. Ja vaikket olisikaan, niin eihän sinulle voi vastaankaan sanoa. :haart:

:lol2:. Olet selvästi oppinut jotakin naisista :love:.

Ex-tavis: Joo niin mäkin ensin ajattelin että kuvittelenkohan vaan maun olevan outo. Mulla tulee maistettua aina raakana kun aamulla nakkelen sheikkeriin puol purkkia ja sitten nuolen lusikan puhtaaksi. Mutta kuten mainittua, maistuu se mausteidenkin läpi ettei maku ole tuttu.

Ex-tavis: Joo niin mäkin ensin ajattelin että kuvittelenkohan vaan maun olevan outo. Mulla tulee maistettua aina raakana kun aamulla nakkelen sheikkeriin puol purkkia ja sitten nuolen lusikan puhtaaksi. Mutta kuten mainittua, maistuu se mausteidenkin läpi ettei maku ole tuttu.

Tämä viimeistään todisti sen, etten ole tullu luulotautiseksi :D. Tänään aamullakin syöty rahkapurkki oli samaa kitkerää satsia. Vielä olis samalla kertaa ostettuja yks purkki jäljellä..

Ja pah, eihän mies, joka syö hyvää ruokaa ole menettänyt maskuliinisuuttaan ;). Syön milbonaa pelkästään (tai öljylusikallisen säestämänä) yleensä kiireessä, hirveässä nälässä tai sillon tällön laiskuuttani. Muuten pitää herkkuperseillä maustamalla se kardemummalla, kanelilla ja inkiväärillä (+ mahd. vaniljaesanssilla ja maustamattomalla kaakaojauheella) tai syömällä sitä just noin marjojen kanssa.
No kai se on myönnettävä, että laiskuuden piikkiin tuo minullakin menee. Ja sama linja jatkuu kyllä muutenkin ruuanlaitossa, koska ihan hirveän montaa ruokalajia ei saa valmiiksi alle 20 minuutissa (Näillä taidoilla ja mahdollisimman vähän astioita sotkien).
Tuommoisia maustesekoituksia ei ole koskaan tullut kokeiltua, mutta kaakao muistaakseni ei kyllä rahkan kanssa oikein sopinut.
:lol2:. Olet selvästi oppinut jotakin naisista :love:.
Jep, hyvän koulutuksen olen saanut. Oikeissa kohdissa kun joustaa niin jossain vaiheessa palkitaan...:love:

Suositut

Back
Ylös Bottom