Miksi vedätte todella vähän hiilareita?

Täällä monet kertovat ruokailuistaan, jolloin aamupalalla vedetään 60-100g hiilareita ja päivän myötä silloin tällöin, illalla ei yhtään. Välipalat on tyyliin purkki rahkaa/raejuustoa. Miksi näin? Ymmärrän liikojen kaloreiden pelon, mutta ei noista ruuista saa vittuukaa kaloreita. Itse syön joka aterialla ja välipalalla yli 50g (joskus jopa 100g) hiilareita ja silti olen ikuinen kynis.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän näyttäis tuo low-carb olevan sen verran kova juttu läskin polttamisessa/syntymisen estämisessä että miksei?

Joillekkin tuo massa tulee muutenkin helpommin. Itsehän nykyään en pelkää hiilareita ollenkaan massaa kerätessä, mutta eipä se minullakaan oikein kerry.

ps. Oletko katkera, kun jotkut saavat massaa? :D

Saatanan katkera. Ite oon saanu vaan 2kiloo lihaa toukokuun jälkeen.. sitä enne kerty 1.5vuodes 15kg

No, myönnettään, treenit on menny jonkun verran penkin alle ja paino pysyy samassa. Tosin kesällä tuli 2kg lihaa lisää ja siihen jäi. Osasyy on koululiikunta: 4tuntii viikos. Ohjelman vaihtoo vois kokeilla.

hekottaja sanoi:
Osasyy on koululiikunta: 4tuntii viikos. Ohjelman vaihtoo vois kokeilla.

No voi ei... itellä on 7 tuntii, eikä se paljoa vaikuta :)

Kaloreja saa helposti kerättyä hyvillä ja rasvoilla ja proteiineilla ja myöhemmin illalla sekä ennen nukkumaanmenoa nämä ovatkin parempi vaihtoehto kuin hiilarit.

Ei tuo low carb mikään hyvä juttu ole jos haluaa kehittyä maksimaalisesti, dieetillä varmaan kuitenkin aika must juttu jos muistaa vain syödä proteiinia paljon.

hekottaja sanoi:
Saatanan katkera. Ite oon saanu vaan 2kiloo lihaa toukokuun jälkeen.. sitä enne kerty 1.5vuodes 15kg
Tuskin nyt kuitenkaan kaikki lihaa on ollut :jahas: Painon nousu on eri juttu vai millä oot puntaroinut, että kaikki on nimenomaan lihaa eikä sitä valkoista tavaraa osaksi ;)

Tylerd sanoi:
Tuskin nyt kuitenkaan kaikki lihaa on ollut :jahas: Painon nousu on eri juttu vai millä oot puntaroinut, että kaikki on nimenomaan lihaa eikä sitä valkoista tavaraa osaksi ;)

Ja valkoisen tavaran lisaksi tulee painoa myos nesteesta.

läskiä on ehkä tullu 5kiloo.

Joo ei sitä nyt tietenkään koko aikaa kannata vetää low-carbbia, ainoastaan dieetillä. itse ainakin tarvin hiilareita jonkin verran että kone toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom